VBn rengasongelmiin vielä sen verran, kun olen maininnut insinöörien vastuun asiassa aiemmin, niin nyt Hami toitotti moneen kertaan, että inssien täytyy selvittää sii tapahtuneeseen ja ratkaista ongelma, jotta se ei toistu. Eli paljon menee sinne kisainssin tiimille näistä lämpökompuroinneista.
Ja toisaalta myös Toton aivopierut Monacosta, jossa oli vain 2 syyllistä tapahtuneeseen: Vale ja pultti. Mekaanikkohan on yksi parhaista kaikesta huolimatta. Osoittaa hyvin, että mikä on marssijärjestys tallissa ja mihin talli isossa kuvassa kiinnittää huomiota ja se ei näytä olevan toinen auto missään kohtaa. Tuskin taktiikoissa, tuessa, tuskin annetaan moottorista lisätehoa, kun sitä tarvitsisi, ym. Paha paikka toiselle kuskille.
On hieman eri asia, että kannattaako tuulimyllyä vastaan Valenkaan tapella, mutta tällä hetkellä ei taida olla tilaa, kuin mahdollisesti RBllä ja Williamsilla, jonne ei toivottavasti edes mene, jos eivät saa pakettiin vihdoin kasaan.