Viestin tykkäysominaisuus forumille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Onko tykkäysominaisuus kokeilemisen arvoinen?

• Äänestäjiä yhteensä
    37
Vastustan.

Eriarvoistava ominaisuus, monen tyypin huumorintaju ei esimerkiksi yllä aina käsittämään allekirjoittaneen vitsejä ja sitten nillitetään vaikka oikeasti vitsi oli todella hieno ja kaikinpuolin toimiva.

Itse kannatan tätä. Ei tarvitse jokaista mielipidettä erikseen kertoa, kun voi yhdellä klikkauksella sen jakaa muille, jos on jonkun kanssa samaa mieltä.

Itse kannatan tätä. Ei tarvitse jokaista mielipidettä erikseen kertoa, kun voi yhdellä klikkauksella sen jakaa muille, jos on jonkun kanssa samaa mieltä.

Heha. On muuten aikas harva kerta kun täällä kaks hahmoketta olis täysin samaa mieltä. Jarna saadaan kyllä aikaseksi vaikka oltais itse asiasta samaa mieltä.. tapellaan vaikka lillukanvarsista sitten

Heha. On muuten aikas harva kerta kun täällä kaks hahmoketta olis täysin samaa mieltä. Jarna saadaan kyllä aikaseksi vaikka oltais itse asiasta samaa mieltä.. tapellaan vaikka lillukanvarsista sitten

Väitätkö, ettet ole nähnyt foorumilla "Komp", ":D" yms kommentteja?

Tuo vähentäisi näiden ns turhakekommenttien määrää, ja ei tarvitsisi postata sitä pelkkää hymiötä kun voisi vain tykätä kommentista.

Väitätkö, ettet ole nähnyt foorumilla "Komp", ":D" yms kommentteja?

Tuo vähentäisi näiden ns turhakekommenttien määrää, ja ei tarvitsisi postata sitä pelkkää hymiötä kun voisi vain tykätä kommentista.

Tottakai olen nähnyt. Mutta kattelepa hetki Vapaata.. 98% näistä posteista on turhakeposteja, joista korkeintaan 2% komp-posteja (heh, komposteja).

So what's the freakin' point

Pari kertaa olen tässä funtsaillut jotain ihan pitempää ja perusteellista vastausta aiheeseen, mutta ehkä nyt tyydyn summaamaan homman viiteen sanaan: Vittu mitä paskaa. Ei helvetissä.

Tottakai olen nähnyt. Mutta kattelepa hetki Vapaata.. 98% näistä posteista on turhakeposteja, joista korkeintaan 2% komp-posteja (heh, komposteja).

So what's the freakin' point

No vapaa nyt onkin vapaa. Mutta kyllä näitä ihan asiapuolellakin on ja tulee aina olemaan, mutta tämä toiminto niitä vähentäisi.

No vapaa nyt onkin vapaa. Mutta kyllä näitä ihan asiapuolellakin on ja tulee aina olemaan, mutta tämä toiminto niitä vähentäisi.

Edeltävän puhee vuoron myötäileminen on täysin normaali diskurssistrategia, ja tämänkaltaisista lyhyistä positiivisista ilmauksista syntyy aito keskustelu. Jos et usko, käypä vaikka Jatkoajassa, jossa nämä lainaus + "samaa mieltä" -kommentit on säännöin kielletty. Tämän seurauksena kukaan ei vastaa kenellekään jollei ole eri mieltä. Lopputuloksena on palsta, joka koostuu pääasiallisesti väittelystä ja yksinpuhelusta.

Selvitetäänpäs nyt kerralla, kuinka moni kannattaa uuden ominaisuuden käyttöönottoa forumille.

Lyhyesti: Ideana olisi siis viestin tykkäysnappi, jolla voisi ilmaista pitävänsä jonkun viestistä. Viestissä olisi jonkinlainen laskuri, joka ilmoittaisi kuinka moni ja ketkä kyseisestä postauksesta on tykännyt.

Tein ehdotuksen ylläpitopuolelle:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=39953&p=2454773&viewfull=1#post2454773

Sana on vapaa!

Painu helvettiin siitä!

Joko alan perustamaan kakkos-, kolmos- nelos- vitos- ... nikkejä, jotta voin tykätä omista aivan erinomasista kommenteistani?