Vihjetietoa helsinkiläisille forumisteille

burb

.
Eiköhän siirretä nämä bileet Turkuun, koska ei meistä Helsingin löysiksistä ole mihinkään.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ei jumalavita Turkuun. Keksivät vielä peluuttaa porukalla 6:kuusi tuntia snookeria, tuota vihreän veran masokismia.

Hartsa76

Well-known member
Rönsyilee pahaenteisesti. Pelkäänpä, ettei Helsingin löysiksistä ole mihinkään.
Onko tuo nyt mikään ihme kun ottaa huomioon sen, että tiedemiehet eivät ole löytäneet älyllistä elämää kehäkolmosen sisäpuolelta.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Aion katsella aika-ajoja ehkäpä jossakin baarissa. Riittääkö mööten järjestämiseen, että ilmoitan baarin nimen ja kehotan muitakin saapumaan paikalle? Entä onko itse pakko osallistua?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Aion katsella aika-ajoja ehkäpä jossakin baarissa. Riittääkö mööten järjestämiseen, että ilmoitan baarin nimen ja kehotan muitakin saapumaan paikalle? Entä onko itse pakko osallistua?
Eiköhän tuo riitä. Jonin järjestämässä möötessä oli Joni paikalla, muita ei.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huhun mukaan Saelaveden Bimbo menee katsomaan Pielaveden Sampon ottelua tuolloin.

Albert Park

Well-known member
Sijainti
Täällä!
Herättyään aamulla suu täynnä meisseliä, tiesi Henriksson aikansa tulleen. Oli koottava porukka kasaan ja keräännyttävä Jyrnylään analysoimaan tilannetta tarkemmin.
Kukaan ei kuitenkaan tullut, syistä, jotka kerrotaan myöhemmin tässä lähetyksessä.

Joni

Well-known member
Hesan Stadiin tai Tampereen keskustaan. Senjälkeen puistoon/terdelle jatkoille. Älkää unohtako päivämäärää 30.4! ;)

Viimeksi muokattu:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mikäli kukaan ei suunnittele tuolla viikonlopulle minkäänlaista aktiviteettia, niin tarkoittaako se sitä, että Alppu pysyy kaukana Helsingistä?

burb

.
Olin suunnitellut tuon viikonlopun aktiviteetikseni reipasta anaaliseksiä, että en nyt sitten tiedä.