Vihjetietoa helsinkiläisille forumisteille

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vetoan hahmon Charliehen että snooker-turnauks pidetään juuri tuona viikonloppuna.

Davros

Well-known member
Tunnen kauheaa vetovoimaa kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Minkäköhänlaisia summia pitäisi pulittaa, jos haluaisi Helsingin keskustasta tai jostain siitä lähistöltä vuokrata saunatilan? Varmaan ihan hyviä.

Voisi googlettaa, mutta kun netti ei toimi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Minkäköhänlaisia summia pitäisi pulittaa, jos haluaisi Helsingin keskustasta tai jostain siitä lähistöltä vuokrata saunatilan? Varmaan ihan hyviä.

Voisi googlettaa, mutta kun netti ei toimi.
Hotelleilta löytyy ihan varteenotettavia vaihtoehtoja. Palacen saunaa ei enää valitettavasti ole, mutta jos ihan keskustasta etsii, niin Vaakunassa on. Ei ne kovin hintavia ole. Oluet ja muut juomat toki pitäis ostaa hotlan raflalta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tää on mun suosikkiosuus möötteissä kun aletaan sekoilemaan saunan vuokraamisesta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tää on mun suosikkiosuus möötteissä kun aletaan sekoilemaan saunan vuokraamisesta.
Mun on se, kun saa laittaa partakoneen terän korkkiin poikittain ja korkin perseeseen sekä varata narusaippua käteen.

Ei tarttee pyllistellä homoille!:frank:

burb

.
On muuten niin paskaa vihjetietoa helsinkiläisille, tai missä tahansa asuville forumisteille, että!

burb

.
Semmoisia ihan hyviä, kuten tämän toikin yhdennessätoista viestissä on esitetty.