markoj
Custom User
Niin oli. Olisinkin pitänyt ottaa vanhemmasta käännöksestä, eikä tosta uudesta!Formulanomi sanoi:Ennen vanhaan oli muuten sananlaskut parempia!
Niin oli. Olisinkin pitänyt ottaa vanhemmasta käännöksestä, eikä tosta uudesta!Formulanomi sanoi:Ennen vanhaan oli muuten sananlaskut parempia!
*Onkii lintua olueestaan harmistuneena*Formulanomi sanoi:"Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla"
Ja ennenkaikkea ilmaista.72 sanoi:Mua taas ihmetyttää, kun yleisesti ottaen sanotaan, että kouluruoka on pahaa. Sehän oli tosi hyvää!
Sekin vielä!OoPee sanoi:Ja ennenkaikkea ilmaista.
Tuostapas tulikin mieleen, että ...Moe Szyslak sanoi:'Mä piirrän viivan veteen, ja sukellan sen eteen.
Teen tilaisuudesta varkaan, sun luokses karkaan'
helli mua lämpöinen tuuli
tahdon rentoutua
ja levätä luonasi maa
lämmin maa
ehdin tuhlata aikani sua turhaan
nyt heittäydyn huomaasi hetken hurmaan
tähän nyt
oon päätynyt
Oltiin Belmiksen kanssa kahtomassa eilen viinijuhlilla. :thumbup:Olga sanoi:Tuostapas tulikin mieleen, että ...
Miten niin pakko? Ei meillä ainakaan koskaan ollut koulussa pakko syödä. Sai jättää syömättäkin jos siltä tuntui.Ace17 sanoi:Tuosta kouluruokailusta sen verran, että eiköhän siinä koululaisia yleisesti ottaen eniten rassaa se, että olipa tarjolla mitä tahansa, sitä on PAKKO syödä.