Mitä mä sanoin. On kiva olla oikeessa.Voi vittu. Ei ikinä pitäis osallistua ekana. Nyt tuli parista postauksesta saletti voittoventtis mieleen. Vihje: lapsivesi. :mad_old:
Mitä mä sanoin. On kiva olla oikeessa.Voi vittu. Ei ikinä pitäis osallistua ekana. Nyt tuli parista postauksesta saletti voittoventtis mieleen. Vihje: lapsivesi. :mad_old:
Mitä MÄ sanoin. Palaat takaisin forumille!:thumbup:Mitä mä sanoin. On kiva olla oikeessa.
No kuka sano et palaan.. kuha viisastelin tuossa äsken.. en sanonu et palaan..Mitä MÄ sanoin. Palaat takaisin forumille!:thumbup:
Tsemppiä myös sulle!:ahem:
No siinähän sä pojotat kuin kyrsä häissä tai paska Anttilan tuvan seinällä.No kuka sano et palaan.. kuha viisastelin tuossa äsken.. en sanonu et palaan..
Kiitän ja kumarran... ja sillä välin kun mietin kolme sanaa niin päivitäppä pistetilanne kun on menny parikin kierrosta ilman pisterankingia.Näiden kesken meni arvalle. Onnetar veti hatusta Knoukan. Onnea voittajalle.
Suomeks?No siinähän sä pojotat kuin kyrsä häissä tai paska Anttilan tuvan seinällä.
Yllä päivitetyt pisteet ja uudet kolme sanaa ovat: kirahvi, vittu ja munkki.Sue_me 4+0
Knoukka 5+0
Jjusban 3+0
Balthazar 3+0
Mehe 3+0
Albert Oil 3+0
kouvotsvoni 3+0
Bleu 1+0
Captain Howdy 1+0
JPP 1+0
Mosse 2+0
Pyryf 0+1
markoj 1 + 0
Iso8 1+0
tieri 1 + 0
Kiitos huomiosta. Harmi, kun olin puolisen tuntia myöhässä luritukseni kanssa. Tuskin olisin voittanut, enkä edes pistesijoille noussut, ja jos olisinkin, niin sitä ei olisi (taaskaan) huomioitu. No problem.Jos saan huudella sivusta niin kyllähän tuo ITG:n loru pitäis palkita Virallisella F1-Forum Runopalkinnolla, eli rytmikkäästi VF1FRP:llä, sanokaapa tuo kuolaamatta rinnuksille.
Tosin tuo kuulostaa melkein prätkämallilta. Kyykkypyörä. Ehkä Kawasaki.