Ai niinku nuorelle naisen alulle vai?Oikee asenne!
Ai niinku nuorelle naisen alulle vai?Oikee asenne!
Aha.:doubtful:Oikee asenne!
Kelasin tosi nopeeta hiiren scrollausnapilla ainaki kymmenen kertaa!Mehen postauksen vois kelata pari muutakin hahmoa samalla. Todennäköisesti ette tiedä ketä olette.
Ihan kenelle tahansa. Aina on parhautta vastata avuliaaseen informaatioon olankohautuksella.Ai niinku nuorelle naisen alulle vai?
Hyvin tehty. Hianoa.Kelasin tosi nopeeta hiiren scrollausnapilla ainaki kymmenen kertaa!
Nyt tiedän olevani ihme nahkija!
Itse jäisin auttamaan. Esim. Jos joku uusi täällä tarvisisi apua, auttaisin.Ihan kenelle tahansa. Aina on parhautta vastata avuliaaseen informaatioon olankohautuksella.
Ihan oikeestiko et nyt ymmärtänyt että Mehe tuossa koitti helpottaa sun taivalta täällä?Itse jäisin auttamaan. Esim. Jos joku uusi täällä tarvisisi apua, auttaisin.
Ruoja! Et sitten pysty päin naamaa sanomaan?Mehen postauksen vois kelata pari muutakin hahmoa samalla. Todennäköisesti ette tiedä ketä olette.
Tuu, tänne huuteleen! Mulla tmoin anaalipuukko tuossa 52-tuumaisen telkun vieressä. Voidaan kattoo formuloita!Ruoja! Et sitten pysty päin naamaa sanomaan?![]()
Kuinka vanhaa? Mun nimimerkki on melkein yhtä vanha kuin markoj'iin ja kouvo'n. Joko pian banjo soi ja banaanit kuoritaan?Pitäisikö antaa bannia, jos käyttää vanhaa nimimerkkiä käyttäjästä postauksissa? Tämä on ehkä tärkein asia joka on ylläpidon puolella tullut vastaan.![]()
*tulee*Tuu, tänne huuteleen! Mulla tmoin anaalipuukko tuossa 52-tuumaisen telkun vieressä. Voidaan kattoo formuloita!
Tajuisn kyllä.Ihan oikeestiko et nyt ymmärtänyt että Mehe tuossa koitti helpottaa sun taivalta täällä?
Kelasin! Ees ja taas. Taaksepäin kelatessa löysin saatanallisen sanoman, mutta se johtunee tavasta huokaista sanan lopussa. Vai oliko se alussa.Mehen postauksen vois kelata pari muutakin hahmoa samalla. Todennäköisesti ette tiedä ketä olette.
Arvasin, että sua tän nyt ainakin täytyi jossain määrin kiinnostaa.Kelasin! Ees ja taas. Taaksepäin kelatessa löysin saatanallisen sanoman, mutta se johtunee tavasta huokaista sanan lopussa. Vai oliko se alussa.
En siltikään tiedä ketä olette.
Onko tämä uusi sääntö?Mutta että ei saisi muita sorsia.
Kysytkin vielä.Vieläkö tarvitaan lisää sääntöjä?