burb
.
Jos joku vittuilee mun parvekkeesta niin mä kyllä en ala yhtään.OoPee sanoi:Entäs toi parvekevittuilu? :frown:
Jos joku vittuilee mun parvekkeesta niin mä kyllä en ala yhtään.OoPee sanoi:Entäs toi parvekevittuilu? :frown:
Anskumäarvaan. Ostit nykystandardiin verrattuna liian pienen parvekkeen ja vielä ylihintaan?burb sanoi:Jos joku vittuilee mun parvekkeesta niin mä kyllä en ala yhtään.
Voi jessus kun meinasin laittaa muuten pikkasen pahan vastineen. Oikeasti säikähdin että tästä voi joku, et välttämättä sinä, loukkaantua niin että... että... no en tiedä mutta parempi näin.OoPee sanoi:Anskumäarvaan. Ostit nykystandardiin verrattuna liian pienen parvekkeen ja vielä ylihintaan?
Onneks ei uteliausuus yhtään heränny :doubtful:burb sanoi:Voi jessus kun meinasin laittaa muuten pikkasen pahan vastineen. Oikeasti säikähdin että tästä voi joku, et välttämättä sinä, loukkaantua niin että... että... no en tiedä mutta parempi näin.
Heh...selittelyn makua....burb sanoi:Voi jessus kun meinasin laittaa muuten pikkasen pahan vastineen. Oikeasti säikähdin että tästä voi joku, et välttämättä sinä, loukkaantua niin että... että... no en tiedä mutta parempi näin.
Just siks mä olenkin vittumainen forumilla enkä siviilissä. Säästyy ihmishenget ympäristöstä.KnowHow sanoi:Moon kuullu varmasta lähteestä, että vittumainen ja kaunainen luonne lisää kuolleisuutta rajusti. Sairastuneen ympäristössä meinaan. Läheiset tuppaa katkeroitumaan ja stressaantumaan, verenpaine nousee ja itsemurhatilastot. Pahinta tuhoa aiheuttaa kuulemma kaksoisstandardisyndrooma: sitä sairastava antaa itselleen luvan vittuilla minkä ehtii, mutta ei sen sijaan siedä itse minkäänlaista kritiikkiä. Ja tästä taudistahan kärsii alkoholismin lailla vähintäänkin kymmenen tautiin sairastuneen läheistä.
Kaappivittuilija. Diagnosoidaan samaan sakkiin. Koppiin vaan.Moe Szyslak sanoi:Just siks mä olenkin vittumainen forumilla enkä siviilissä.
Noiden kahden muun peelon puolesta en voi puhua, mutta kyllä mulla, ja kuulemani mukaan myös ympäristölläni, tuolla livepuolellakin menee sen verran kivasti, ettei oo ainakaan tähän hätään sen suurempaa tarvetta netistä terapiaa ettiskelläMoe Szyslak sanoi:Kokeilkaas joskus jps, OoPeen ja Noomin kanssa. Voitte yllättyä.
:ahem:KnowHow sanoi:Kaappivittuilija. Diagnosoidaan samaan sakkiin. Koppiin vaan.
No tuo "pikkasen paha" oli vähän huono sanavalinta, mutta se, että joku olisi saattanut pahoittaa aika helvetin pahasti mielensä, oli ihan totta. Siksi en julkaissut sitä postia. Enkä taida jatkaa tästä enempää...Formulanomi sanoi:Heh...selittelyn makua....
Sun "pikkasen paha vastine" taitaa olla pelkkää luffia...
Onhan se mukavaa kun jossakin uskaltaa mussuttaa.OoPee sanoi:Muutenkaan en oikein hiffaa sitä ideaa, että miks netissä pitäis olla liikkeellä jollain ittensä kehittämällä sivurambopersoonalla, jonka olemuksella ei ole vähäisintäkään tekemistä todellisen minäni kanssa :nope:
Onhan se silleen että netissä pääsee anonyyminä heittelemään sellaisia juttuja mitä ei siviilissä kehtaa. Esim. mua voi joku pitää huumor'veikkona ja mahtavana tyyppinä tämän nettipersoonani takia, mutta oikeasti olen vähän erilainen.OoPee sanoi:Muutenkaan en oikein hiffaa sitä ideaa, että miks netissä pitäis olla liikkeellä jollain ittensä kehittämällä sivurambopersoonalla, jonka olemuksella ei ole vähäisintäkään tekemistä todellisen minäni kanssa :nope:
Kolme! NIITÄ ON KOLME!!! :thumbdownOoPee sanoi:Noiden kahden muun peelon puolesta en voi puhua
Pistetään Belmondolle postia ja loppuu sun kukkoilus täälläkin :frank:Moe Szyslak sanoi:Onhan se mukavaa kun jossakin uskaltaa mussuttaa.
Niin onhan tuo tietysti totta tuokin.burb sanoi:Onhan se silleen että netissä pääsee anonyyminä heittelemään sellaisia juttuja mitä ei siviilissä kehtaa. Esim. mua voi joku pitää huumor'veikkona ja mahtavana tyyppinä tämän nettipersoonani takia, mutta oikeasti olen vähän erilainen.
T: Paavo Lipponen
Eiköhän tuo näitä juttuja lue ja nauraa räkäset naurut.OoPee sanoi:Pistetään Belmondolle postia ja loppuu sun kukkoilus täälläkin :frank:
Tblairin vittuilu kohdistuu usein asioihin, ilmiöihin, ehkäpä myös yhteisöihin, mutta erään Moen vittuilu on lähes poikkeuksetta henkilökohtaista. Siinä ero.Moe sanoi:Mistäköhän syystä Tblair on sen suosikki? On niin räävitöntä vittuilua että oksat pois
Kerroppa esimerkki?:doubtful:burb sanoi:Tblairin vittuilu kohdistuu usein asioihin, ilmiöihin, ehkäpä myös yhteisöihin, mutta erään Moen vittuilu on lähes poikkeuksetta henkilökohtaista. Siinä ero.