vBulletin-päivitys

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:
Katos joo, ennoo tommosta ominaisuutta huomannutkaan. Ennoo kauheesti kerinny vielä testailemaankaan...vois vaihtaa!
Vaihtamalla häipyy tosin sitten häkä ja räkäkin. En tiedä mitä muuta häipyy.

Jaa.. taitaa muuten mainosbannerikin poistua :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Search ei skulaa tai vaihtoehtoisesti olen liian tyhmä käyttämään sitä. Esim. hakusanalla "häkkinen" ei löydy yhtäkään viestiä vaikka hakee kaikilta alueilta, koko viestistä ja ajanjaksoakaan ei rajaa millääntavoin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hah! Kokeilin uudestaan ja löyty yks osuma. Toi mun edellinen kommentti :D

Eli search siis etsii vain versionmuutoksen jälkeen kirjoitettuja viestejä.

Ria

Jäässä
Dominic sanoi:
Tää postaussivu saattaa olla motukkakäyttäjille aika raskas. Nimittäin mulle tulee nopeallaki yhteydellä noi ikonit välillä toivottoman hitaasti...
Tästäkin sivusta on ilmeisesti eri vaihtoehtoja, joita voi vaihtaa käyttäjätiedoista, ainakin niin mä olin ymmärtäväni. Kokeilla en ole vielä ehtinyt.

Edit: Nyt olen. Ei tästä näköjään ole kun 2 versiota, tässä kevyemmässä ei ole mitään tekstin muokkausjuttuja eikä hymiöitä, mutta vaikuttas sitten tosiaan aukeavankin nopeammin.

Erittäin epäoleellista, osaisiko kukaan kertoa mistä tota nimenalla olevaa tekstiä saa muutettua vai saako enää mistään? Pitäs lisätä piste tai 2 nyt kun nimi on isommalla. :)

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kirjoitin quotea hiljaisuus toikkiin niin tuli herja että vastauksen pitää olla vähintään 10 merkkiä..

Siis mitä vit...?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitä toi # merkki tarkoittaa?

Entä <> ja ne seuraavat? siis suomenkielellä selvitettynä, vai pitääkö alkaa testailemaan? :doubtful:

testi kusimuna
Koodi:
Testikset
HTML:
testaan ihan ite
PHP:
Enkö osaa
Tsuppiduppi duuu
Moe SzyslakkjgflökajgCiccelis Coccelis :eek:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Mitä toi # merkki tarkoittaa?

Entä <> ja ne seuraavat? siis suomenkielellä selvitettynä, vai pitääkö alkaa testailemaan? :doubtful:

testi kusimuna
Koodi:
Testikset
HTML:
testaan ihan ite
PHP:
Enkö osaa
Moe SzyslakkjgflökajgCiccelis Coccelis :eek:
# = Viestin yläreunassa...jos sitä tarkoitat, monesko kommentti....

Ai nämäkö <> (edellinen ja seuraava sivu)
.....Page 2 of 2 < 1 2

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vois olla mukavaa, jos sigun fonttikokoa rajaisi näihin pienemmänpuoleisiin. Varsinkin kovin värikkäät isofonttiset sigut hallitsevat koko ruutua ja varsinaiset viestit jäävät toisarvoisiksi.

Late

Peugeot 205 T16
Hienoa! Nyt on huomattavasti parempi foorumi :)

Miksi tuo nimimerkki tuossa vasemmalla pitää olla noin mahdottoman isolla fontilla? Tekee jo valmiiksi vähän sekavasta ulkoasusta viellä sekavamman.

Muutenkin tää ulkoasu on kyllä yleisesti ottaen kun jostain pikkutyttöjen heppakerhon foorumilta. Kauheasti kauheaa turhaa rompetta. Mun puolesta vois kaikki postausmäärät ja keskustelukuvakkeet laittaa piiloon. Mitä yksinkertaisempi ja minimalistisempi, sen parempi.

Late

Peugeot 205 T16
Jakopään hihna sanoi:
Miksi tuo nimimerkki tuossa vasemmalla pitää olla noin mahdottoman isolla fontilla? Tekee jo valmiiksi vähän sekavasta ulkoasusta viellä sekavamman.
No että sokeekeemmatkin näkee kuka kirjoittaa :D :D

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Muutin fontin koon 14 pt -> 12 pt ja tein sen boldiksi (kirjaimet oli tikun ohuita).

Pienennetäänkö vielä?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Jep samaa mieltä. Se voisi olla about saman kokoinen kuin tämä teksti tässä.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Jos muuttaa otsikkoa, niin se muuttuu kyllä itse toikissa, mutta otsikon linkki ei muutu.