Mä oon selvästi päässyt sun ihon alle, kun edelleenkin jaksat kimpaantua yli puoli vuotta vanhoista asioista. Joten palataanpa siihen hetkeen, kun oikein vaatimalla vaadit. Kahden kisan jälkeen Russell oli Hamiltonia perässä. Se oli sen hetkinen fakta jota sinäkään et voi kieltää. Kahden kisan jälkeen on hiukan hankala olla koko kautta käsittelevä asiantuntija. Ai miksikö? Koska siinä vaiheessa olisin ennustaja. Kuten varmaan tiedät, niin ennustaminen on todella hankalaa. Varsinkin tulevaisuuden ennustaminen. Ei se onnistunut sinultakaan.
Mä en oikein ymmärrä miksi teet asiasta niin suuren numeron. Luuletko jotenkin loukkaavasti minua? Teet itsestäsi vain pellen, mutta jatka sitä toki jos se susta niin kivalta tuntuu.
Hamilton varmasti oli tietyssä pakkoraossa,ihan kuin koko talli. Mistäs tiedät ettei Hamiltonia pakotettu siihen työhön, koska Russellista ei ollut siihen? Russellin tuurivoitto on oikeastaan täysin Hamiltonin ansiota. Ellei hän olisi testannut ja testannut, auto olisi ollut koko kauden niin paska, ettei sillä olisi voittanut, vaikka 18 muuta autoa olisi keskeyttänyt. Lisäksi Russellin tuurivoitto oli Hamiltonin ansiota, kun hän meni typeryyksissään kolaroimaan Verstappenin kanssa. Sen verran nopea Hamilton oli kisan alussa ja keskivaiheilla, etten pidä ollenkaan mahdottomana Hamiltonin voittoa. Kolmas syy Russellin tuurivoitolle voi hyvinkin olla Mersun multi21. Se oli Mersulla iso asia, että saatiin autot maaliin joukon kärjessä. Tämä unelmatilanne olisi tietenkin vaarantunut, jos Hamilton olisi jatkanut takaa-ajoa ja painostusta, puhumattakaan ohitusyrityksestä. Ei ole siis ollenkaan mahdoton ajatus tallimääräyksestä sijojen säilyttämiseksi.
Ei täällä kukaan muu ole luullut Hamiltonin testanneen koko kauden kuin sinä. Minähän sanoin jo aiemmin, että Hamilton alkoi pistämään Russelia pataan, kun auto saatiin ajettavaan kuntoon.