Vapaan poliittinen jarna part 1070

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Stubbista en löydä kyllä muuta hyvää kuin kunnon, mutta miten kukin tykkää.
Kyllä Stubb munkin suosikkikokoomuslainen on, ainoa heistä, jota voisin jopa äänestää.. Ja kyllä syy on vain ja ainoastaan harrastuksissa!

Loppujen lopuksi kaikki puolueet on ihan yhtä pihalla kaikesta, joten kyllä mulla silloin yksilö vaikuttaa paljon. Ja jos se yksilö sattuu arvostamaan vaikkapa kuntoilu-urheilua ja tekee sitä itsekin, niin hyvä juttu!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No onhan se semmoinen ihannevävy ja fantsu muutenkin, kielimies vielä päälle. Vaan niin teflonisen oloinen, jotta ällöttää. Mielipiteitään ei tule mieleen yhtään, vain urheilunsa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No onhan se semmoinen ihannevävy ja fantsu muutenkin, kielimies vielä päälle. Vaan niin teflonisen oloinen, jotta ällöttää. Mielipiteitään ei tule mieleen yhtään, vain urheilunsa.
Onhan Axulla vahva ja varma kielitaito ja Nato-asenne.:ahem:

Knoukka

Well-known member
Ihme lässytystä. :nope: Säähän se peräsit (en minä!) poliitikoilta idelogioiden noudattamista ja samaan aikaan valitit niiden toistelevan muiden ajatuksia. Ei ihan ristiriidatonta. :D
Se että Katainen puhuu Fagernäsin äänellä ei ole ideologiaa vaan nöyristelyä, jossa ajetaan tietyn eturyhmän etuja, mistä tulee muuten eturyhmän termikin.

SamiJ

Well-known member
Emmä viitti, kun tulisit vaan kateelliseks...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Se että Katainen puhuu Fagernäsin äänellä ei ole ideologiaa vaan nöyristelyä, jossa ajetaan tietyn eturyhmän etuja, mistä tulee muuten eturyhmän termikin.
Noinhan SÄ ajattelet, mutta pitäiskö muidenkin ajatella samoin kuin SÄ? Mikä SÄ olet määrittelemään sitä kantaa minkä "äänellä" MÄ kirjoitan. Ja miksi vitussa, MUN pitäisi kirjoittaa SUN äänellä. :D

Asiaan. ;)

Urpilainen puhuu varmaan sitten aina Lylyn äänellä ja Vanhanen Marttilan äänellä.

Ja kutun juustot! Ainahan sitä voidaan kuvitella sitä sun tätä, jotkut poliitikot ovat enämpi ja vähempi etujärjestöjen/lobbareiden tai joiden muiden asialla. Sikäli minun mielestäni sieltä sun omasta mielestä avarakatseisista näkemyksistä näkyy se, että etpä säkään kovin objektiivinen näissä asioissa ole...:)

ps. Ja jos tämän postauksen idea ei selvinyt, niin lyhyesti sanottuna argumenttisi jonkun puhumisesta toisen äänellä on mielestäni ihan pasha...ja vielä kornimpaa on se, että samaan aikaan toitotat ideologioiden noudattamista.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Teillä on väärät mielipiteet, ihan jokaisella.

markoj

Custom User
Oonko mä jääny tänne jumiin kahestaan ton republinomin kans, VITTU!

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Teillä on väärät mielipiteet, ihan jokaisella.
Tuli tästä mieleen Karjalaisessa ollut kolumni, jossa lukee seuraavasti:

Vakaa pitkän linjan kiteeläinen kunnallispoliitikko Jouko Karppanen (kesk.) yllätti minut ja naapurilehden kollegan ABC:n parlamentissa sanomalla, ettei kuntalaisten mielipiteitä pitäisi kirjoittaa lehtiin, koska ne ovat vääriä.
Aika hyvä. :D

Knoukka

Well-known member
Noinhan SÄ ajattelet, mutta pitäiskö muidenkin ajatella samoin kuin SÄ? Mikä SÄ olet määrittelemään sitä kantaa minkä "äänellä" MÄ kirjoitan. Ja miksi vitussa, MUN pitäisi kirjoittaa SUN äänellä. :D
Luojan kiitos et kirjoita mun äänelläni! Etkä edes siinä tapauksessa, että suostuisit laittamaan jalkaasi nuorisohousut eli farkut ja liittymään Kokoomusnuoriin.

Knoukka

Well-known member
ps. Ja jos tämän postauksen idea ei selvinyt, niin lyhyesti sanottuna argumenttisi jonkun puhumisesta toisen äänellä on mielestäni ihan pasha...ja vielä kornimpaa on se, että samaan aikaan toitotat ideologioiden noudattamista.
Tarkoitin ideologialla sitä, että on arvoja. Että on jonkinlainen arvorakennelma, johon äänestäjäkin voi luottaa eikä pelkästään siihen että poliitikko laulaa aina just sen lauluja kenen leipää syö.

Mutta jos omien arvojen noudattaminen on Nomista kornia niin mikäpä siinä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minä taas olen kaikkien kanssa samaa mieltä, mutta vastaan kuitenkin jokaiseen kysymykseen EOS. Saanpahan semmoisen veret seisauttavan vaalivoiton, että ai että. Puhun myöskin Merisalon äänellä ja hynisen jotain päälle.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Luojan kiitos et kirjoita mun äänelläni! Etkä edes siinä tapauksessa, että suostuisit laittamaan jalkaasi nuorisohousut eli farkut ja liittymään Kokoomusnuoriin.
En tienytkään, että olet kokoomusnuorissa. Saako sieltä pesää, vai oletko liittynyt ideologisista syistä?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pesäähän saa, kun puhuu tytöt pökerryksiin pörssikursseilla, esittelee Rolexinsa ja citymaasturinsa. Sen jälkeen vielä kovaan ääneen puhuu montako miljoonaa saa vuodessa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vasemmistonuorten kokouksissa taitaa riittää rastat ja tarpeeksi iso kiljupullo, jotta on muillekin jakaa.

Knoukka

Well-known member
En tienytkään, että olet kokoomusnuorissa. Saako sieltä pesää, vai oletko liittynyt ideologisista syistä?
Saa toki, mutta vain vasemmistoisilta. Mitä sitä omia käännyttämään. Pöksylähetystä siis.

Vai tarkoititko kenties pesämunaa?