Olet sitten moderoinut mulle tollasen postauksen. Etkö tiedä, että siitä voi saada bannia.
Olet sitten moderoinut mulle tollasen postauksen. Etkö tiedä, että siitä voi saada bannia.
Syytät minua siis quoten väärentämisestä. Tietääkseni moderaattorien on helppo tarkistaa väitteesi paikkansapitävyys.Olet sitten moderoinut mulle tollasen postauksen. Etkö tiedä, että siitä voi saada bannia.
Syytän sinua narsismista. Käsittääkseni kaikken on helppo huomata seSyytät minua siis quoten väärentämisestä. Tietääkseni moderaattorien on helppo tarkistaa väitteesi paikkansapitävyys.
Tää on vapaa. Anything goes. Tää on ihan teidän oma tekemä ongelma, kun ette anna sanktioita tietylle tyypille, niin luulee voivansa solvata ja kirjoittaa mitä haluaa. Ja en muuten tarkoita tmoita.Ootellaan sitten paskan tuulettimen särkemistä, kun ennaltaehkäisyä ei enää harrasteta.
Syytät? Pitäisin tuota kehuna.Syytän sinua narsismista. Käsittääkseni kaikken on helppo huomata se
*WikiNarsismia voidaan pitää ihmisen tärkeimpänä positiivisena ominaisuutena.Terveen narsistisella henkilöllä on hyvä itsetunto, ja hän voi hyvin. Narsistinen henkilö kykenee olemaan rikastuttavassa vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa ja löytää elämästään monia mielihyvää tuottavia asioita. Narsisti tuntee vahvuutensa ja heikkoutensa, eikä hänellä ole tarvetta korostaa itseään tai kykyjään eikä nujertaa toisia.Terveen narsistista itsensä toteuttamista voidaan pitää elämänhaluisen elämän edellytyksenä. Terveellä narsistilla on rikas tunne-elämä ja sen myötä kyky kokea voimakkaita tunteita ja innostusta. Hyvän itsetunnon ansiosta narsisti pystyy tarvittaessa olemaan myös yksin, ja terveen narsismin avulla ihminen kykenee selviytymään elämän kriiseistä ja kovistakin koettelemuksista.*
Pääkkiksien ajatteleminen ei vissiin materialisoi niitä tuvan täydeltä kuitenkaan :doubtful:.Ollaanpas ihmiset perkeleiksi.
Paitsi jos olet itse pääkkis.Pääkkiksien ajatteleminen ei vissiin materialisoi niitä tuvan täydeltä kuitenkaan :doubtful:.
Sehän se narsismin merkki onkin.Syytät? Pitäisin tuota kehuna.
*Wiki
Ajatteleminen on pahasta kyllä. Pääkkiksienkin.Mä voin kyllä ostaakin pääkkikseni, ettei tartte kokeilla ajattelemista.
Silloin turpoaa itse ihan älyttömiin mittasuhteisiin. Vähän samaan malliin kuin yks Eskeli -niminen heppu Tommi Liimatan sarjakuvassa. Siinä sitten vaan kommentoitiin, että: "Katu täyttyy Eskelistä."Paitsi jos olet itse pääkkis.