Kyllä, ehdottomasti.
Et kai luule, että katson showpainia? Nyt menee jo liian pitkälle.
Mikset? Onhan se huikee laji. 100 kertaa mielenkiintoisempaa kuin normipaini
No ja paskat.
Suomi pelaa ihan päin vittuu. Pataan tulee :nope::nope:
Kyllä, ehdottomasti.
Et kai luule, että katson showpainia? Nyt menee jo liian pitkälle.
Ei toki. Kannattaa masentua.Pitäisikö tässä nyt olla iloinen?
Vaikka Suomea kannustaisin, niin en pystyisi tällä esityksellä olemaan iloinen.Ei toki. Kannattaa masentua.
Kyl maikkaril tuntuu rahaa olevan, kun Saukkonen selostaa mtv3 kanavalla. Ja Christoffer Herberts näemmä ruottiks. Sit ihmetellään että pitää säätää ja irtisanoo väkeä muualta olis luullu että olis samalla selostuksella mennyMinkähän tason värilasit Mertarannalla on?
Ihme oksennusta sun näppäimistö suoltaa.Heh heh. Melkein tekis lainata omaa viestiä ja laittaa perään että "MOT", mutta mennääs nyt vielä...
Ilmeisesti niin. Itse en tiedä millaisia ajatuksia juntit yleensä näkevät, mutta uskon että sä tiedät mistä kirjoitat.
Ei. Vaan mm. sen vuoksi koska he seuraavat pallonpotkiskelua, nurmikentällä seisoskelua ja nurmikolla kaatuilua. Lisäksi he kutsuvat tuota seisoskelua urheiluksi ja kun mitään ei tapahdu, se on "hienoa taktiikkaa, jota et vaan ymmärrä". Ihan yhtä hienoa taktiikkaa on seurata paskakasan maatumista. Ja vaatii taktiikan laatijalta ja seuraajalta ihan yhtä paljon älyä.
En tiedä. En tunne paljoakaan autourheilua seuraavia, enkä juuri seuraa itsekään. Satunnaisia seuraajia toki tunnen, mutta en sellaisia jotka vertautuisivat fanaattisiin nurmikollakaatuilun seuraajiin millään tavalla.
P.S. Jos kyseessä olis joku muu ku potkupallon katselija, kehottaisin lukemaan ton mun edellisen viestin uudelleen, mutta tiedän että tässä tapauksessa kohdehenkilö jäis luuppiin, niin enpä viitsi.
Yritä nyt edes.Ihme oksennusta sun näppäimistö suoltaa.
Mielenkiintoista on se, kun Suomella on vaikeaa kaukalossa, niin joukkuetta ei kannusteta, vaan solvataan. En ymmärä.
No kerro mitä pitää yrittää?Yritä nyt edes.
Jos et kerta edes seuraa autourheilua, niin mitä teet tällä forumilla? No näköjään ainakin jauhat paskaa.Ei näemmä kannata. Sitä paitsi mä en ainakaan halua multamarkkaa.