Vapaan vaalipäivää & tulosilta live, E2015

Käytin äänioikeuttani

• Äänestäjiä yhteensä
    54

jjv

Arschloch
Ihmiset tietää, että valtakunnassa on työttömyyttä ja tuntuu oudolta, että sellaisena aikana puhutaan työviikon pidentämisestä, kun hommia riitä nytkään kaikille. Eli työpaikkojensa puolesta kansa pelkää.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Suomalaiset on keskimäärin niin laiskaa kansaa, että pari tuntia viikossa lisää töitä saa porukat ihan romahtamaan.. menee terveys, ei jää vapaa-aikaa, masentaa, jne.

Ihme ruikuttajia. Tällä asenteella konkurssin tekeminen Kreikan tapaan on oikea lääke.
Juu, varmasti. Nytkin on hommia illoiksi ja viikonlopuiksi asti (ilman mitään korvauksia) ja vielä haluaa työnantaja lyhentää työaikaa.

Eli puhdasta paskapuhetta. Sen lisäksi työttömiä on helvetillinen määrä. Työuria pitäsi pidentää, vaikka työttömien määrä vain kasvaa.

oldez

Well-known member
Juu, varmasti. Nytkin on hommia illoiksi ja viikonlopuiksi asti (ilman mitään korvauksia) ja vielä haluaa työnantaja lyhentää työaikaa.

Eli puhdasta paskapuhetta. Sen lisäksi työttömiä on helvetillinen määrä. Työuria pitäsi pidentää, vaikka työttömien määrä vain kasvaa.

burb

.
On sanonut. Oli kuulemma "irroitettu asiayhteydestä". Tosin en nyt ihan heti keksi asiayhteyttä johon tuo lausunto sopisi.
"Lause on irrotettu kokonaan siitä kontekstista, mistä puhuin. En mä ole niin tyhmä, että mulla ei olisi visiota tulevaisuudesta", Rinne sanoo.

"Mä olin just puhunut taloustilanteesta, ja tarkoittanut sanoa sillä lauseella, että sadan vuoden päästä olevaa taloustilannetta ei voida arvioida tässä tilanteessa."
.

jjv

Arschloch
Viherkäisillä vahva kiinnitys oppositiopaikkaan:

Vihreiden Ville Niinistö teki varsin selväksi, ettei mahdu samaan hallitukseen perussuomalaisten kanssa. Niinistö sanoi, että muun muassa ihmisoikeuskysymyksissä ja ilmastopolitiikassa vihreiden ja perussuomalaisten kannat menevät eri suuntiin.

– Hallitustunnustelijan on katsottava, mitä on mahdollista sovittaa yhteen.
IS

Archie

Well-known member
Antti Rinne alkaa olla uusi Paavo Väyrynen - aina ymmärretään väärin.

burb

.
Viherkäisillä vahva kiinnitys oppositiopaikkaan:

IS
Lienee ihan hyvä juttu ettei kaikki pikkupuolueet pyllistä hallitustunnustelijalle rkp:mäisesti ("olemme valmiita jos mahdollisuus siihen suodaan") ja tyydy muruihin.
Kun vielä Arhinmäki sanoo ettei Kokoomuksen kanssa homma toimisi, niin kyllähän se spekulointejakin helpottaa kun vedetään vähän tiukempia rajoja.
Eihän se toki näiden pikkupuolueiden asemaa helpota että alkavat sanelemaan ehtoja, mutta onkohan noille noin muutenkaan ollut luvassa juuri mitään muuta kuin oppositio? Korkeintaan joku Kesk+SDP+Vas+Vihr (110 paikkaa), mahtaisko toimia...?