Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Taisi jäädä jotain lukematta.
Keulaportti taitaa olla jollakin auki ja silleen.
Keulaportti taitaa olla jollakin auki ja silleen.
KompKyllä, mutta saattaa olla myös paskimmat modet ikinä, kun eivät noihin solvauksiin millääntavoin puutu.
Ihan helvetin oksettavaa luettavaa, puolin ja toisin :nope:
Komp.
Et sentään debiiliksi kutsunut, kuten monesti aiemmin.Mee töihin.
Runqvist Areenalle joutuin.Hienointa tosin että yksi kovimmista muiden solvaajista on ensimmäisten joukossa vaatimassa solvauksiin puuttumista.
Pitäiskö sun moderaattorina tehdä jotain?Hienointa tosin että yksi kovimmista muiden solvaajista on ensimmäisten joukossa vaatimassa solvauksiin puuttumista.
Niin luulisi, että se on hyvä merkki. Toki se solvauksiin puuttuminen koskisi kaikkia. Että en tässä mitenkään mitenkään yksipuolisesti ole mitään vaatimassa.Hienointa tosin että yksi kovimmista muiden solvaajista on ensimmäisten joukossa vaatimassa solvauksiin puuttumista.
Mitenkä sinun mielestäsi pitäisi toimia?Pitäiskö sun moderaattorina tehdä jotain?
Ei mun mielipiteellä ole väliä. Kuten ei sinunkaan. Tuntuu vain hassulta kahden moden nillitykset solvaamisesta, kun heillä on valta tehdä jotain. Mitä se jääköön heidän päätettäväksi.Mitenkä sinun mielestäsi pitäisi toimia?
No renkkuhan tuossa jo ilmaisi, että hänestä on perin hassua että "yksi kovimmista solvaajista vaatii puuttumista solvaamisiin". Sikäli otti siis kantaa, että juuri minun mielipiteelläni on väliä....tosin ilmeisesti enämpi negatiiviseksi asiaksi väännettynä. (="ensimmäisesten joukossa")Ei mun mielipiteellä ole väliä. Kuten ei sinunkaan. Tuntuu vain hassulta kahden moden nillitykset solvaamisesta, kun heillä on valta tehdä jotain. Mitä se jääköön heidän päätettäväksi.
Ukrainan kriisi on hänen mukaansa seurausta Yhdysvaltain ja EU:n tukemasta vallankaappauksesta Kiovassa. Krimin niemimaan liittäminen Venäjään puolestaan oli alueen venäjänkielisen väestön oma valinta, sanoi Lavrov.
Pitäis, mutta ei näköjään huvita.Pitäiskö sun moderaattorina tehdä jotain?
Juu. Voisivat selittää miksi ei tehdä mitään, mutta näköjään kaikki on vaan hiljaa.Pitäis, mutta ei näköjään huvita.
Tällä nykymoderoinnilla (tai pikemminkin moderoimattomuudella) vapaasta on saatu aikaan jokseenkin vastenmielinen paikka. Isot miehet solvaavat toisiaan modejen naureskellessa vieressä kädet kyynärpäitä myöten munissa. Hyvä meno! :thumbdown
Tämä tässä on aika oivallinen villakoiran ydin. Kyllä sitä räikeimpiin ylilyönteihin puututaan, kuten eilen. Mutta jokaiseen nahisteluun on turha lähteä puuttumaan. Kuitenkin täällä kirjoittelee pääasiassa täysi-ikäisiä ja oikeustoimikelpoisia ihmisiä, joten olettaa sopii että itse jokainen osaa miettiä mikä on sopivaa toimintaa ja mikä ei. Vaikka siihen ei moderaattori puuttuisikaan.Onneksi sentään aikuiset ihmiset osaa ihan itse lopettaa, ettei tarvitse muita syyttää omasta huonosta käytöksestä.
Mitä vittua? Miten me voidaan tietää mikä on sallittua ja mikä ei, jos teidän asenne on tämä? Se on teidän duuni moderoida keskustelua ei käyttäjien. Te luotte säännot ja pidätte niistä kiinni emme me.Tämä tässä on aika oivallinen villakoiran ydin. Kyllä sitä räikeimpiin ylilyönteihin puututaan, kuten eilen. Mutta jokaiseen nahisteluun on turha lähteä puuttumaan. Kuitenkin täällä kirjoittelee pääasiassa täysi-ikäisiä ja oikeustoimikelpoisia ihmisiä, joten olettaa sopii että itse jokainen osaa miettiä mikä on sopivaa toimintaa ja mikä ei. Vaikka siihen ei moderaattori puuttuisikaan.