Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Syksy alkaa 1.9. 2010 tänä vuonna.
Syksy alkaa 1.9. 2010 tänä vuonna.
Arvaas mitä!? Minulle on ihan yks hailee, kuka sen tekee.Et muuten tee sitä. :frank:
Arvaas mitä!? Minulle on ihan yks hailee, kuka sen tekee.
Jaha. Sitä on pantu merkille eksoottinen ja kuplivan helmeilevä välimerkkien ja välilyöntien käyttö? Oon yrittäny vähän tulkita, mutta ei siitä löydy mitään säännönmukaisuutta. Totuus lienee, että isolla haravalla huiskien osuu joskus jopa kohdalle.Pilkuista.
Eikös kieliopin mukaan joka-sanan eteen kuulu pilkku.Jaha. Sitä on pantu merkille eksoottinen ja kuplivan helmeilevä välimerkkien ja välilyöntien käyttö? Oon yrittäny vähän tulkita, mutta ei siitä löydy mitään säännönmukaisuutta. Totuus lienee, että isolla haravalla huiskien osuu joskus jopa kohdalle.
Ja nussia.Onpahan mitä viilata.
Vähän kehnoa on ollu sillä suunnalla Jospa se tästä, kun ilmat viilenee.Ja nussia.
En oo koskaan kokenu, vois ehkä joskus.Ja nussia.
,Eikös ,kieliopin ,mukaan ,joka ,sanan ,eteen ,kuulu ,pilkku.Eikös kieliopin mukaan joka-sanan eteen kuulu pilkku.
Parhaimpien sanojen eteen ihan reilusti. Esim. ,,,,,,,,,hirventeko-ohjeet.,Eikös ,kieliopin ,mukaan ,joka ,sanan ,eteen ,kuulu ,pilkku.
Näin?
Näinpä. Ja välilyönti on milloin pilkun edessä, milloin sen jälkeen. Toisinaan molemmin puolin ja tämän tästä myös kokonaan huisvitussa.Sinänsä mielenkiintoista, kun samaa kirjainta ei kuitenkaan tule viittä peräkkäin. Se on vaan noiden pilkkujen kanssa se pakkoliike. Ehkä kouristuksenomainen ripulointi?
Ensilääkkeenä kuukautisside ja munuaistestit.Itselläni syksy alkaa puolukkametsästä ja kun lehdet alkaa kellastua..
Ensilääkkeenä kuukautisside ja munuaistestit.
Kyllä se täällä päin samalla lailla alkaa.Sitte alkaa syksy, ku pitää alaatan.
Dominic on viestissään selvästi niitä juurikin miettinyt ja osunut ihan tasan rajalle. Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä.Dominic vois vähän miettiä hyvä maun ja huumorin rajoja.