Hehe, oon varmaan aiemminkin kertonut mun entisestä naapurista?
Se näytti mulle yhden kerran, että "Kun avaa tän kirjahyllyn oven ja työntää pään tänne kirjakaappiin NIIN IHAN SELVÄSTI KUULEE ÖISIN KUN TUO SUN OLOHUONEEN KATTOTUULETIN JUMPUTTAA HÄIRITSEVÄSTI!! Toinen paikka on tuolla telkkarin takana. Kun siirtää television pois tieltä ja tuohon menee polvilleen ja painaa korvansa tuohon antennipistorasian yläpuolelle, IHAN SELVÄSTI KUULEE SEN JUMPUTUKSEN JOTEN IHAN TURHA VÄITTÄÄ ETTEI SE OO MUKA PÄÄLLÄ!!!"
Naapuri siis valitti, että kun mulla on olohuoneessa sellanen tuuletin, että se pitää häntä öisin hereillä. Sanoin sille, että kyseinen tuuletin ei ole koskaan edes ollut öisin päällä, jolloin hän esitteli em. todisteet.
Sitä paitti, vaikka oiskin, niin se on käytännössä äänetön, joten ei oo edes teoreettista saumaa että se tuuletin ois ikinä häntä valvottanut.
Just tontyyppiset ihmiset ja niiden kyttäysmenttaliteetti tässä tupakkikiellossakin on takana. Meinaan tää kans teki kanteluita kunnan terveysviranomaisille, että tupakka haisee ja savu tulee (olemattomia, sellasia ei edes ole tässä talossa) tuuletuskanavia pitkin hänen asuntoonsa kun poltan muka sisällä. Silloin kun nää sattui, oli vaan sellanen tilanne, että en edes polttanut. Ja niinäkin aikoina kun poltan, en koskaan polta sisällä. Eli noi tyypit haistaa tupakin ja valittaa siitä jos ne niin haluaa, vaikka ei kukaan polttaiskaan.