Viimeinen tupakkipäivä kapakoissa

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
OoPee sanoi:
Kyllä ne on Moe aika helkkarin harvassa ne kerrat, jolloin minä vittuilen hampaat irvessä semmosella "mitäköhän tässä vielä keksis, että saisin toiselle oikein saatanan pahan mielen" -mentaliteetilla. Tottakai nää jutut täällä "miästen" kesken on aina vähän semmosia, että liikutaan toisinaan vaarallisillakin vesillä ja ei siinä voi kuin luottaa siihen, että vastapuoli yhtälailla on juonessa mukana ja ymmärtää ettei kyse ole vittuilusta vaan ihan puhtaasta paskanjauhannasta vailla minkäänmoista ilkeää taustaväreilyä.
Peesaan. Ja kun tää on kuitenkin aito yhteisö, tiivis ja näemmä aika pysyväkin, jossa hahmot tuntee toisensa ja toistensa tavat. Täällä myös vittuillaan välillä. Ja täällä on inhimillinen lupa purkaa vitutustaan tai muuta pahaa oloaan. Rapatessa roiskuus ja joskus joku loukkaantuu. Eikä ole edes realistista kuvitella ettei täällä olisi yksittäisiä ja yleisesti huonoja päiviä. Niitä rusinoita voi käydä pullista kaivamassa featuring -meiningillä jossain muualla, mutta ei kannata moisen sietämistä täältä odottaa. On päiviä jolloin tää foorumi on ottanut enemmän kuin antanut, mutta kokonaisuutena on ainakin mun kohdalta kirkkaasti plussan puolella. Tiedän myös tasan tarkkaan, että en oo itsekään malttanut aina kohtuudessa pysyä. Ja sellaisina aikoina kun tuntuu että useammat forumistit näkee itsessä vain vikoja ja vittuilijaa niin kannattaa mennä peilin eteen. Sen verran tätä sakkia jo tunnen, että luotan hieman enemmän kymmeneen vittuilevaan foorumistiin kuin omaan tuntemukseeni. Mutta eihän se mitään helppoa ole, myöntää virheitään ja paskaa käytöstään. Tahtoo kestää aikansa että tajuaa. Ainakin allekirjoittaneella.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
No mä en vittuile kellekään hampaat irvessä. Jos joku niin kokee, niin ehkä mun huumorintaju on vaan himppasen liian rajua. Mutta samanlaista se on ollut aina. Isänperintöä.:eek:

'Oikeessa' elämässä mulla on hyviä ystäviä vuosikymmenten takaa. Tunnettu jo yli 30 vuotta. Välimatkaa on yli 400 kilometriä, mutta aina kun nähdään tai soitellaan, niin ollaan kuin silloin kakaranakin.:eek:

Tää forumi on mulle pelkästään huvia varten. Mua naurattaa lukea toisten tahallisesti hauskoja juttuja (Knoukka, OoPee, AJ, kouvo, ...) ja toisten totisella naamalla tehtyjä hauskoja juttuja (Patu, ...).

Harmi että niin moni kokee mun kirjoittelun pelkäksi vittuiluksi. Sen olen huomannut että kakkosnilkki AJ hokaa nopeimmiten ne jujut noista jutuista. Ja itsekin nauran ehkä eniten juuri hänen 'vittuilulleen', kuten moni sen varmasti kokee.:thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Kyllä ne on Moe aika helkkarin harvassa ne kerrat, jolloin minä vittuilen hampaat irvessä semmosella "mitäköhän tässä vielä keksis, että saisin toiselle oikein saatanan pahan mielen" -mentaliteetilla. Tottakai nää jutut täällä "miästen" kesken on aina vähän semmosia, että liikutaan toisinaan vaarallisillakin vesillä ja ei siinä voi kuin luottaa siihen, että vastapuoli yhtälailla on juonessa mukana ja ymmärtää ettei kyse ole vittuilusta vaan ihan puhtaasta paskanjauhannasta vailla minkäänmoista ilkeää taustaväreilyä. Mä en esim. ihan helpolla usko, että nää viimeaikojen taulutelkkarilutkautuksetkaan olis saannu burbia harkitsemaan vakavissaan ranteittensa auki viiltelyä :rolleyes:
Just näin. Tai jotain.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mielenkiintoista miten taulutelkkarivittuilu päätyi siihen että te toteatte että mä vittuilen paljon.:D

Itsehän olen samalla tavalla uhri ton dsg:n osalta.:eek:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Mielenkiintoista miten taulutelkkarivittuilu päätyi siihen että te toteatte että mä vittuilen paljon.:D

Itsehän olen samalla tavalla uhri ton dsg:n osalta.:eek:
Nooh....sulla taitaa kuiteskin välillä mennä ne hampaat irveen. Ehkä sit vahingossa tai ainaskin yllättäen ja pyytämättä. Eiks jeh! ;)

Ehkä tossa teitin jupakassa (ittehän en ole siinä mukana!) oli kyse myös siitä, että joitakin ärsytti kun "kun joku luuli, että täs nyt ollaan kovastikin tosissaan"...tms.

----
Mua jäi kyl vaivaamaan tämä vähäsen...
Originally Posted by burb
No tuo "pikkasen paha" oli vähän huono sanavalinta, mutta se, että joku olisi saattanut pahoittaa aika helvetin pahasti mielensä, oli ihan totta. Siksi en julkaissut sitä postia. Enkä taida jatkaa tästä enempää...
Et sä, siis huumor-burb, olit niinku vakavissasi.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sä voit Noomi tulkita mua ihan miten haluat.:D

Pääasia että on hauskaa.:ahem:

Jos mulla menis hampaat irveen tän forumin takia, niin en täällä aikaani tuhlaisi.:ahem:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Thunder sanoi:
Luin: "No mulkku ne mulkuthan tietää sen jo, juuttaan mä sanoin.":rolleyes:
Tämä selvittääkin ihan hyvin Thunderin kirjoituksia, hän lukee yhtä selkeästi kuin kirjoittaa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Sä voit Noomi tulkita mua ihan miten haluat.:D

Pääasia että on hauskaa.:ahem:

Jos mulla menis hampaat irveen tän forumin takia, niin en täällä aikaani tuhlaisi.:ahem:
No eihän sille mitään mahda, jos on välillä hiukka äkkipikainen. ;) Eikä se nyt tarkoita, että olisi aina sitä.

Enhän mä mitään tulkitse, nämä on vaktoja...:mad_old: :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Mielenkiintoista miten taulutelkkarivittuilu päätyi siihen että te toteatte että mä vittuilen paljon.:D

Itsehän olen samalla tavalla uhri ton dsg:n osalta.:eek:
Höpöhöpö, ei kai se taulutelkkari liity tähän millääntavoin eikä tää juttu lähteny edes siitä liikkeelle.

Ihan yhtälailla mun Mazdan kaukovaloille, kolhitulle helmalle ja tuulilasille (joista kaksi viimeistä makso mulle fyrkkaakin eikä vain aikaa) naureskeltiin ja vaikka tottakai mua nuo asiat sinällään alussa vituttivat (ketäpä ei vituttais), ei mulle kyllä kertaakaan tullu mieleen, että pahoittaisin mieleni siinä, että asiasta heitetään tsoukkia. Kyllähän nuo itteänikin naurattaa, jo ihan siinä mielessä, että ei noin huonoa tuuria olekkaan :eek:

Mutta hei, ittehän sä jo kerkesit myöntää, että sä vittuilet täällä muille ihan tarkoituksella, että "siviilissä" olis helpompaa eli eiks toi nyt tullu jo ihan selväks?
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Mutta hei, ittehän sä jo kerkesit myöntää, että sä vittuilet täällä muille ihan tarkoituksella, että "siivilässä" olis helpompaa eli eiks toi nyt tullu jo ihan selväks?
Ei.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
No eihän sille mitään mahda, jos on välillä hiukka äkkipikainen. ;) Eikä se nyt tarkoita, että olisi aina sitä.

Enhän mä mitään tulkitse, nämä on vaktoja...:mad_old: :ahem:
Hohhoijaa...Jarna-Pappa vauhdissa taas.:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Ihan yhtälailla mun Mazdan kaukovaloille, kolhitulle helmalle ja tuulilasille (joista kaksi viimeistä makso mulle fyrkkaakin eikä vain aikaa) naureskeltiin ja vaikka tottakai mua nuo asiat sinällään alussa vituttivat (ketäpä ei vituttais), ei mulle kyllä kertaakaan tullu mieleen, että pahoittaisin mieli siinä, että asiasta heitetään tsoukkia. Kyllähän nuo itteänikin naurattaa, jo ihan siinä mielessä, että ei noin huonoa tuuria olekkaan :eek:
No niinhan mäkin nauran mun mokilleni enkä tajua miten jengi vetää hernettä sitten jos vähän kiusaa toisten mokista.

Mutta hei, ittehän sä jo kerkesit myöntää, että sä vittuilet täällä muille ihan tarkoituksella, että "siviilissä" olis helpompaa eli eiks toi nyt tullu jo ihan selväks
Juu, ja ihan tosissani.:eek: :ahem:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Olga sanoi:
Seuraava juttu ei liity mitenkään tupakkiin, mutta siitä huolimatta tämä toikki tuli mieleen, kun tuon uutisen näin.
Kameli puraisi aasin kuoliaaksi Korkeasaaressa
Julkaistu: 15:31

Essi Lehto
helsingin sanomat
LIISA TAKALA


Kuvan uroskameli tappoi aasin Korkeasaaressa.

Kameliuros ja nuori aasi ottivat keskiviikkona yhteen Korkeasaaren eläintarhassa niin voimakkaasti, että aasi menetti henkensä.

"Aasi oli ilmeisesti hakenut paikkaansa laumassa ja ärsyttänyt kamelia. Siitä syntyi kahakka, jossa kameli lopulta puraisi aasia ja se kuoli", kertoo Korkeasaaren eläintarhan johtaja Seppo Turunen.

Turusen mukaan yhteenottoa todisti muutama ohikulkija. Sen sijaan kukaan henkilökunnasta ei nähnyt tapahtumia. Silminnäkijä kertoi tappelusta eläintarhan kuraattorille, mutta aasia ei voitu enää pelastaa.

Aasialaisiin villiaaseihin lukeutuvat kulaanit ja kamelit asuvat Korkeasaaressa yhteisessä aitauksessa. Hampaitaan käyttänyt kameli on asunut tarhassa jo useamman vuoden, aasi tuli laumaan toukokuussa.

Kameli ei Turusen mukaan ole käyttäytynyt aiemmin poikkeuksellisen aggressiivisesti, ja se saa jatkaa oloaan tarhassa normaalisti.

"Luonnossa tapahtuu kaikenlaista" Turunen perustelee.
Olgahan pisti pahan, pinnat sinne! Opetus: jos aasi vittuilee tarpeeksi kauan camelille, voipi käydä köpelösti vaik ois kuin kova jätkä omassa sarjassaan! :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Myöntäisin mitä?
No sen, että välillä sulla meneekin ne hampaat irveen. :mad_old:
No mä en vittuile kellekään hampaat irvessä. Jos joku niin kokee, niin ehkä mun huumorintaju on vaan himppasen liian rajua. Mutta samanlaista se on ollut aina. Isänperintöä.
Eli se huulenheitto t. vittuilu ei olekaan aina pelkästään liian rajua ( :D ) vaan olet tosissasi.

Mutta onneksi sitä kestää yleensä vain hetken...:ahem: Toisin sanoen olet äkkipikainen, mutta lepytkin yleensä nopeasti...
 
Ylös