Hamiltonilla luultavasti jonkin verran merkitystä Bottaksen jatkon kannalta. Hamilton pitää mielellään tallissa miehen, jonka tietää pystyvänsä lyömään. Ja tallin harmoniankin kannalta se ihan kätevää (tilanteessa jossa auto ylivoimainen) ja Wolff suosii Hamiltonia siksikin, että haluaa Hamiltonin tehtailevan ennätyksiä lisää ja 8. mestaruus on semmonen pointti, että Bottaksen ensi kaudella aika epätodennäköistä saada erityisen suurta tukea. Ja myös Mersun businekselle Hamiltonin menestys ja ennätystehtailu mannaa. Se hyvä asema tallissa pitäisi pystyä ajamalla ottamaan, Bottaksella on vähän hilkulla koko ajan, välillä menee ok ja sitten taas taannutaan.
Itse olen toivonut Bottaksen pärjäävän paremmin, mutta toki tilanne vaikea, vastassa Hamilton ja kun ylivoimaiset autot, tilanne pahimmillaan korostuu. Bottaksen ongelma on se ettei pysty tarpeeksi tasaisesti huippusuorituksiin ja tuntuu kisoissa pikemminkin vähitellen aina hyytyvän kuin nousevan. Kai se niihin renkaisiin ennen kaikkea liittyy. Aika-ajot on saatu varsin hyvin haltuun, mutta kisa, kisa ja kisa... Mutta samaa oon huomannut, Wolff aika nihkeä Bottaksen suhteen ja vähättelevä ja vielä ne vuoden sopimukset, joten on Bottas aika paineessa pidetty. Mutta, omissa käsissä olisi kuitenkin ollut suorittaa tasaisesti paremmin, joten ei voi syyttää liikaa muita. Toki on huippukuski Bottaskin, muttei ehkä ihan terävimmässä kärjessä.