Voitosta voi tulla vielä hyvä taistelu, Power vs. Rahal.Ekan mutkan kolinoita lukuunottamatta aika tapahtumaköyhä kisa toistaiseksi.
Samaa mieltä, kuten Long Beachissä myös tänään nähtiin siisti kilpailu, mikä on outoa amerikkalaisyleisölle.Kyllä tuo olis turva-autoa kaivannut kisan loppupuolelle. Ihmeen siisti kisa lopulta.
En edes halua lukea IS:n kommentteja. Kai siellä jotkut nimbyt taas huutelevat turhasta päristelystä.Helion kolari olikin ainoa keino saada IndyCar Suomen mediaan ennen 500:aa. :nope: Päässyt jo IS:n sivuille.
Onneksi on kunnossa, kuten Castroneves, Silvesto ja Mann. Legendan mukaan ovaaleilla ajaa kahdenlaisia kuskeja, ne jotka ajavat seinään ja ne jotka tulevat ajamaan seinään. Toivottavasti kilpailu sujuu ilman suuronnettomuuksia.Tällä kertaa Josef Newgardenin auto kenollaan https://www.youtube.com/watch?v=THfIvk628eo
Ja ovatten tuollapäin nuo katuradat ihan oikeita katuratoja eikä vain kaupunkimaisessa ympäristössä sijaitsevia yhdistelmäratoja tyyliin Singapore. No, ehkä Baltimoren ratikkakiskot olivat vähän liikaa, mutta esim. Detroitissa on välillä alustana betoni ja kaistaviivat kuulemma tuntuvat ilkeältä auton sisällä kun niiden yli ajaa 300 kmh.Ajat ovat muuttuneet, mutta edelleen se tärkein aspekti on pysynyt muuttumattomana: IndyCar omaa kevyesti upeimman variaation ratojen suhteen. Klassisista old school moottoriradoista väkeviin katuratoihin, ja lyhyemmistä ovaaleista pelottaviin superspeedwayhin. Juurikin täydellistä.
Ovaalikisoihin kun on oppinut, niin sen jälkeen avopyöräsarja ilman ovaaleja tuntuu aika laimealta.Ajat ovat muuttuneet, mutta edelleen se tärkein aspekti on pysynyt muuttumattomana: IndyCar omaa kevyesti upeimman variaation ratojen suhteen. Klassisista old school moottoriradoista väkeviin katuratoihin, ja lyhyemmistä ovaaleista pelottaviin superspeedwayhin. Juurikin täydellistä.