No tämä tässä:Väärinkäsitys? Missä?
No joo. Kuten kirjoitin ei teidän kanssanne voi keskustella/väitellä.
Kun en sanonut/tarkoittanut mitään noista väittämistäsi.No myös Fyffe tuolla ylläpitopuolella juuri myönsi, että tuomiot eivät aina ole hyviä/tasapuolisia . Ja virhe johtui ex-modesta.
Pitää ilmeisesti vääntää rautalangasta, kun ei muuten aukea. WebSlavea ei ole missään vaiheessa syyllistetty tai linjaustaan tierin viestin suhteen todettu vääräksi. Ei ainakaan kirjoituksen tasolla. Joku voi niin tulkita, mutta se on rivien välistä lukemista. Itse lauseissa niin ei ole tehty.Väärinkäsitys? Missä?
Näin.Pitää ilmeisesti vääntää rautalangasta, kun ei muuten aukea. WebSlavea ei ole missään vaiheessa syyllistetty tai linjaustaan tierin viestin suhteen todettu vääräksi. Ei ainakaan kirjoituksen tasolla. Joku voi niin tulkita, mutta se on rivien välistä lukemista. Itse lauseissa niin ei ole tehty.
Tuo pitää paikkansa, muiden modejen linja kuitenkin ko. asiassa on erilainen.Pitää ilmeisesti vääntää rautalangasta, kun ei muuten aukea. WebSlavea ei ole missään vaiheessa syyllistetty tai linjaustaan tierin viestin suhteen todettu vääräksi. Ei ainakaan kirjoituksen tasolla. Joku voi niin tulkita, mutta se on rivien välistä lukemista. Itse lauseissa niin ei ole tehty.
Jälkikäteen olen täsmentänyt väittämääni. Joka oli vähintään yhtä arvoituksellinen tai vaikeasti tulkittavissa oleva kuin se mitä pistit ylläpitopuolelle. Sitä paitsi kyllä tuosta voi puhua Moden virheestä, jos tulkinta/linja muuttuu tai oli hämärän rajamailla jo päätöstä tehtäessä. Edit; Linjan muuttuessa on hyvinkin mahdollista, että rangaistuksen aiemmin saanut kokee saaneensa väärän rangaistuksen kun toinen myöhemmin pääsee samasta virheestä rankaisematta.No tämä tässä:
Kun en sanonut/tarkoittanut mitään noista väittämistäsi.
Onhan se hyvä syyttää moderaattoreita, että kanssaan ei voi keskustella. Mutta keskustelun mahdottomuuden syy löytyy kyllä sieltäpäin. Kun ei kymmenen viestiä myöhemmin muisteta edes sitä, mikä on itse alunperin käsitetty täysin päin helvettiä, niin paha tässä minun on yksinäni leikkiä jotain asiallista keskustelua. Enkä toki leikikään.
Mutta sama lauluhan sieltä suunnasta tulee. JOKA. VITUN. ASIAAN. Kaikki on aina muiden vika.
Mutku sä myönsit kuitenkin, ettei tuomiot ole tasapuolisia. Eikä sun kanssa voi edes keskustella, joten jätän tän tähän.
Ei saa olla FW08'lle liian ankara, se on Porista.Mutku sä myönsit kuitenkin, ettei tuomiot ole tasapuolisia. Eikä sun kanssa voi edes keskustella, joten jätän tän tähän.
Ok. Samiksii....Mutku sä myönsit kuitenkin, ettei tuomiot ole tasapuolisia. Eikä sun kanssa voi edes keskustella, joten jätän tän tähän.
Sitä pitänee kysyä heiltä. Renngeistin viestin suhteen näkemyksemme eroavat, mutta en ollut enää mode tuolloin.Tuo pitää paikkansa, muiden modejen linja kuitenkin ko. asiassa on erilainen.
Ei pidä, koska se vain saattaa heidät noloon tilanteeseen.Sitä pitänee kysyä heiltä.
En kyllä näe muuta noloa kyseisessä tilantessa kuin jo jonkin aikaa olleesta - ja kirjoittajienkin tiedossa olleesta - linjauksesta itkemisen. On se ikävää, kun kohdellaan niin kuin muitakin.Ei pidä, koska se vain saattaa heidät noloon tilanteeseen.
Omalta osaltani en ole itkenyt linjauksista: vaan siitä miksi asioita ei voi kirjoittaa selvemmin.En kyllä näe muuta noloa kyseisessä tilantessa kuin jo jonkin aikaa olleesta - ja kirjoittajienkin tiedossa olleesta - linjauksesta itkemisen. On se ikävää, kun kohdellaan niin kuin muitakin.
Älä nyt mene tuollaista ehdottamaan edes leikilläsi.Mosse moderaattoriksi. Ai niin, sittenhän pitäisi varmaan vähentää vittuilua, se tuskin onnistuu, joten olkoon..
Asia oli täysin selkeä vastaus esitettyyn kysymykseen. On harvinaisen ylimielistä kokea oikeudekseen kirjoittaa sekalaiset mutuilunsa toisen kirjoitusten mahdollisista sisällöistä julki.vaan siitä miksi asioita ei voi kirjoittaa selvemmin.
Kommenttini oli ihan yhtä vakavasti otettavissa ja liioiteltu kuin se mihin vastasin. (jps kommentti). Mitään väärinkäsitystähän se ei sisältänyt, vaikka näin on monessa viestissä väitetty. Kyse on mahdollisista tulkinnoista. Varmasti löytyisi vieläkin pahasuopaisempia tulkintoja aiheesta, jos viitsisi heittää.Asia oli täysin selkeä vastaus esitettyyn kysymykseen. On harvinaisen ylimielistä kokea oikeudekseen kirjoittaa sekalaiset mutuilunsa toisen kirjoitusten mahdollisista sisällöistä julki.
Siihen, miksi vastaus oli niin tiivis kuin myös siihen, miksi en asiaa enempää avaa on hyvin perustellut syyt. Aiemmin vastaavaa ihmeteelle burbille asian taustat privalla avasin.
Itse asiassa pidän paljonkin Rowan Atkinsonin näyttelijätyöstä. Eikä tyttäreensäkään yhtään perzeempi ole lain.Älä nyt mene tuollaista ehdottamaan edes leikilläsi.
Modeksi päästessään Mosse ensimmäiseksi antaisi bannin minulle pelkän pärstäkertoimen perusteella.
Count me in. Monasti olen epäillyt sisälukutaitoani 08:n kryptisiä vastauksia tavaillessani, mutta huojentavaa huomata, että muillakin on vastaavia ongelmia.Ok. Samiksii....
Niin voi. Faijakin kertoi pikkunaperona broidiensa kanssa kusseensa kiukaalle, mistä seurasi isänsä antama selkäsauna, joten antoisaahan tuo oli.Kiukaalle kuseminenhan voi olla ihan antoisaakin hommaa.