Viimeinen tupakkipäivä kapakoissa

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ja jos saa pyytää, niin semmonen vielä, jossa mulle ei ole vittuiltu ensin.:ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Toinen mahdollisuushan on sekin että mä olen 'oikeestikin' vittumainen luonne.:eek:
No ihan jos totta puhutaan niin just sellainen henkilökohtainen vittuilu sulta tulee kuin luonnostaan, ihan kuin siviilissäkin koko aja sellaista läppää heittäisit. Ruupeneissa se on hauskaa, muttei ihan oikeasti aina toisiin foorumilaisiin kohdistettuna.
Olen kuullut myös jonkun muun kuin sun sanomana että olet siviilissä erilainen, enkä siksi ole kuvitellutkaan että ihan sellainen vittuilija oikeasti olet.

En mä tästä mitään riitoja tai jarnaa ole hakemassa, nämähän on samoja asioita mitä sä itsekin olet sanonut. :wink:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
No ihan jos totta puhutaan niin just sellainen henkilökohtainen vittuilu sulta tulee kuin luonnostaan, ihan kuin siviilissäkin koko aja sellaista läppää heittäisit. Ruupeneissa se on hauskaa, muttei ihan oikeasti aina toisiin foorumilaisiin kohdistettuna.
Olen kuullut myös jonkun muun kuin sun sanomana että olet siviilissä erilainen, enkä siksi ole kuvitellutkaan että ihan sellainen vittuilija oikeasti olet.

En mä tästä mitään riitoja tai jarnaa ole hakemassa, nämähän on samoja asioita mitä sä itsekin olet sanonut. :wink:
Sitä esimerkkiä odotellessa...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
No ihan jos totta puhutaan niin just sellainen henkilökohtainen vittuilu sulta tulee kuin luonnostaan, ihan kuin siviilissäkin koko aja sellaista läppää heittäisit.
Mun mielestä samaa tulee OoPeeltä, Knoukkarilta, jps:ltä, ja monelta muulta, mutta en mä sen takia tässä nyt meinaa ruveta poraamaan.

Ihmiset näköjään leimautuu aika helposti ja kaikki sanomiset saa helposti tungettua sinne samaan sapluunaan.

Sitä paitsi noi vittuilut mitä noiltakin ylläolevilta on 107%:rosenttisesti aika hauskoja. Jos joku PeeVee niistä suuttuu, niin voi voi.:eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Kerroppa esimerkki?:doubtful:
No sanotaan nyt lonkalta vaikka että tiettyjen foorumin poikamiesten seksinpuutteesta jaksat tarinoida. Toki se homma käy heiltä itseltäänkin.:eek:

En mä nyt jaksa alkaa väitettäni puolustelemaan mitenkään kummemmin, se oli vaan äkkiä heitetty mielipide, johon voit suhtautua juuri sen ansaitsemalla vakavuudella.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Mun mielestä samaa tulee OoPeeltä, Knoukkarilta, jps:ltä, ja monelta muulta, mutta en mä sen takia tässä nyt meinaa ruveta poraamaan.
Ja varmasti välillä myös multa. :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
No sanotaan nyt lonkalta vaikka että tiettyjen foorumin poikamiesten seksinpuutteesta jaksat tarinoida. Toki se homma käy heiltä itseltäänkin.:eek:

En mä nyt jaksa alkaa väitettäni puolustelemaan mitenkään kummemmin, se oli vaan äkkiä heitetty mielipide, johon voit suhtautua juuri sen ansaitsemalla vakavuudella.
Ainakin Jakkeuksen ja Matsin kohdalla, jos heitä tarkoitit, niin eipä tuo nyt niin kauheaa ole ollut. Tai mistä mä tietäisin vaikka vetäisivät ranteita auki par'aikaa.:eek:

Anteeksipyyntö siis näille kahdelle. Tuskin semmosta kyllä kaipaavat läheskään niin paljoa kuin naista.:rolleyes:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
No tuo "pikkasen paha" oli vähän huono sanavalinta, mutta se, että joku olisi saattanut pahoittaa aika helvetin pahasti mielensä, oli ihan totta. Siksi en julkaissut sitä postia. Enkä taida jatkaa tästä enempää...
Et sä, siis huumor-burb, olit niinku vakavissasi. :eek!:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Just siks mä olenkin vittumainen forumilla enkä siviilissä. Säästyy ihmishenget ympäristöstä.:rolleyes:

Kokeilkaas joskus jps, OoPeen ja Noomin kanssa. Voitte yllättyä.:eek:
No mä en nyt puhu noiden 3:men peelon puolesta, vaan siis itteni.

Mutta mitä piti siis kokeilla ? ;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Onhan se silleen että netissä pääsee anonyyminä heittelemään sellaisia juttuja mitä ei siviilissä kehtaa. Esim. mua voi joku pitää huumor'veikkona ja mahtavana tyyppinä tämän nettipersoonani takia, mutta oikeasti olen vähän erilainen.

T: Paavo Lipponen
Mites vesipallo sujuu?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pai tö vei, tässä toikissa ne tupakit tumpattiin jo monta sivua sitten ja nyt kelataan sitä, kuka vittuilee ja kelle. Ja onko joku vetänyt filtterit nokkaan tai hatsit keuhkoihin.:D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Niin, ja sitten on vielä se 'ignore-toiminto' jos rupee jonkun jutut rasittamaan.:ahem:
Enpä ole ignorea tarvinnut, enkä millään usko että sä mun ignorelistalle ensimmäisenä päätyisit.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Pai tö vei, tässä toikissa ne tupakit tumpattiin jo monta sivua sitten ja nyt kelataan sitä, kuka vittuilee ja kelle. Ja onko joku vetänyt filtterit nokkaan tai hatsit keuhkoihin.:D
Eikö se lue säännöissä että toikit pitää laittaa rönsyilemään het' kun mahdollista...?
*tiirailee sääntöjä*
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Tblairin vittuilu kohdistuu usein asioihin, ilmiöihin, ehkäpä myös yhteisöihin, mutta erään Moen vittuilu on lähes poikkeuksetta henkilökohtaista. Siinä ero.
Jeps, Teban ansiokkaat Jouluarvostelut forumisteista ja Kaktuksen panoreissuista Mehe Rienarsuon kanssa tästä parhaimpina esimerkkeinä.:thumbup:

Menivät vaan perkeleen moporaattorit poistamaan noi arvostelut.:mad_old:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Vittu. Mun kylvö onnistui yli odotusten. Ei tartte edes osallistua kun vaan sivusta seuraa.

Ite vittuilen sillon kun vittuiluttaa. Ja sillon kun vittuiluttaa niin silloin ei kyllä tunnista omaa vittuiluaan vaikka se kävelisi vastaan silinterihattu päässä.

Ja kyllä mua se Moen vittuilun poronnussimista loukkasi. Mää kun en missään nimessä halua tulla sekoitetuksi lappalaisiin.

Ja tollanen "anna esimerkki" vittuilu on alkeellista puuhaa. Ihan "tuu opvious" heitto. Ei tuu pojoja.
 
Ylös