Viimeinen tupakkipäivä kapakoissa

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Jos joku vittuilee mun parvekkeesta niin mä kyllä en ala yhtään.
Anskumäarvaan. Ostit nykystandardiin verrattuna liian pienen parvekkeen ja vielä ylihintaan? :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Anskumäarvaan. Ostit nykystandardiin verrattuna liian pienen parvekkeen ja vielä ylihintaan? :eek:
Voi jessus kun meinasin laittaa muuten pikkasen pahan vastineen. Oikeasti säikähdin että tästä voi joku, et välttämättä sinä, loukkaantua niin että... että... no en tiedä mutta parempi näin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Voi jessus kun meinasin laittaa muuten pikkasen pahan vastineen. Oikeasti säikähdin että tästä voi joku, et välttämättä sinä, loukkaantua niin että... että... no en tiedä mutta parempi näin.
Onneks ei uteliausuus yhtään heränny :doubtful:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Voi jessus kun meinasin laittaa muuten pikkasen pahan vastineen. Oikeasti säikähdin että tästä voi joku, et välttämättä sinä, loukkaantua niin että... että... no en tiedä mutta parempi näin.
Heh...selittelyn makua....

Sun "pikkasen paha vastine" taitaa olla pelkkää luffia...:D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Heräs muuten kymysys, että miks burb antaa tarkoituksellisesti tollaisen kuvan mahdolisesta kommentistaan ja siten siis itestään. :doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Moon kuullu varmasta lähteestä, että vittumainen ja kaunainen luonne lisää kuolleisuutta rajusti. Sairastuneen ympäristössä meinaan. Läheiset tuppaa katkeroitumaan ja stressaantumaan, verenpaine nousee ja itsemurhatilastot. Pahinta tuhoa aiheuttaa kuulemma kaksoisstandardisyndrooma: sitä sairastava antaa itselleen luvan vittuilla minkä ehtii, mutta ei sen sijaan siedä itse minkäänlaista kritiikkiä. Ja tästä taudistahan kärsii alkoholismin lailla vähintäänkin kymmenen tautiin sairastuneen läheistä.
Just siks mä olenkin vittumainen forumilla enkä siviilissä. Säästyy ihmishenget ympäristöstä.:rolleyes:

Kokeilkaas joskus jps, OoPeen ja Noomin kanssa. Voitte yllättyä.:eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Kokeilkaas joskus jps, OoPeen ja Noomin kanssa. Voitte yllättyä.:eek:
Noiden kahden muun peelon puolesta en voi puhua, mutta kyllä mulla, ja kuulemani mukaan myös ympäristölläni, tuolla livepuolellakin menee sen verran kivasti, ettei oo ainakaan tähän hätään sen suurempaa tarvetta netistä terapiaa ettiskellä :rolleyes:

Muutenkaan en oikein hiffaa sitä ideaa, että miks netissä pitäis olla liikkeellä jollain ittensä kehittämällä sivurambopersoonalla, jonka olemuksella ei ole vähäisintäkään tekemistä todellisen minäni kanssa :nope:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Formulanomi sanoi:
Heh...selittelyn makua....

Sun "pikkasen paha vastine" taitaa olla pelkkää luffia...:D
No tuo "pikkasen paha" oli vähän huono sanavalinta, mutta se, että joku olisi saattanut pahoittaa aika helvetin pahasti mielensä, oli ihan totta. Siksi en julkaissut sitä postia. Enkä taida jatkaa tästä enempää...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Muutenkaan en oikein hiffaa sitä ideaa, että miks netissä pitäis olla liikkeellä jollain ittensä kehittämällä sivurambopersoonalla, jonka olemuksella ei ole vähäisintäkään tekemistä todellisen minäni kanssa :nope:
Onhan se mukavaa kun jossakin uskaltaa mussuttaa.:eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Muutenkaan en oikein hiffaa sitä ideaa, että miks netissä pitäis olla liikkeellä jollain ittensä kehittämällä sivurambopersoonalla, jonka olemuksella ei ole vähäisintäkään tekemistä todellisen minäni kanssa :nope:
Onhan se silleen että netissä pääsee anonyyminä heittelemään sellaisia juttuja mitä ei siviilissä kehtaa. Esim. mua voi joku pitää huumor'veikkona ja mahtavana tyyppinä tämän nettipersoonani takia, mutta oikeasti olen vähän erilainen.

T: Paavo Lipponen
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Onhan se silleen että netissä pääsee anonyyminä heittelemään sellaisia juttuja mitä ei siviilissä kehtaa. Esim. mua voi joku pitää huumor'veikkona ja mahtavana tyyppinä tämän nettipersoonani takia, mutta oikeasti olen vähän erilainen.

T: Paavo Lipponen
Niin onhan tuo tietysti totta tuokin.

T: Tarja H.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Pistetään Belmondolle postia ja loppuu sun kukkoilus täälläkin :frank:
Eiköhän tuo näitä juttuja lue ja nauraa räkäset naurut.:D

Mistäköhän syystä Tblair on sen suosikki? On niin räävitöntä vittuilua että oksat pois.:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Toinen mahdollisuushan on sekin että mä olen 'oikeestikin' vittumainen luonne.:eek:

Mikä teidän selitys on? Varsinkin nimim. jps?:doubtful:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe sanoi:
Mistäköhän syystä Tblair on sen suosikki? On niin räävitöntä vittuilua että oksat pois
Tblairin vittuilu kohdistuu usein asioihin, ilmiöihin, ehkäpä myös yhteisöihin, mutta erään Moen vittuilu on lähes poikkeuksetta henkilökohtaista. Siinä ero.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Tblairin vittuilu kohdistuu usein asioihin, ilmiöihin, ehkäpä myös yhteisöihin, mutta erään Moen vittuilu on lähes poikkeuksetta henkilökohtaista. Siinä ero.
Kerroppa esimerkki?:doubtful:
 
Ylös