Korjasin sen.Sulta näyttäis ainakin puuttuvan toi "koskematon", joten vähän huonoltahan noi voittomahikset ehkä näyttää.
Korjasin sen.Sulta näyttäis ainakin puuttuvan toi "koskematon", joten vähän huonoltahan noi voittomahikset ehkä näyttää.
Sääntöjen mukaan korjattua vastausta ei hyväksytä.Korjasin sen.
Kyllä tässä on otettava selkeä ja tiukka linja tai homma muuttuu ihan leikiksi. Sen vuoksi tuollaista hutilointia ei voi katsoa sormien läpi.
Varsin innovatiivista ja etenkin rohkeaa rajojen koettelua, etenkin jos arvostaa palkintopisteitä. :thumbup:Enpäs! Venytin vain sääntöjä.
Tämä mennään nyt loppuun riskillä, ilman pelivaraa. Harmaita alueita hyödyntäen.Varsin innovatiivista ja etenkin rohkeaa rajojen koettelua, etenkin jos arvostaa palkintopisteitä. :thumbup:
No voi hitto. No en olisi kuitenkaan voittanu.Sääntöjen mukaan korjattua vastausta ei hyväksytä.
Todistin tämän käytännössä juuri tuossa viimeksi.
Koskematon ennen tanhupiirin pyörteitä olin. Kovasti sattuu lusikointi tuo.
Kunniamaininta Iso8:lle. Onhan tuossa rokkenrollia ja hyvä svengi. Varsinkin ensimmäinen virke iskee suoraan silmien väliin. "Tanhupiirissä koskematon ja tauolla lusikoin kiisseliä." Ihmiselle herää kysymys mitä ne muut ei-koskemattomat tauolla lusikoivat. Niinpä. Mörkö se lähti tanhupiiriin.Elämäni on kuin lusikoisin koskematonta viilin pintaa tanhupiirin jälkeen.
Mosse, shoot!Tanhupiirissä koskematon ja tauolla lusikoin kiisseliä. Tanssiessä koskematon. edelleen.
Tilanne:
Balthazar 2
JPP 2
Pyryd 3
Sue_me 2
tmoi 2
Albert Oil 2
Knoukka 2
Bleu 1
FM08 1
Mehe Rienarsuo 2
Melinda 1
Mosse 3
Puolipöhkö 1
Ria 1
Rentta 1
SamiJ 1
Rundeja yhteensä: 27
Jei mie olen kakkonen. (Mulle sanottin, kyl et editoituja viestejä ei hyväksytä)Kovin tasainen oli taso tällä kierroksella. Tuomio on enämpi selkäytimellä, kuin millään järjellä selitettävissä. Koskematon viilin pinta vaan värähdytti sisäisen runopoikani nuorta esteetikkoa. Mitään epäselvää ei myöskään informaatiomielessä jäänyt kirjoittajan elämästä. Tämä riittää täysin.
Mosselle pojo.
Kunniamaininta Iso8:lle. Onhan tuossa rokkenrollia ja hyvä svengi. Varsinkin ensimmäinen virke iskee suoraan silmien väliin. "Tanhupiirissä koskematon ja tauolla lusikoin kiisseliä." Ihmiselle herää kysymys mitä ne muut ei-koskemattomat tauolla lusikoivat. Niinpä. Mörkö se lähti tanhupiiriin.
Mosse, shoot!
Tää on siitä erikoinen "kilpailu", tässä kulloinenkin tuomari saa aika pitkälti päättää mihin vetelee rajoja.Jei mie olen kakkonen. (Mulle sanottin, kyl et editoituja viestejä ei hyväksytä)
Aijaa.Tää on siitä erikoinen "kilpailu", tässä kulloinenkin tuomari saa aika pitkälti päättää mihin vetelee rajoja.
Haluaisin protestoida koska tällä, ehkä hauskimmalla venttiskabaviestillä ikinä ei voitettu.Lusikoin tärisevin käsin jauhetta tanhupiirin juomapulloihin. Koskematonta lihaa tiedossa.
Haluaisin protestoida koska tällä, ehkä hauskimmalla venttiskabaviestillä ikinä ei voitettu.
Mutta en protestoi. Silti vähän nurisen.
Hei!Haluaisin protestoida koska tällä, ehkä hauskimmalla venttiskabaviestillä ikinä ei voitettu.
Mutta en protestoi. Silti vähän nurisen.