Vitun kirahvi sai munkilla omenan puusta. Voi vittu! T. PaskaYllä päivitetyt pisteet ja uudet kolme sanaa ovat: kirahvi, vittu ja munkki.
Saaks kertoa tarinan pointin?
Vitun kirahvi sai munkilla omenan puusta. Voi vittu! T. PaskaYllä päivitetyt pisteet ja uudet kolme sanaa ovat: kirahvi, vittu ja munkki.
Saaks kertoa että sun tarinassa on ylimääräisiä sanoja?Vitun kirahvi sai munkilla omenan puusta. Voi vittu! T. Paska
Saaks kertoa tarinan pointin?
VOI VITTU ONKO?!? VITTU tein minun parhaan tarinan ja sit käy näin saatanan saatanaSaaks kertoa että sun tarinassa on ylimääräisiä sanoja?
On. Uskon täysin varauksetta, että osaat laskea yhdeksään ja siitä edelleen kymmeneen siinä missä minäkin. Joten älä vain mun sanaani usko, laskepa oikein itse! :thumbup: (Ja jatkossa kannattaa ehkä laskea myös ennen Submit reply -nappulan painamista.)VOI VITTU ONKO?!?
Voi olla että sun tarinan parhaus ei olisi meille muille auennutkaan, joten suuren suurelta vahingolta onneksi tällä kertaa vältyttiin!VITTU tein minun parhaan tarinan ja sit käy näin saatanan saatana
On. Uskon täysin varauksetta, että osaat laskea yhdeksään ja siitä edelleen kymmeneen siinä missä minäkin. Joten älä vain mun sanaani usko, laskepa oikein itse! :thumbup:
Voi olla että sun tarinan parhaus ei olisi meille muille auennutkaan, joten suuren suurelta vahingolta onneksi tällä kertaa vältyttiin!
Sehän tarkoittaa "toivoo" tai "terveisin", eikö? Olisihan se himppasen verran outoa, jos sanamäärärajoitusta voisi kiertää käyttämällä lyhenteitä tai vaikka numeroita sanojen sijaan?Siis lasketaanko se YKSI T: KIRJAIN sanaksi?
Voi maksa... no ei voi mitään.. toinen kerta jo kun musta hyvä menee roskikseen.Sehän tarkoittaa "toivoo" tai "terveisin", eikö? Olisihan se himppasen verran outoa, jos sanamäärärajoitusta voisi kiertää käyttämällä lyhenteitä tai vaikka numeroita sanojen sijaan?
Esim. tässä lauseessa sanoja olisi n. 4 kpl.
Tummaihoisia ei saa pilkata. Se on rasismia.Voi maksa... no ei voi mitään.. toinen kerta jo kun musta hyvä menee roskikseen.
Yhdellä T:llä on iso merkitys.Siis lasketaanko se YKSI T: KIRJAIN sanaksi?
En pilkannut, alanko puhumaan sitä kirjakieltä?Tummaihoisia ei saa pilkata. Se on rasismia.
Juu niin on.Yhdellä T:llä on iso merkitys.
Ismo vai Ilkka?En pilkannut, alanko puhumaan sitä kirjakieltä?
.
Näin muuten Ilkan tuossa joulun jälkeen eräässä joensuulaisessa ravitsemusliikkeessä. Kyllä huomenna viimeistään saan sadoittain privoja joissa kysytään että miltä se tuntui nähdä ehta julkisuuden henkilö.Ismo vai Ilkka?
"Munkkikahvi",
lausui kirahvi.
Paljastinkin vitun
lihaksiltaan hallitun.
Värähteli kansipahvi.
ue_me 4+0Ilmastonmuutoksesta vedenpinta Korkeasaaressakin kaulaan asti. Kirahveilla kävi vitunmoinen munkki.