No ihan jos totta puhutaan niin just sellainen henkilökohtainen vittuilu sulta tulee kuin luonnostaan, ihan kuin siviilissäkin koko aja sellaista läppää heittäisit. Ruupeneissa se on hauskaa, muttei ihan oikeasti aina toisiin foorumilaisiin kohdistettuna.Moe Szyslak sanoi:Toinen mahdollisuushan on sekin että mä olen 'oikeestikin' vittumainen luonne.
Sitä esimerkkiä odotellessa...burb sanoi:No ihan jos totta puhutaan niin just sellainen henkilökohtainen vittuilu sulta tulee kuin luonnostaan, ihan kuin siviilissäkin koko aja sellaista läppää heittäisit. Ruupeneissa se on hauskaa, muttei ihan oikeasti aina toisiin foorumilaisiin kohdistettuna.
Olen kuullut myös jonkun muun kuin sun sanomana että olet siviilissä erilainen, enkä siksi ole kuvitellutkaan että ihan sellainen vittuilija oikeasti olet.
En mä tästä mitään riitoja tai jarnaa ole hakemassa, nämähän on samoja asioita mitä sä itsekin olet sanonut. :wink:
Mun mielestä samaa tulee OoPeeltä, Knoukkarilta, jps:ltä, ja monelta muulta, mutta en mä sen takia tässä nyt meinaa ruveta poraamaan.burb sanoi:No ihan jos totta puhutaan niin just sellainen henkilökohtainen vittuilu sulta tulee kuin luonnostaan, ihan kuin siviilissäkin koko aja sellaista läppää heittäisit.
No sanotaan nyt lonkalta vaikka että tiettyjen foorumin poikamiesten seksinpuutteesta jaksat tarinoida. Toki se homma käy heiltä itseltäänkin.Moe Szyslak sanoi:Kerroppa esimerkki?:doubtful:
Ja varmasti välillä myös multa.Moe Szyslak sanoi:Mun mielestä samaa tulee OoPeeltä, Knoukkarilta, jps:ltä, ja monelta muulta, mutta en mä sen takia tässä nyt meinaa ruveta poraamaan.
Ainakin Jakkeuksen ja Matsin kohdalla, jos heitä tarkoitit, niin eipä tuo nyt niin kauheaa ole ollut. Tai mistä mä tietäisin vaikka vetäisivät ranteita auki par'aikaa.burb sanoi:No sanotaan nyt lonkalta vaikka että tiettyjen foorumin poikamiesten seksinpuutteesta jaksat tarinoida. Toki se homma käy heiltä itseltäänkin.
En mä nyt jaksa alkaa väitettäni puolustelemaan mitenkään kummemmin, se oli vaan äkkiä heitetty mielipide, johon voit suhtautua juuri sen ansaitsemalla vakavuudella.
Niin, ja sitten on vielä se 'ignore-toiminto' jos rupee jonkun jutut rasittamaan.:ahem:burb sanoi:Ja varmasti välillä myös multa.
Et sä, siis huumor-burb, olit niinku vakavissasi. :eek!:burb sanoi:No tuo "pikkasen paha" oli vähän huono sanavalinta, mutta se, että joku olisi saattanut pahoittaa aika helvetin pahasti mielensä, oli ihan totta. Siksi en julkaissut sitä postia. Enkä taida jatkaa tästä enempää...
No mä en nyt puhu noiden 3:men peelon puolesta, vaan siis itteni.Moe Szyslak sanoi:Just siks mä olenkin vittumainen forumilla enkä siviilissä. Säästyy ihmishenget ympäristöstä.
Kokeilkaas joskus jps, OoPeen ja Noomin kanssa. Voitte yllättyä.
Että onko laskeutunut, peelo!:mad_old:Formulanomi sanoi:No mä en nyt puhu noiden 3:men peelon puolesta, vaan siis itteni.
Mutta mitä piti siis kokeilla ?
Mites vesipallo sujuu?burb sanoi:Onhan se silleen että netissä pääsee anonyyminä heittelemään sellaisia juttuja mitä ei siviilissä kehtaa. Esim. mua voi joku pitää huumor'veikkona ja mahtavana tyyppinä tämän nettipersoonani takia, mutta oikeasti olen vähän erilainen.
T: Paavo Lipponen
Enpä ole ignorea tarvinnut, enkä millään usko että sä mun ignorelistalle ensimmäisenä päätyisit.Moe Szyslak sanoi:Niin, ja sitten on vielä se 'ignore-toiminto' jos rupee jonkun jutut rasittamaan.:ahem:
Eikö se lue säännöissä että toikit pitää laittaa rönsyilemään het' kun mahdollista...?Moe Szyslak sanoi:Pai tö vei, tässä toikissa ne tupakit tumpattiin jo monta sivua sitten ja nyt kelataan sitä, kuka vittuilee ja kelle. Ja onko joku vetänyt filtterit nokkaan tai hatsit keuhkoihin.
Kyllä se piirakan kanssa sopii...kouvotsvoni sanoi:Mitenkäs toi munavoi?
"just" "niinku" "noin".Formulanomi sanoi:"Lyö" ja "puree" "V***ua"...
Jeps, Teban ansiokkaat Jouluarvostelut forumisteista ja Kaktuksen panoreissuista Mehe Rienarsuon kanssa tästä parhaimpina esimerkkeinä.:thumbup:burb sanoi:Tblairin vittuilu kohdistuu usein asioihin, ilmiöihin, ehkäpä myös yhteisöihin, mutta erään Moen vittuilu on lähes poikkeuksetta henkilökohtaista. Siinä ero.