Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
OoPee sanoi:Jarnan paikka!!!
Ei tartte jarnata. Katton että tässä asiassa Google-esiintymät puhuu niin vankkaa kieltä että turha edes jarnata.
OoPee sanoi:Jarnan paikka!!!
Sama.Runar ja Kyllikki sanoi:Noh, itse en ole koskaan ennen edes kuullut 'kuultaa'-sanaa tässä sananlaskussa.
Eipä tuo Google aina puhu täyttä totta.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei tartte jarnata. Katton että tässä asiassa Google-esiintymät puhuu niin vankkaa kieltä että turha edes jarnata.
Älä ny viitti. JUST silloinhan on kaikkein paras hetki jarnata, kun todisteet on noin heikot! Varma tieto! :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Ei tartte jarnata. Katton että tässä asiassa Google-esiintymät puhuu niin vankkaa kieltä että turha edes jarnata.
Kävin itsekin myös kuuklettamassa ennen "rohkenen" -kommenttiani. Esiintymien määrä ei kyllä todista sitä, että sananparsi "aika kuultaa muistot" olisi väärin tai ei olisi ns. alkuperäinen muoto. Ehkä siitä voi päätellä mitä muotoa käytetään nykypäivänä enämpi...Runar ja Kyllikki sanoi:Aika rohkea olet jos uskallat väittää.
Noh, itse en ole koskaan ennen edes kuullut 'kuultaa'-sanaa tässä sananlaskussa. Googlekin on sitä mieltä että 'kultaa' on oikea muoto, toki jokunen sivu löytyy jossa se on typotettu.
Tarkoittaapahan.Eihän lause "Aika kuultaa muistot" edes tarkoita mitään järjellistä.
Asia on jo hoidettu!burb sanoi:Eipä tuo Google aina puhu täyttä totta.
Totuuden löytämiseksi asia on pollattava F1-Forumin Vapaa keskustelu -keskustelupalstalla. :ahem:
Hienoa! :thumbup:Matxi sanoi:Asia on jo hoidettu!
Älä Nomi välitä, kuvittelin mäkin tosi pitkään, pitkälle yli kymmenvuotiaaksi, että huhtikuu on huuhtikuu! Asia selvis mulle vasta, kun huomautin mutsille, että almanakassahan on kirjoitusvirheFormulanomi sanoi:Kävin itsekin myös kuuklettamassa ennen "rohkenen" -kommenttiani. Esiintymien määrä ei kyllä todista sitä, että sananparsi "aika kuultaa muistot" olisi väärin tai ei olisi ns. alkuperäinen muoto. Ehkä siitä voi päätellä mitä muotoa käytetään nykypäivänä enämpi...
Tarkoittaapahan.
Musta tuntuu, että en ole muuta käyttänytkään....siksi toi Jaskan versio särähti näköön.OoPee sanoi:Älä ny viitti. JUST silloinhan on kaikkein paras hetki jarnata, kun todisteet on noin heikot! Varma tieto! :ahem:
P.S. en oo minäkään muuten koskaan kuullu tota Nomin versiota
Asiaa!burb sanoi:Hienoa! :thumbup:
Kävin vastaamassa oikein.
Ai oot syntyny huuhtikuussa?OoPee sanoi:Älä Nomi välitä, kuvittelin mäkin tosi pitkään, pitkälle yli kymmenvuotiaaksi, että huhtikuu on huuhtikuu! Asia selvis mulle vasta, kun huomautin mutsille, että almanakassahan on kirjoitusvirhe
Mikä tosta tekee ehkä astetta :man on se, että toi on mun syntymäkuukausi
Mutta kai sunkin on myönnettävä, että "aika kultaa muistot" kuulostaa loppujenlopuksi jotenkin loogisemmalta kuin toi toinen versio?Formulanomi sanoi:Musta tuntuu, että en ole muuta käyttänytkään....siksi toi Jaskan versio särähti näköön.
Sen Jaskan kommentin jälkeen kävin kyllä vielä kooklettamassa ja huomasin tuon saman kuin Ruunarikin.
Kysykääpäs joltakin vanhemmalta immeiseltä mitä mieltä ovat ?
Oon joo ja oon aika varma, että toi oli alunperin huuhtikuu, mutta toi on vaan vääntyny kansan suussa tohon lyhyempään muistoon.Matxi sanoi:Ai oot syntyny huuhtikuussa?
On helpompi ymmärtää ja loogisempi. Edit: Enkös muuten kirjoittanut tämän jo aikaisemmin. :doubtful: Kaiketi muuttunut helpommin ymmärrettäväksi aikaa myöten.OoPee sanoi:Mutta kai sunkin on myönnettävä, että "aika kultaa muistot" kuulostaa loppujenlopuksi jotenkin loogisemmalta kuin toi toinen versio?
Aika saa päänahan kuultamaan hiusten läpi.Formulanomi sanoi:Tarkoittaapahan.
Tietenkään tää ei oo täysin poissuljettu vaihtoehto, mutta tarttis ny kyllä vähän enämpi todisteita ennenku uskon :doubtful:Formulanomi sanoi:Kaiketi muuttunut helpommin ymmärrettäväksi aikaa myöten.
On.Moe Szyslak sanoi:Onko se Trinidad&Tobaco vai Terinit&Torpakko??? :doubtful:
Mun kotikasvatukseni esti moisen... niin ja meno on tosiaan hiljennyt Saksan tappion jälkeen. Naapurin Amelion kanssa vedettiin parit bisset toki Italian kunniaksi heti matsin jälkeen.OoPee sanoi:Jokos siellä on muuten maansuru lakannu? Kai muistit vittuilla?