Viimeinen tupakkipäivä kapakoissa

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Ja kyllä mua se Moen vittuilun poronnussimista loukkasi. Mää kun en missään nimessä halua tulla sekoitetuksi lappalaisiin.
Enämpi se loukkas sitä poroa.:eek: :thumbfh:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Mikä teidän selitys on?
Ei mulla sen ihmeempää, mutta asiaa sivuten totean, mutta mä en todellakaan usko, että kukaan jaksaisi/pystyisi vetämään vuositolkulla tiettyä roolia jollain helvetin nettiforumilla niin, etteikö se näkyis selkeesti lävitte. Näinollen olen sitä mieltä, että loppujenlopuksi nää forumhahmot peilaavat aikalailla sitä todellista hahmoa siellä nickin takana. Näin on ollut tilanne myös niiden kohdalla, jotka jo olen tavannut.

Roolia pystyy vetämään hetken, mutta ei ikuisesti.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Ei mulla sen ihmeempää, mutta asiaa sivuten totean, mutta mä en todellakaan usko, että kukaan jaksaisi/pystyisi vetämään vuositolkulla tiettyä roolia jollain helvetin nettiforumilla niin, etteikö se näkyis selkeesti lävitte. Näinollen olen sitä mieltä, että loppujenlopuksi nää forumhahmot peilaavat aikalailla sitä todellista hahmoa siellä nickin takana. Näin on ollut tilanne myös niiden kohdalla, jotka jo olen tavannut.

Roolia pystyy vetämään hetken, mutta ei ikuisesti.
Ai että minä olisin oikeasti juoppo ja sekaisin, kiitti vaan:thumbfh:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Pai tö vei, tässä toikissa ne tupakit tumpattiin jo monta sivua sitten ja nyt kelataan sitä, kuka vittuilee ja kelle. Ja onko joku vetänyt filtterit nokkaan tai hatsit keuhkoihin.:D
No ei. Me muut tiedetään miten homma on ja sä kelaat :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Outo mielleyhtymä

Seuraava juttu ei liity mitenkään tupakkiin, mutta siitä huolimatta tämä toikki tuli mieleen, kun tuon uutisen näin.
Kameli puraisi aasin kuoliaaksi Korkeasaaressa
Julkaistu: 15:31

Essi Lehto
helsingin sanomat
LIISA TAKALA


Kuvan uroskameli tappoi aasin Korkeasaaressa.

Kameliuros ja nuori aasi ottivat keskiviikkona yhteen Korkeasaaren eläintarhassa niin voimakkaasti, että aasi menetti henkensä.

"Aasi oli ilmeisesti hakenut paikkaansa laumassa ja ärsyttänyt kamelia. Siitä syntyi kahakka, jossa kameli lopulta puraisi aasia ja se kuoli", kertoo Korkeasaaren eläintarhan johtaja Seppo Turunen.


Turusen mukaan yhteenottoa todisti muutama ohikulkija. Sen sijaan kukaan henkilökunnasta ei nähnyt tapahtumia. Silminnäkijä kertoi tappelusta eläintarhan kuraattorille, mutta aasia ei voitu enää pelastaa.

Aasialaisiin villiaaseihin lukeutuvat kulaanit ja kamelit asuvat Korkeasaaressa yhteisessä aitauksessa. Hampaitaan käyttänyt kameli on asunut tarhassa jo useamman vuoden, aasi tuli laumaan toukokuussa.


Kameli ei Turusen mukaan ole käyttäytynyt aiemmin poikkeuksellisen aggressiivisesti, ja se saa jatkaa oloaan tarhassa normaalisti.

"Luonnossa tapahtuu kaikenlaista" Turunen perustelee.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Mulla se on tossa hartiojoitten välissä. Se mulkku.
No tätä mä just kato tarkotin. :nope:
Nyt menit niin pitkälle että vittuilit henkilökohtaisesti itelles. Sä et taida tietää kenen kanssa olet tekemisissä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Meinaat notta et vittuile muille koskaan.:D :rolleyes:
Kyllä ne on Moe aika helkkarin harvassa ne kerrat, jolloin minä vittuilen hampaat irvessä semmosella "mitäköhän tässä vielä keksis, että saisin toiselle oikein saatanan pahan mielen" -mentaliteetilla. Tottakai nää jutut täällä "miästen" kesken on aina vähän semmosia, että liikutaan toisinaan vaarallisillakin vesillä ja ei siinä voi kuin luottaa siihen, että vastapuoli yhtälailla on juonessa mukana ja ymmärtää ettei kyse ole vittuilusta vaan ihan puhtaasta paskanjauhannasta vailla minkäänmoista ilkeää taustaväreilyä. Mä en esim. ihan helpolla usko, että nää viimeaikojen taulutelkkarilutkautuksetkaan olis saannu burbia harkitsemaan vakavissaan ranteittensa auki viiltelyä :rolleyes:

Vai mitä burb? :)

:doubtful:

BURB???? :eek!: :eek!: :eek!:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös