Viiden sekunnin mittainen kirjoituslakko Mossen bannin takia.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mutta onhan sen tyylistäkin kantaa esitetty, että vittuilu on foorumilla (varsinkin vapaalla puolella) ihan paikallaan. Ja FW08 toteutti sen vielä ihan perusfoorumistin työkaluvalikoimalla.
Näin on ja hyvä niin. Oli varsin hyvä täky, mutta pitää ennen vastausta käydä ostamassa multaa. Ihan naurettavaa vaatia tuosta FW08'lle bannia. Hyvällä tuurilla myöhemmin saadaan kasaan sipsiä ja cokista keskustelu.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mutta onhan sen tyylistäkin kantaa esitetty, että vittuilu on foorumilla (varsinkin vapaalla puolella) ihan paikallaan. Ja FW08 toteutti sen vielä ihan perusfoorumistin työkaluvalikoimalla.
Huonosti toteutettuna tosin. Ei pitäisi heti alkuun alkaa herjaamaan toisia.

No se oli sitä ihan itteään. Ja nyt on kakat kakittu ja kukkasia vois jaella. Ja jaxuhaleja. Varmaan tässä taustalla oli jotain muutakin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kuka kusi mun taskuun, kuka kusi, kuka kusi mun taskuun?
Mistä biisistä ylläoleva säe?
Miettimisaikaa sen verran kun kipaisen kaupungilla.
Viiden pisteen vihje: Artisti on elämälle välttämättömän lähde.
Neljän pisteen vihje: Artisti teki läpimurtonsa ääntelemällä Dromaeosauridae-heimoon kuuluvassa yhtyeessä.
Kolmen pisteen vihje: Tämä pohjoisuusimaalainen artisti lähti soolouralle yhtyeestä, jonka muut jäsenet keskittyivät Suomessa tuolloin varsin uudenlaiseen puhemusiikkiin.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Onpa tuolla taas käyty hyviä keskusteluja, jossa tavalliset rivikäyttäjät on moderaattoreiden mielestä tyhmiä ja vähä-älyisiä ja itse modet on sitten niitä viisaita ja virheettömiä.
Noista keskusteluista jää mieleen muuta kuin se, että Modet on mulkkuja.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Onpa tuolla taas käyty hyviä keskusteluja, jossa tavalliset rivikäyttäjät on moderaattoreiden mielestä tyhmiä ja vähä-älyisiä ja itse modet on sitten niitä viisaita ja virheettömiä.
Noista keskusteluista jää mieleen muuta kuin se, että Modet on mulkkuja.
Oho! Missä? Linkkiä kiitos! Haluan jälkiliukkaille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä jo luulin että olen taas joutunut mielivaltaisesti ulkoruokintaan, kun tämä toikki oli pumpsahtanut pintaan.:eek:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tytär kun tuli kertomaan Mosselle miesystävästään, niin Mossehan pillastui aivan täysin. Alkoi riehua, huutaa ja kiroilla. Tavaraa lensi. Sai Belmis sitten rauhoitella miestä.
- Mosse, älä nyt viitsi olla noin ahdasmielinen, se on ihan normaalia nykypäivää, että valkoihoinen seurustelee neekerin kanssa.
Mosse jähmettyi täysin.
- Ai siis...ai neekerin?? No huh! Mä kuulin että teekkarin.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tytär kun tuli kertomaan Mosselle miesystävästään, niin Mossehan pillastui aivan täysin. Alkoi riehua, huutaa ja kiroilla. Tavaraa lensi. Sai Belmis sitten rauhoitella miestä.
- Mosse, älä nyt viitsi olla noin ahdasmielinen, se on ihan normaalia nykypäivää, että valkoihoinen seurustelee neekerin kanssa.
Mosse jähmettyi täysin.
- Ai siis...ai neekerin?? No huh! Mä kuulin että teekkarin.
Jahas. Portsari oli herättänyt väärän poikaystävän.