FW08
Registered User of Talent
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Eikä vittu sitten muita sorsia!Mutta että ei saisi muita sorsia.
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Eikä vittu sitten muita sorsia!Mutta että ei saisi muita sorsia.
Vittu. Se on vielä sielläTuu, tänne huuteleen! Mulla tmoin anaalipuukko tuossa 52-tuumaisen telkun vieressä. Voidaan kattoo formuloita!
Tämä on ainoastaan positiivinen asia.Oli kyllä ihan muut heput mielessä!
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Eikä vittu sitten muita sorsia!
Nyt löyty paikka peikkojen. Abi. Äärimmäisen karhee kulku.Jätkä on mallaksessa.
Havaittu nimimerkin lyhentelyä ilman lupia. II Tenpo Gigantti jäähyilee viikon.Kuinka vanhaa? Mun nimimerkki on melkein yhtä vanha kuin markoj'iin ja kouvo'n. Joko pian banjo soi ja banaanit kuoritaan?
joo ja markoj possessiivisuffiksilla taipuu muotoon markoj:iiaasin.Havaittu nimimerkin lyhentelyä ilman lupia. II Tenpo Gigantti jäähyilee viikon.
Tämä on paras:Nyt pitäs tieten kuuklettaa, mikä on posetiivisuffeli.
Maallamaalla romantiiikkaa Viivin ja Wagnerin tapaan sietämättömässä kuumuudessa?Varmaan jotain semmoista, mikä saa Thylliksen ja Bobbiksen pikkarit kostumaan.
Onkalossa vai ulkosalla?Maallamaalla romantiiikkaa Viivin ja Wagnerin tapaan sietämättömässä kuumuudessa?
Minä tiedän! Ogez on aasi.Kyseessä ei taida olla edes possessiivisuffiksi tai edes posetiivari. Kunhan hetin jonkun termin ilmoille.
edit. taitaa olla genetiivistä kyse tai jotain. joku vois tulla nyt sanomaan oikean vastauksen.
Siinä ole oikeassa! Mä olen huomannut että aina kun me ollaan samaa mieltä niin sinä olet silloin oikeassa.Minä tiedän! Ogez on aasi.