OoPee
Nuori ikäisekseen
Kirjoittajien nimet näkyy muuten aika hemmetin suurella fontilla. Lieneekö tarpeellista?
Sen sijaan nyt postausmäärät näkyy heti avataren alla. Sulla on näköjään pamahtanu kybätonni ihan just äsken :eek!:jaska sanoi:Ei ilmeisesti voi enään listata jäseniä postimäärien perusteella :nope:
Siitä oli vapaassakin toikki :jaska:OoPee sanoi:Sen sijaan nyt postausmäärät näkyy heti avataren alla. Sulla on näköjään pamahtanu kybätonni ihan just äsken :eek!:
Ei hyvä :nope: :nope: :nope:The following errors occurred when this message was submitted:
1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.
tags around selected text
).
Tjaa.. voi tosin olla, että pidemmän päälle tää onkin kätevämpi tapa. Näköjään noi boldit ja italicit yms. toimii samalla periaatteella.
Vali. vali!OoPee sanoi:Ei hyvä :nope: :nope: :nope:
Formulanomi sanoi:Vali. vali!
Way to go Nomi!Törmäsin tuohon itsekin eilen. Ja kyllähän se pattiin otti - ainakin vähäsen. Sikäli älytön rajoitus, että pistää viljelemään ylimääräisiä hymiöitä (hymiöiden merkit lasketaan... esim. päätään seinään hakkaava "jaska" on 7 merkkiä)
Mulla näkyy toisella koneella entisellään, toisella, millä en ole vielä kirjautunut, on uudistunut tyyli. Molemmissa kuitenkin F1-Forum 2005 edition (vai mikä se nyt olikaan).OoPee sanoi:
Makuasia tottakai, mutta mun mielestä vanhat versiot noista hymiöistä oli nätimpiä ja samalla astetta neutraalimpia. Pätee siis niin Smilies kuin Post Icons -kohtiinkin.
Juu ei varmaan ole prioriteettilistalla ihan siellä ylimpänä, mutta jos joskus on tylsää, niin vois harkita vaikka muuttamista vanhoihin.
Mikä puolestaan on positiivista on se, että niin noiden hymiöiden klikkaus kuin Insert Imagekin liittää kuvan sinne, missä kursori on, eikä tekstin loppuun kuten vanhassa versiossa.
Siis munkin mielestä noi hymiöt oli aluksi ne vanhat, mutta nyt sitten ei enää Olisko sitten browseri napannu ne aluksi cachesta.Sam sanoi:Mulla näkyy toisella koneella entisellään, toisella, millä en ole vielä kirjautunut, on uudistunut tyyli. Molemmissa kuitenkin F1-Forum 2005 edition (vai mikä se nyt olikaan).
Siis mitkä ihan ensimmäiset?VR sanoi:Ne ihan ensimmäiset hymiöt olivat minun mielestäni vielä parempia, mutta niinkuin sanottu, ei ole tärkeä juttu.
Mutta pääsiskö noista pallukoista eroon tossa vasemmalla.. :thumbfh:
Muuttuihan toi edellinenkin versio jossain vaiheessa. :ahem:OoPee sanoi:Siis mitkä ihan ensimmäiset?
Mä tarkoitin niitä, jotka oli siinä vanhassa versiossa.
Niin muuttu, mutta ehän mä enää muista mimmosia ne ihan ekat hymiöt oli saatikka että oliko ne edes erilaisia kuin ne myöhemmätVR sanoi:Muuttuihan toi edellinenkin versio jossain vaiheessa. :ahem:
Kuule siinä oot ihan oikeassa. :frown:Antti sanoi:Ulkoasua pitää vielä muokata.
Aikapitkälti Olgan kanssa samaa mieltä.Olga sanoi:1. Jotkut hymiöt ja post iconit ovat karmaisevan värisiä. Pisti silmään tuolta arkiston päällimmäisenä olevasta Tose-toikista ja tämän Ylläpito-osastonkin Tose-toikista. Näyttää jotenkin mauttomalta tuollainen neonsininen vappupallo (kysymysmerkki) toikin 'tunnuksena'.
2. Yhden rivin postaukset vievät valtavasti tilaa, kun tuohon vasempaan laitaan kerätään rompetta noin paljon. Ihan hyvin voisi poistaa näkymästä
- postausmäärän
- läsnäolopallon ja sen valituskolmion
3. En ole näin negatiivinen kuin miltä vaikuttaa, mutta ehdottelen, kun on ehdottelun aika. :wink:
Kuinkakohan paljon enemmän ne tiedot tässä uudessa versiossa vievät tilaa ?Olga sanoi:2. Yhden rivin postaukset vievät valtavasti tilaa, kun tuohon vasempaan laitaan kerätään rompetta noin paljon. Ihan hyvin voisi poistaa näkymästä
- postausmäärän
- läsnäolopallon ja sen valituskolmion