OoPee sanoi:Sit kun/jos mulle iskee isona keuhkosyöpä niin jätän piruuttanikin kertomatta asiasta täällä, koska sitä vittuilun nautintoahan en Moelle suo. Katoon vaan sit jossain välissä vähin äänin. Varma tieto :ahem:
OoPee sanoi:Sit kun/jos mulle iskee isona keuhkosyöpä niin jätän piruuttanikin kertomatta asiasta täällä, koska sitä vittuilun nautintoahan en Moelle suo. Katoon vaan sit jossain välissä vähin äänin. Varma tieto :ahem:
Isän paras duunikaveri, Jali, sai keuhkosyövän 80-luvun lopussa. Oli kyllä mahtava äijä. Opetti mua virvelöimään ja kaikenlaisia erätaitoja. Norttii veti karvaperse-tyylillä eli filsa poikki.Vellu sanoi:Siinä vaiheessa vois olla kyllä vittuiluhalut aika vähissä.. Suhteellisen varma tieto sekin.
"Lyö" ja "puree" "V***ua"...Vellu sanoi:Lyö lyötyä, ja potki kovaa silloin, kun mies on maassa. Tosin itse mahdollisessa tappelutilanteessa käyttäydyn kuten aiemminkin, eli en noudata noita edellämainittuja. Paitsi, jos noihin laitetaan heittomerkit ympärille.
No sit sä vaan oot onnistunu antamaan ittestäs vääränlaisen kuvan :frank:Moe Szyslak sanoi:Eikä ole koskaan kyllä hirveesti toisten kuolemansairaudet naurattanut, paitti jonkun diktaattorin.
Väyrynenhän oli Suomen vt. diktaattori...:dunno:OoPee sanoi:No sit sä vaan oot onnistunu antamaan ittestäs vääränlaisen kuvan :frank:
Oiskohan tarkoituksellista?OoPee sanoi:No sit sä vaan oot onnistunu antamaan ittestäs vääränlaisen kuvan :frank:
Ryssän juoksupoika se on/oli.Formulanomi sanoi:Väyrynenhän oli Suomen vt. diktaattori...:dunno:
Nyt kyllä täytyy ihan rehellisesti sanoa, ettei käynny edes villeimmissä ja märimmissä päiväunissakaan mielessä, että joku yrittäis ihan tarkoituksella antaa ittestään moisen kuvan, mutta toisaalta onhan se maailma ihmeitä täynnänsä :eek!: :eek!: :eek!:Moe Szyslak sanoi:Oiskohan tarkoituksellista?![]()
Miksi vääränlaisen kuvan antaminen olisi tarkoituksellista...?Moe Szyslak sanoi:Oiskohan tarkoituksellista?![]()
No niin just! :jaska:OoPee sanoi:Nyt kyllä täytyy ihan rehellisesti sanoa, että käynny edes villeimmissä ja märimmissä päiväunissakaan mieleen, että joku yrittäis ihan tarkoituksella antaa ittestään moisen kuvan, mutta toisaalta onhan se maailma ihmeitä täynnänsä :eek!: :eek!: :eek!:
kostoks.burb sanoi:Miksi vääränlaisen kuvan antaminen olisi tarkoituksellista...?![]()
Aha.jps sanoi:kostoks.
Tuo on aivan totta, mutta näissä tapauksissahan heihin kohdistuva kritiikki on täysin perusteetonta, koska ovat aina tehneet kaiken oikein. Näillä on vain siinä suhteessa kehno tuuri, kun kaikki muut ihmiset ovat täydellisiä ilkeämielisiä kusipäitä.KnowHow sanoi:Pahinta tuhoa aiheuttaa kuulemma kaksoisstandardisyndrooma: sitä sairastava antaa itselleen luvan vittuilla minkä ehtii, mutta ei sen sijaan siedä itse minkäänlaista kritiikkiä.
Näin on. Niille pitäis järjestää joku paikka. Vittuilukoppi, jossa ei muut häiritse.jps sanoi:Tuo on aivan totta, mutta näissä tapauksissahan heihin kohdistuva kritiikki on täysin perusteetonta, koska ovat aina tehneet kaiken oikein. Näillä on vain siinä suhteessa kehno tuuri, kun kaikki muut ihmiset ovat täydellisiä ilkeämielisiä kusipäitä.
Mun mielestä ne voitaisiin pistää kadulle vittuilemaan toisilleen. Tästä voi tosin olla melu- ja hajuhaittoja....KnowHow sanoi:Näin on. Niille pitäis järjestää joku paikka. Vittuilukoppi, jossa ei muut häiritse.
Siis näille muille, miksi pitäisi sulkea täydellisiä ihmisiä vittuilukoppiin, paha mieli näille siitä tulisi. Kaikki muut ihmiset, siis kusipäät, voisivat seurata kopista näitä harvinaisia virheettömiä ihmisiä, voisivat oppia mahdollisesti jotain.KnowHow sanoi:Näin on. Niille pitäis järjestää joku paikka. Vittuilukoppi, jossa ei muut häiritse.
Tärkeetä on kuitenkin se, ettei tuonne vittuilukoppiin saa ottaa mukaan juomia tahi ruokaa.KnowHow sanoi:Näin on. Niille pitäis järjestää joku paikka. Vittuilukoppi, jossa ei muut häiritse.
Ei tietenkään. Siellähän se vittuilu voi vahingossa kuulua vittuilukopista terassilla piipahtaneen korviin.OoPee sanoi:Tärkeetä on kuitenkin se, ettei tuonne vitutilukoppiin saa ottaa mukaan juomia tahi ruokaa.
Niin ja mites noi terassit, saaks siellä vittuilla?
Entäs toi parvekevittuilu? :frown:KnowHow sanoi:Ei tietenkään. Siellähän se vittuilu voi vahingossa kuulua vittuilukopista terassilla piipahtaneen korviin.