Tottakai tiimin tuki on tärkeää kuljettajalle, mutta tuskinpa yksikään tiimi haluaa, että toinen kuljettaja olisi oleellisesti huonompi kuin toinen. Eli en usko, että yksikään tiimi tahallaan yrittäisi sabotoida toista kuljettajaa esim. huonoilla taktiikoilla tai vastaavalla. Tiimin etuhan on se, että kummatkin kuljettajat sijoittuvat parhaisiin mahdollisiin tuloksiin. Vaikka olisi ykköskuski, jolle pelataan mestaruutta, tiimi haluaa myös toisen kuskinsa sijoittuvan parhaaseen mahdolliseen tulokseen ykköskuskin jälkeen.
Mitä tulee Häkkisen Mikaan, hän kyllä osoitti omilla suorituksillaan heti alusta alkaen, että on mestaruus-tason kuski. Ensimmäisessä McLarenilla ajamassaan aika-ajossa Portugalin Estorilissa kaudella 1993 voitti tiimikaverina ajaneen kolminkertaisen mestarin Ayrton Sennan.
Myös kaudella 1995 tiimikaveriksi tuli mestari, Nigel Mansell, jonka Häkkinen voitti.
David Coulthard ei ollut vauhdillisesti Häkkisen tasolla, ja kun mestaruustaistelussa oli vastassa Ferrarin Michael Schumacher, tottakai tiimi tuki Häkkistä. Mutta ei se tuki ollut koskaan poissa Coulthardilta:kaan. Davidin annettiin myös voittaa kisoja. Häkkisen nopeudesta kertoo myös 11 paalupaikkaa kaudella 1999, toisella mestaruuskaudellaan. David Coulthard ei saavuttanut yhtään paalua tuolla kaudella.
Myös Räikkönen joutui mestaruus-kaudellaan taistelemaan myös tiimikaveri Felipe Massaa vastaan.
Ja tulee mieleen se, miten Ferrari ennen kauden alkua 2019 julisti Vettelin olevan heidän ykköskuskinsa, jota Leclerc tukee. Ääni kellossa muuttui, kun Leclerc osoittautui olevan parempi kuljettaja.
Samalla tavalla jos Bottas olisi ollut parempi kuljettaja kuin Hamilton, tiimi olisi varmasti tukenut Valtteria nähtyä enemmän.
Näytä liitetiedosto 622Näytä liitetiedosto 623