Hyvä kysymys, mutta näyttäis siltä että (outoa kyllä) polleja ei tueta (vielä)
Onhan tuolla ihan alhaalla toinen yläreunaan -teksti josta voi klikkailla. Tuo ylempi nappi on turha.Taitaa olla turha ja sen voisi poistaa?
Minä taasen käytän "Home"-nappulaa.Manuaalisesti käsivoimin sinne ylös kuitenkin takaisin kivutaan. Turhia tuommoiset namiskat.
Minä puolestani painan hiiren rullaa ja sit siirrän hiirtä (tai siis hiiren kohdistinta) vähemmän tai enemmän ylöspäin ja sivu sitten hitaammin tai nopeammin kelautuu yläreunaan. Toisinaan toi on kyllä aika hidas tapa, lähinnä jos sivulla on paljon pitkiä viestejä (isoja kuvia tai lainattu Mikko Alatalon kuva moneen kertaan tai muuta vastaavaa).Minä taasen käytän "Home"-nappulaa.
Samaa tulin ihmettelemään.Pitikö se yläreunaan -toiminto poistaa sitten tuolta alapalkistakin :wall:
Ikinä oo moista namiskaa käyttänyt. Ipadilla pääsee yläreunaan, kun koskettaa ruudun yläosan mustaa reunusta.Tabletin käyttäjälle tärkeä.
Kop.Thänk juu! Nyt on paljon parsempi. :ahem:
HHÄÄÄHÄHÄÄHHH! Mitä mainiota hassuttelua! Huikeeta scifihuumoria! ÖSFÖÄOPIÄÅAPÄÅFÄJÄJÄJD_J!!!Vanhoissa postauksissa näyttää ääkköset olevan html-entity numeroina (ainakin Chromella). Esim. seuraavan toikin ekat postaukset: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=22834
Tämä luultavasti liittyy vBulletin 4:n muutoksiin (/asetuksiin) tai vaihtoehtoisesti php versio muutoksiin, mikäli sitä on jossain vaiheessa päivitetty 5.4:ään.
Php 5.4 versiossa on tehty ainakin sellaisia muutoksia, joissa tekstin parserointiin käytettävien funktioiden (esim. htmlentities()) oletus enkoodaus muuttui ISO-8859-1:stä UTF-8:ksi.
Tuolla alhaalla on nyt flash-mainos, voisko johtua siitä? Muuta flashia täällä ei tiettävästi ole.Mitähän tässä on tapahtunut, koska koneeseeni ei ole tullut mitään päivityksiä ja nyt tänään forumilla tarjoaa koko ajan tätä:
Näytä liitetiedosto 19491
En viittis päivitellä flashia kun ei ole muuten tarvetta ja kaikki pelaa hyvin. Onko forumilla tehty jokin muutos?
Selaimena koneessani IE 11.
Kuinka pääsen tuosta ilmoituksesta eroon muuten kuin acentamalla päivityksen? Vaikka sen sulkee, pukkaa uutta koko ajan.