Pelkkä RK?RK-62 sanoi:Jeps, vieläkin voisi pienentää ihan kunnolla tuota nimimerkkiä.
No juu, vaan tuossa häviää samalla tuo foorumin yläpalkki, jolle mulla olis sattuneesta syystä silloin tällöin käyttöä.OoPee sanoi:Vertailin tossa noita keskenään (näkee kun vaihtaa stylea sieltä alhaalta drop down -listasta) ja kyllä se sininen sävy munkin silmään miellyttävämmältä ja rauhallisemmalta vaikuttaa. Mutta jos enemmistö nyt on sitä mieltä, että tuo ruskea on parempi, niin kyllä se vaan mulle passaa. Ei tääkään ruma ole.
Niin siis hieman punertavan ruskeana tuo mullekin näkyy.
Edit: niin ja sitähän varten kai nuo stylevaihtoehdot on olemassa, että kukin valittee sen, mikä parhaiten passaa.
Juu niin häviää, kuten sitten pikkusen myöhemmin mainitsinkin. Eli ei ole tuo välttämättä sekään täydellinen vaihtoehto.Bobakki sanoi:No juu, vaan tuossa häviää samalla tuo foorumin yläpalkki, jolle mulla olis sattuneesta syystä silloin tällöin käyttöä.
Uuh, mikä kehitysidea, tota ei vissii ookkaa kukaan forumeiden tekijä vielä toteuttanut..lääh.... x)OoPee sanoi:Juu niin häviää, kuten sitten pikkusen myöhemmin mainitsinkin. Eli ei ole tuo välttämättä sekään täydellinen vaihtoehto.
Olis siistiä, jos sais itte valita kaikkien osien värit ja sijainnit
Siinä olis ainakin haastetta. Meinaan ei kai toi nyt kovin vaikee olis toteuttaa, mutta eri asia sitten kuinka raskas tosta softasta tulis :eek!:Dominic sanoi:Uuh, mikä kehitysidea, tota ei vissii ookkaa kukaan forumeiden tekijä vielä toteuttanut..lääh.... x)
Ainakin minä käytän tätä sinistä, koska se on paljon parempi. Tosin ei siihen mitään tarvitse lisäillä. :tongue:Antti sanoi:Voin yrittää lisätä F1-Forumin oman harmaan headerin myös vbulletinin omaan sinertävään tyyliin, jos kerran jotkut aikovat käyttää sitä vaihtoehtoa.
Jos nuo avatarit häiritsevät, niin huomasin tälläisen:Jakopään hihna sanoi:Mun puolesta vois kaikki postausmäärät ja keskustelukuvakkeet laittaa piiloon.
Olis eri hyvä juttu kyllä.Antti sanoi:Voin yrittää lisätä F1-Forumin oman harmaan headerin myös vbulletinin omaan sinertävään tyyliin, jos kerran jotkut aikovat käyttää sitä vaihtoehtoa.
Charlie sanoi:Ainakin minä käytän tätä sinistä, koska se on paljon parempi. Tosin ei siihen mitään tarvitse lisäillä. :tongue:
Tee ihmeessä. Tämä sininen on kaikki parhais tässä vBulletin 3:ssa.Antti sanoi:Voin yrittää lisätä F1-Forumin oman harmaan headerin myös vbulletinin omaan sinertävään tyyliin, jos kerran jotkut aikovat käyttää sitä vaihtoehtoa.
jaska sanoi:Ei ilmeisesti voi enään listata jäseniä postimäärien perusteella :nope:
Moon edelleenkin sitä mieltä että ne sais vaihtaa kaikki takaisin niihin vanhoihin. Sama koskee Post Icons -hymiöitä.Jacques sanoi:saisko tän muutettua?
toihan siis tulee kaksoispiste + o yhdistelmällä. Mutta tuo kuva ei näytä pyöreähuuliselta vaan sellaiselta et ois just ollu vääntämässä viimeistä paskaa!
Joko ne on vaihtuneet, vai onko vain kotikoneessani kaikki vielä ennallaan?OoPee sanoi:Moon edelleenkin sitä mieltä että ne sais vaihtaa kaikki takaisin niihin vanhoihin. Sama koskee Post Icons -hymiöitä.
Uusilta hymiöiltä nuo mulle näytti, eli vaihtuneet on.Sam sanoi:Joko ne on vaihtuneet, vai onko vain kotikoneessani kaikki vielä ennallaan?
No mulla on tilanne niin, että himassa ja toisella duunikoneella näkyy ne vanhat hymiöt, mutta tässä yhdellä koneella on ne uudet. Niin että paha oikeestaan sanoaSam sanoi:Joko ne on vaihtuneet, vai onko vain kotikoneessani kaikki vielä ennallaan?