Varoitus / banniehdotus

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minusta jaska on provosoinut tilanteen, joten aika köykäiset perusteet vaatia modeilta toimenpiteitä
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Miten minä olen provosoinut tilanteen. Ko. otsikossa pystyn sinun ja Olgan kanssa puhumaan TV-luvasta loistavasti, JPS:ltäkin tuli yksi hyvä kommentti, mutta sitten oli pakko mennä henkilökohtaisuuksiin. Vapaassa tuo voisi vielä mennä, mutta keskustelu käydään asiapuolella.

Sijoitin otsikon tuonne nimenomaan moiset kommentit estääkseni, koska tuossa on mielestäni ainekset hyvään yleisellä tasolla käytävään keskusteluun, jos kaikki sitä haluavat!
Ett silleen!!!!!!!!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Täällä kuitenkin kirjoituksiin vaikuttaa myös toisen henkilön aiemmat kommentit. Saanhan minäkin paskaa niskaani täysin ulkopuolisilta ;)
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Lukemisenymmärtäminen ja asioiden yhdistelytaito ovat asiakeskustelun puolella aivan hyödyllisiä taitoja. Itse esittämilläsi mielipiteillä aihetit kommentini.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
ettei vaan jaska tehnyt koko toikkia provomielessä:

[09:59] <THE_BANK> http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?s=&threadid=7007
[09:59] <THE_BANK> tein itsemurhan
[10:06] <THE_BANK> nyt veikkaus
[10:06] <THE_BANK> kuka on ensimmäinen kuka tulee tohon otsikkoon keskustelee mun TV-luvasta

;)

No ei sentään.. :)

Mä ihmettelen miksei hahmot voi keskustella itse asiasta vaan pitää mennä aina henkilökohtaisuuksiin. Esim. tässäkin se onko jaska sosialisti vai ei, ei liity toikin aiheeseen millään tavalla.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Mä ihmettelen miksei hahmot voi keskustella itse asiasta vaan pitää mennä aina henkilökohtaisuuksiin. Esim. tässäkin se onko jaska sosialisti vai ei, ei liity toikin aiheeseen millään tavalla.
Tässä on se pointti. Kommentti ei millään lailla kuulu otsikkoon.

jps sanoi:
Lukemisenymmärtäminen ja asioiden yhdistelytaito ovat asiakeskustelun puolella aivan hyödyllisiä taitoja. Itse esittämilläsi mielipiteillä aihetit kommentini.
Eli myönnät hyökänneesi minua vastaan henkilönä, etkä keskustellut asiasta?

Jacques sanoi:
ettei vaan jaska tehnyt koko toikkia provomielessä:

[09:59] <THE_BANK> http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?s=&threadid=7007
[09:59] <THE_BANK> tein itsemurhan
[10:06] <THE_BANK> nyt veikkaus
[10:06] <THE_BANK> kuka on ensimmäinen kuka tulee tohon otsikkoon keskustelee mun TV-luvasta
Ei tuota provomielessä oltu tehty, ainakaan paljon ;) Mielestäni on vain mielenkiintoista, miten kauan tuon laitoksen annetaan toimia kuin verottajan, ilman että kansa valittaa. Tuo IRC:n kommentit olivat sitä varten, että arvasin jonkun lapsellisesti tarttuvan mun persoonaan, eikä asiaan, tivasin kuka näin lapsellinen olisi...
Ett silleen!!!!!!!!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Ei tuota provomielessä oltu tehty, ainakaan paljon ;) Mielestäni on vain mielenkiintoista, miten kauan tuon laitoksen annetaan toimia kuin verottajan, ilman että kansa valittaa. Tuo IRC:n kommentit olivat sitä varten, että arvasin jonkun lapsellisesti tarttuvan mun persoonaan, eikä asiaan, tivasin kuka näin lapsellinen olisi...
Minusta sinä itket nyt tätä asiaa aivan lapsellisesti, varsinkin kun aloitit tämän tieten tahtoen: itse olet itsesi tältä alueelta tähän jamaan ajanut.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
jaska sanoi:

Eli myönnät hyökänneesi minua vastaan henkilönä, etkä keskustellut asiasta?
En, vedin johtopäätöksen esittämistäsi kommenteista itse toit esille muut asiat viitteenä ja kytkit ne aiheeseen.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Minusta sinä itket nyt tätä asiaa aivan lapsellisesti, varsinkin kun aloitit tämän tieten tahtoen: itse olet itsesi tältä alueelta tähän jamaan ajanut.
Eli tällä foorumilla saa aina nimitellä minua, mielipiteiteni takia. Asiakeskustelussa omalla kommentilla, joka ei liity asiaan.

Onko tämä sinusta sallittua muitakin kohtaan?

Itken tätä, koska minua v***** että eräät hahmot ei voi Asia keskustelussa keskustella asiasta, vaan puuttuvat hahmojen mielipiteisiin ja menevät henkilökohtaisuuksiin.
Ett silleen!!!!!!!!!!
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
jps sanoi:
En, vedin johtopäätöksen esittämistäsi kommenteista itse toit esille muut asiat viitteenä ja kytkit ne aiheeseen.
Mutta miten kommenttisi liittyi itse otsikkoon?
Ett silleen!!!!!!!!!
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Jos tuon jps:n kommentin perusteella pitäisi varoitus antaa, niin aika nopeasti tältä foorumilta loppuu kirjoittajat, kun kaikki on ennen pitkää bannattu. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Jos on tarvetta saada Moderaattoreiden tietoon joku kirjoittelijoita kohdannut vääryys, käyttäkää report this post to a moderator -toimintoa tai lähettäkään privaa moderaattoreille, lyhyiden perusteluiden kera. Moderaattorit käsittelevät tapauksen, ja päättävät mahdollisista jatkotoimenpiteistä. Tälläisistä asioista on turha tehdä omaa otsikkoa, moderaattorit tutkivat asian ilmankin.

Yrittäkää jättää ne vanhat riidat sinne vapaan puolelle, ja keskittykää asiakeskustelussa asialliseen keskusteluun. Jos ei ole jotain järkevää sanottavaa asiasta, jättäkää se kirjoittamatta. Tämä koskee niin jps:ää kuin Jaskaakin.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Jacques sanoi:

Mä ihmettelen miksei hahmot voi keskustella itse asiasta vaan pitää mennä aina henkilökohtaisuuksiin. Esim. tässäkin se onko jaska sosialisti vai ei, ei liity toikin aiheeseen millään tavalla.
Tuota herra voisi kysyä kenties myös itseltään, jos muistelee hiemankaan vanhempia keskusteluita.

:rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
Eli tällä foorumilla saa aina nimitellä minua, mielipiteiteni takia. Asiakeskustelussa omalla kommentilla, joka ei liity asiaan.
Selvennäks vielä mikä tuossa postauksessa oli sun mielestäsi sitä nimittelyä?
Se, että mielipiteesi ovat monesta asiasta hyvin sosialistiset pakostakin laittavat ajattelemaan että olet sosialisti.
Sosialisti ei ole haukkumasana, vaan erään poliittisen suuntauksen kannattaja. JOS sana sosialisti on nimittelyä, niin sitten nimittelyä ovat myös sanat oikeistolainen, keskustalainen, liberaali yms.

Ja jos et huomannut miten tuo sana liittyi aiheeseen, niin kannattaa lukea tarkemmin. Mulle ainakin asiayhteys oli aivan selvä.
Älä perusta toikkeja provoilutarkoituksessa, kuten sätissäkin myönsit, josset kestä seurauksia.

Ihan kaikella ystävyydellä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jacques sanoi:
ettei vaan jaska tehnyt koko toikkia provomielessä:


Mä ihmettelen miksei hahmot voi keskustella itse asiasta vaan pitää mennä aina henkilökohtaisuuksiin. Esim. tässäkin se onko jaska sosialisti vai ei, ei liity toikin aiheeseen millään tavalla.
Ei toikin aiheeseen, mutta postaukseen johon vastattiin, se liittyi selkeästi.
Onko sana sosialisti sinun mielestäsi muka haukkumanimi tai henkilökohtaisuuksiin menemistä? Suurimmalle osalle suomalaisista se ei ole. Meillä on ollut monen monta sosialistia johtavissa viroissa yms. ja onpa presidenttimmekin sosialisti. Jos presidentti kertoo olevansa sosialisti, haukkuuko hän mielestään itseään?
Ei, vaan hän on ylpeä siitä, että on sosialisti.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos presidentti kertoo olevansa sosialisti, haukkuuko hän mielestään itseään?
Ei, vaan hän on ylpeä siitä, että on sosialisti.
entäs jos joku kertoisi presidentille hänen olevan kommunisti, luuletko että sitä ei otettaisi luokkauksena?
Sosialistiksi kutsuminen saatetaan laskea haukkumiseksi/loukkaukseksi mikäli kommentin saaja ei satu olemaan sosialisti...
ja sillä taas ei ole aiheeseenmitään vaikutusta vaikka 99% suomalaisista olisi sosialisteja, riittää jos se yksi jolle se sanotaan ei ole...
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
FO110K sanoi:
entäs jos joku kertoisi presidentille hänen olevan kommunisti, luuletko että sitä ei otettaisi luokkauksena?
Sosialistiksi kutsuminen saatetaan laskea haukkumiseksi/loukkaukseksi mikäli kommentin saaja ei satu olemaan sosialisti...
ja sillä taas ei ole aiheeseenmitään vaikutusta vaikka 99% suomalaisista olisi sosialisteja, riittää jos se yksi jolle se sanotaan ei ole...
Olen tosta samaa mieltä. Jos henkilö on poroporvari (tai vaikkapa -peukalo) ja vieläpä aktiivinen sellainen, niin kyllähän sosialistiksi kutsuminen voi olla tälle aikalailla verinen loukkaus.

Nyt kun tuo presidentti on otettu esimerkiksi tuli mieleen, että eihän Mauno Koivistokaan ilennyt ( ;) ) myöntää suoraan olevansa sosialisti kun tätä kysyttiin. Hän muistaakseni myönsi kuitenkin olevansa "jonkin sortin sosialisti" kun sitä aikansa tivattiin.

Mutta, hei, kyllä täällä voorumissakin tapahtuu paljon henkilökohtaisuuksiin menemisiä mihin voisi jo vihdoinkin jossain vaiheessa puuttua. Itsekin olen alkanut keräämään näitä siguuni, en tosin kovin ryppyotsaisesti - vähän vain niinkuin vinkiksi....

ps. Arnold sanot ihan asiaa Jacqueksille, mutta pitkäänpä noudatit ko. ohjetta itse....;)
 
Viimeksi muokattu:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Formulanomi sanoi:


ps. Arnold sanot ihan asiaa Jacqueksille, mutta pitkäänpä noudatit ko. ohjetta itse....;)


EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Mut mä en (omasta mielestäni) olekaan tollanen saatanan jeesustelija ja marttyyri kuten täällä on tapana olla -> "Itse ei tee koskaan mitään väärin, muut on vaan niin saatanan urpoja, ettei ymmärrä sitä ja sitten ne aukoo MINULLE päätä vaikka minä en ikipäivänä ole sellaista harrastanut".

Sitäpaitsi missä vaiheessa olen itse ollut neuvomassa ihmisiä siitä, miten täällä pitäisi kiroittaa. Mikäli joku tyyppi kokee asiakseen neuvoa toisia ihmisiä - voisi edes itse vaivautua toimimaan neuvojensa mukaan. Se, että huomautin Jacquesia asiasta johtui ainoastaan siitä, että herra itse on taas suunapäänä neuvomassa vaikkei jauhot omassakaan pussissa ole putipuhtaita. PERSEESTÄ!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
arnold sanoi:
EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Mut mä en (omasta mielestäni) olekaan tollanen saatanan jeesustelija ja marttyyri kuten täällä on tapana olla -> "Itse ei tee koskaan mitään väärin, muut on vaan niin saatanan urpoja, ettei ymmärrä sitä ja sitten ne aukoo MINULLE päätä vaikka minä en ikipäivänä ole sellaista harrastanut".

Sitäpaitsi missä vaiheessa olen itse ollut neuvomassa ihmisiä siitä, miten täällä pitäisi kiroittaa. Mikäli joku tyyppi kokee asiakseen neuvoa toisia ihmisiä - voisi edes itse vaivautua toimimaan neuvojensa mukaan. Se, että huomautin Jacquesia asiasta johtui ainoastaan siitä, että herra itse on taas suunapäänä neuvomassa vaikkei jauhot omassakaan pussissa ole putipuhtaita. PERSEESTÄ!
Joo-o. Reaktiosi on käsittämättömän voimakas. En tajua.

Ensinnäkään missä vaiheessa ole sanonut, ettei minussa olisi mitään vikaa. Itse olet (tai olette) luonneet tuollaisen analyysin - arvatenkin taustalla on vilissyt aikalailla emailia ja privaa. ;)

Ja jos jeesustelijoita ja marttyyreitä pitää hakea ehkäpä niitä löytyy myös muistakin piireistä.
 
Ylös