F1-fani82 Well-known member Liittynyt 26.11.2007 Viestit 8800 Sijainti Vantaa Tänään klo 00:53 #4901 Sponsorointi on sijoitus, eikä kummallakaan pitäisi olla vaatimuksia sopimuksen jälkeen. Ihme ininää Wihurilta. Wihuri voi itse tervehtiä, jos haluaa.
Sponsorointi on sijoitus, eikä kummallakaan pitäisi olla vaatimuksia sopimuksen jälkeen. Ihme ininää Wihurilta. Wihuri voi itse tervehtiä, jos haluaa.
Funktio Well-known member Liittynyt 23.2.2001 Viestit 319 Sijainti Sonkajärvi Tänään klo 08:10 #4902 F1-fani82 sanoi: Sponsorointi on sijoitus, eikä kummallakaan pitäisi olla vaatimuksia sopimuksen jälkeen. Ihme ininää Wihurilta. Wihuri voi itse tervehtiä, jos haluaa. Klikkaa laajentaaksesi... Juuri näin. Bottas on sen verran iso starba ja kovat suorituksen radalle ettei hänen tarvitse kumartaa vanhoja säälittäviä gubbeja.
F1-fani82 sanoi: Sponsorointi on sijoitus, eikä kummallakaan pitäisi olla vaatimuksia sopimuksen jälkeen. Ihme ininää Wihurilta. Wihuri voi itse tervehtiä, jos haluaa. Klikkaa laajentaaksesi... Juuri näin. Bottas on sen verran iso starba ja kovat suorituksen radalle ettei hänen tarvitse kumartaa vanhoja säälittäviä gubbeja.