Varoitus / banniehdotus

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Formulanomi sanoi:
Joo-o. Reaktiosi on käsittämättömän voimakas. En tajua.

Ensinnäkään missä vaiheessa ole sanonut, ettei minussa olisi mitään vikaa. Itse olet (tai olette) luonneet tuollaisen analyysin - arvatenkin taustalla on vilissyt aikalailla emailia ja privaa. ;)

Sinusta minä en ole vielä puhunut halaistua sanaa, vaikka mieli välillä tekisi. Käsittääkseni sinulta lainaamassani viestissä oli puhe jostain aivan toisesta hahmosta.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
arnold sanoi:
Sinusta minä en ole vielä puhunut halaistua sanaa, vaikka mieli välillä tekisi.
Niin no mitäs ne siveyden sipuli ja laupias samarialainen eilen sitten olivat ? Itse liitän ainakin jälkimmäisen nimittelyn tuohon marttyyriin ja jeesustelijaan. Sopii OMASTA mielestäni vähän turhankin hyvin.....:( Edit: Varsinkin kun eräs nimeltämainitsematon kolmas henkilö (tai ties kuinka mones) on tämän tyyppistä itsekin väittänyt.

Käsittääkseni sinulta lainaamassani viestissä oli puhe jostain aivan toisesta hahmosta.
Missä minulta lainatussa tekstissä ?

Ai joo tarkoitat ao. viestiä, mutta siinähän mainitaan kaksi henkilöä. ;)
ps. Arnold sanot ihan asiaa Jacqueksille, mutta pitkäänpä noudatit ko. ohjetta itse....

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
FO110K sanoi:
?
Sosialistiksi kutsuminen saatetaan laskea haukkumiseksi/loukkaukseksi mikäli kommentin saaja ei satu olemaan sosialisti...
Jos henkilö ei itse miellä olevansa sosialisti, mutta esittää sosialistisia mielipiteitä, eikä hänelle sitä saa kertoa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Itsekin olen alkanut keräämään näitä siguuni, en tosin kovin ryppyotsaisesti
Etkä tosin välttämättä ihan oikeinkaan :D

Meinaan ethän sinä suinkaan se pulkkailija ollut vaan lähinnä se toinen osapuoli :thumbup: