majuni
Well-known member
Kiitos. Kyllä nuo ja lähes 2000 muutakin paperikarttaa mapeistani löytyy,Paperikarttoja onkin vaikea jaella näin digitaalisesti Pistetäänkö telefaxilla tulemaan?
Kiitos. Kyllä nuo ja lähes 2000 muutakin paperikarttaa mapeistani löytyy,Paperikarttoja onkin vaikea jaella näin digitaalisesti Pistetäänkö telefaxilla tulemaan?
Täältä foorumilta löytyy kenties apuvoimia? Jos on yhtään etelään päin viittaava reitti, niin itse osallistun kernaasti talkoisiin.Hienoja karttoja noi vanhat Championit ja muut. Munkin pitäisi saada aikaiseksi digitoida tonne Rally-Mapsiin noita 80-90 lukusia Waltikoita, Championeita, Viidennumeroita jne. tuolta kirjahyllystä.
Jos on mun skannauksista, niin sieltä kuultaa kääntöpuolelta luultavasti aikataulu. Voin koittaa kaivella esiin, ellei joku toinen ehdi ensin.Mulla on työn alla Championit 82 ja 84. Aikataulut puuttuu, pituudet sai VM-raporteista.
Hienoja karttoja noi vanhat Championit ja muut. Munkin pitäisi saada aikaiseksi digitoida tonne Rally-Mapsiin noita 80-90 lukusia Waltikoita, Championeita, Viidennumeroita jne. tuolta kirjahyllystä.
Kun ei vaan olis niin perhanan laiska.
Tuosta.Mulla on työn alla Championit 82 ja 84. Aikataulut puuttuu, pituudet sai VM-raporteista.
rally-mapsin saksalaisen adminin kommentti:Haluaisin kuulla miten all liven tiimi lausuu Köhkörö.
Kuriositeettina mainittakoon, että tuo ensimmäinen ek kulki nykyisen AKK:n pääkonttorin käytännössä pihalta. Lienee tosiaan maisemat ollet aika erilaiset silloin.https://www.rally-maps.com/Miljoona-ralli-1989
Vaikka nimi näkyykin tuossa (toistaiseksi) hieman epämääräisesti vain Miljoona-rallina, niin kyseessä on siis vuoden 1989 Tikkurilan osakilpailu. Ensimmäistä pätkää voi tästä päivästä katsottuna kutsua melko eksoottiseksi. Itse olin natiaisena kolmosella, vähän lähdöstä eteen päin vasen-oikeassa.
Asiaankuuluvaa omistautumista kyseessä tuossakin, eikä kaikki rallit olleet edes mitään kyläralleja.Siellä taitaa rally-mapsin adminilla olla nyt vähän ruuhkaa, kun joku jamppa oli työntänyt sinne vähintään kaikki Islannissa koskaan ajetut rallit.
Mulla ei oo reittikarttaa ja olin ykkösellä Koisotiellä Saarenpään ulosajopaikassa. Menikö toi pätkän keskiosa tosiaan noin? Noh, muisti voi pettää ja silloin en vielä osannut edes kokea painajais...ööh, arvata että pian asuisin kauan, kauan Vantaalla.Vaikka nimi näkyykin tuossa (toistaiseksi) hieman epämääräisesti vain Miljoona-rallina, niin kyseessä on siis vuoden 1989 Tikkurilan osakilpailu. Ensimmäistä pätkää voi tästä päivästä katsottuna kutsua melko eksoottiseksi. Itse olin natiaisena kolmosella, vähän lähdöstä eteen päin vasen-oikeassa.
Mulla ei oo reittikarttaa ja olin ykkösellä Koisotiellä Saarenpään ulosajopaikassa. Menikö toi pätkän keskiosa tosiaan noin?