Viiden sekunnin mittainen kirjoituslakko Mossen bannin takia.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Count me in. Monasti olen epäillyt sisälukutaitoani 08:n kryptisiä vastauksia tavaillessani, mutta huojentavaa huomata, että muillakin on vastaavia ongelmia.
Kryptisesti tai kummallisin ilmauksin selitetään asioita, mitä ei itsekään ymmärrä tai osaa perustella - Tuolla tavoin täydellinen paskapuhe yritetään saada kuulostamaan fiksulta ja harkitulta.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kryptisesti tai kummallisin ilmauksin selitetään asioita, mitä ei itsekään ymmärrä tai osaa perustella - Tuolla tavoin täydellinen paskapuhe yritetään saada kuulostamaan fiksulta ja harkitulta.
Se on hyvä selittää asia itselleen noin. Jos ei itse ymmärrä jotakin, vika ei suinkaan ole siinä, että on itse vajaa vaan tietenkin muissa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Se on hyvä selittää asia itselleen noin. Jos ei itse ymmärrä jotakin, vika ei suinkaan ole siinä, että on itse vajaa vaan tietenkin muissa.
Jotta asian pystyy ilmaisemaan selkeästi se on osattava ja ymmärrettävä. Tyypillisimpiä tapoja peittää tietämättömyytensä on ilmaista kryptisesti, mielellään paljon sivistyssanoja käyttäen.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Jotta asian pystyy ilmaisemaan selkeästi se on osattava ja ymmärrettävä. Tyypillisimpiä tapoja peittää tietämättömyytensä on ilmaista kryptisesti, mielellään paljon sivistyssanoja käyttäen.
Jotta asian ilmaisisi selkeästi on selkeän ilmaisun oltava kirjoittajan kirjoituksen tavoitteena. Ja tyypillisimpiä tapoja peitellä omaa typeryyttään on syyttää muita "vaikeasta ilmaisusta" silloin kun ei itse asiaa ymmärrä.

Toisaalta taas silloin kun asia on ilmaistu tavalla, josta on tarkoitus saada irti juuri se informaatio kuin siitä on irti saatavissa, ja asiasta lähdetään silti väen väkisin tekemään kirjoitetun asiasisällön ulkopuolisia tulkintoja, ja syy väärinkäsityksistä yritetään tästäkin huolimatta siirtää alkuperäisen kirjoittajan kontolle, ollaankin varmasti F1-forumilla.

Edit:
Kommenttini oli ihan yhtä vakavasti otettavissa ja liioiteltu kuin se mihin vastasin. (jps kommentti). Mitään väärinkäsitystähän se ei sisältänyt, vaikka näin on monessa viestissä väitetty. Kyse on mahdollisista tulkinnoista. Varmasti löytyisi vieläkin pahasuopaisempia tulkintoja aiheesta, jos viitsisi heittää.
Vittuako tuollaisia tulkintoja pitää kirjoitella, jos järki ja/tai tietopohja eivät riitä mihinkään nähtyä parempaan?

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jotta asian ilmaisisi selkeästi on selkeän ilmaisun oltava kirjoittajan kirjoituksen tavoitteena. Ja tyypillisimpiä tapoja peitellä omaa typeryyttään on syyttää muita "vaikeasta ilmaisusta" silloin kun ei itse asiaa ymmärrä.
Jos ja kun on kykenemätön ilmaisemaan itseään selkeästi ja ymmärrettävästi voi olla tyytyväinen, että löytyy ammatteja, jossa pärjää kehnomallakin ilmaisutaidolla.

burb

.
Mutta jos ajatellaan ettei sitä voi vaikka olisi miten ollut missään, eikä silti voi väittää että johtuuko se niistä mitä on ollut, jos ollenkaan, mutta toisaalta vankasti, niin näkisin että kaikista paras tilanne on, jos on koskaan ollutkaan.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Jos ja kun on kykenemätön ilmaisemaan itseään selkeästi ja ymmärrettävästi voi olla tyytyväinen, että löytyy ammatteja, jossa pärjää kehnomallakin ilmaisutaidolla.
Tuo on kyllä onni ja pelastus monelle. Ja sinun kohdallasi lienee yhtäläinen ilo ja onni, että löytyy sekä ammatteja että sosiaalisia viiteryhmiä, joissa henkinen keskenkasvuisuus ja vajavaiset älynlahjat ovat heikkouden sijaan olennainen yhteenkuuluvuutta ja osaamista määrittävä tekijä.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Tuo on kyllä onni ja pelastus monelle. Ja sinun kohdallasi lienee yhtäläinen ilo ja onni, että löytyy sekä ammatteja että sosiaalisia viiteryhmiä, joissa henkinen keskenkasvuisuus ja vajavaiset älynlahjat ovat heikkouden sijaan olennainen yhteenkuuluvuutta ja osaamista määrittävä tekijä.
Jokohan tossa tuli päivän huili ansaittua, vai meneekö varoituksella?

Jabsu

Hirvimettällä
Tämä on älykön puhetta :rolleyes:

Moderaattorin soisin tuovan asiansa ilmi sellaisella tavalla, että me tyhmätkin se pystyttäisiin ymmärtämään. "Älykkään" moderaattorin tähän luulisi pystyvän.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
No et ainakaan ymmärtänyt lopettaa.
Täällä on suht paljon vuosien varrella väännetty tästä sanojen panemisesta toisen suuhun. Ja sitten kun vielä ensin omaan viestiini luetaan sellaista sisältöä, jota siinä ei ole ja se tämä keksitty sisältö kerrotaan moderaattorin kantana, tuntuu jokseenkin tarpeelliselta pyrkiä jotenkin selventämään, että nyt on taas lukija lukenut sillä kuuluisalla aivoperseellä.

Mutta fiksumpaa tuo toki olisi ollut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Harmittaa kun minulle omistettu toikki menee vänkäämiseksi.

Burb, Porilaisten marssi, Finlandia ja toikki kiinni!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tämä on älykön puhetta :rolleyes:

Moderaattorin soisin tuovan asiansa ilmi sellaisella tavalla, että me tyhmätkin se pystyttäisiin ymmärtämään. "Älykkään" moderaattorin tähän luulisi pystyvän.
Jokohan tossa tuli päivän huili ansaittua, vai meneekö varoituksella?
FW08 voisi laittaa itsensä vähäksi aikaa huilille? :D
Mutta onhan sen tyylistäkin kantaa esitetty, että vittuilu on foorumilla (varsinkin vapaalla puolella) ihan paikallaan. Ja FW08 toteutti sen vielä ihan perusfoorumistin työkaluvalikoimalla.