OoPee
Nuori ikäisekseen
No mukku ne muuthan tietää sen jo, justhan mä sanoin :frank:Moe Szyslak sanoi:No kerro nyt muillekin kuka täällä vain vittuilee.
No mukku ne muuthan tietää sen jo, justhan mä sanoin :frank:Moe Szyslak sanoi:No kerro nyt muillekin kuka täällä vain vittuilee.
Luin: "No mulkku ne mulkuthan tietää sen jo, juuttaan mä sanoin."OoPee sanoi:No mukku ne muuthan tietää sen jo, justhan mä sanoin :frank:
Peesaan. Ja kun tää on kuitenkin aito yhteisö, tiivis ja näemmä aika pysyväkin, jossa hahmot tuntee toisensa ja toistensa tavat. Täällä myös vittuillaan välillä. Ja täällä on inhimillinen lupa purkaa vitutustaan tai muuta pahaa oloaan. Rapatessa roiskuus ja joskus joku loukkaantuu. Eikä ole edes realistista kuvitella ettei täällä olisi yksittäisiä ja yleisesti huonoja päiviä. Niitä rusinoita voi käydä pullista kaivamassa featuring -meiningillä jossain muualla, mutta ei kannata moisen sietämistä täältä odottaa. On päiviä jolloin tää foorumi on ottanut enemmän kuin antanut, mutta kokonaisuutena on ainakin mun kohdalta kirkkaasti plussan puolella. Tiedän myös tasan tarkkaan, että en oo itsekään malttanut aina kohtuudessa pysyä. Ja sellaisina aikoina kun tuntuu että useammat forumistit näkee itsessä vain vikoja ja vittuilijaa niin kannattaa mennä peilin eteen. Sen verran tätä sakkia jo tunnen, että luotan hieman enemmän kymmeneen vittuilevaan foorumistiin kuin omaan tuntemukseeni. Mutta eihän se mitään helppoa ole, myöntää virheitään ja paskaa käytöstään. Tahtoo kestää aikansa että tajuaa. Ainakin allekirjoittaneella.OoPee sanoi:Kyllä ne on Moe aika helkkarin harvassa ne kerrat, jolloin minä vittuilen hampaat irvessä semmosella "mitäköhän tässä vielä keksis, että saisin toiselle oikein saatanan pahan mielen" -mentaliteetilla. Tottakai nää jutut täällä "miästen" kesken on aina vähän semmosia, että liikutaan toisinaan vaarallisillakin vesillä ja ei siinä voi kuin luottaa siihen, että vastapuoli yhtälailla on juonessa mukana ja ymmärtää ettei kyse ole vittuilusta vaan ihan puhtaasta paskanjauhannasta vailla minkäänmoista ilkeää taustaväreilyä.
Just näin. Tai jotain.OoPee sanoi:Kyllä ne on Moe aika helkkarin harvassa ne kerrat, jolloin minä vittuilen hampaat irvessä semmosella "mitäköhän tässä vielä keksis, että saisin toiselle oikein saatanan pahan mielen" -mentaliteetilla. Tottakai nää jutut täällä "miästen" kesken on aina vähän semmosia, että liikutaan toisinaan vaarallisillakin vesillä ja ei siinä voi kuin luottaa siihen, että vastapuoli yhtälailla on juonessa mukana ja ymmärtää ettei kyse ole vittuilusta vaan ihan puhtaasta paskanjauhannasta vailla minkäänmoista ilkeää taustaväreilyä. Mä en esim. ihan helpolla usko, että nää viimeaikojen taulutelkkarilutkautuksetkaan olis saannu burbia harkitsemaan vakavissaan ranteittensa auki viiltelyä
Nooh....sulla taitaa kuiteskin välillä mennä ne hampaat irveen. Ehkä sit vahingossa tai ainaskin yllättäen ja pyytämättä. Eiks jeh!Moe Szyslak sanoi:Mielenkiintoista miten taulutelkkarivittuilu päätyi siihen että te toteatte että mä vittuilen paljon.
Itsehän olen samalla tavalla uhri ton dsg:n osalta.
Et sä, siis huumor-burb, olit niinku vakavissasi.Originally Posted by burb
No tuo "pikkasen paha" oli vähän huono sanavalinta, mutta se, että joku olisi saattanut pahoittaa aika helvetin pahasti mielensä, oli ihan totta. Siksi en julkaissut sitä postia. Enkä taida jatkaa tästä enempää...
Tämä selvittääkin ihan hyvin Thunderin kirjoituksia, hän lukee yhtä selkeästi kuin kirjoittaa.Thunder sanoi:Luin: "No mulkku ne mulkuthan tietää sen jo, juuttaan mä sanoin."
No eihän sille mitään mahda, jos on välillä hiukka äkkipikainen. Eikä se nyt tarkoita, että olisi aina sitä.Moe Szyslak sanoi:Sä voit Noomi tulkita mua ihan miten haluat.
Pääasia että on hauskaa.:ahem:
Jos mulla menis hampaat irveen tän forumin takia, niin en täällä aikaani tuhlaisi.:ahem:
Höpöhöpö, ei kai se taulutelkkari liity tähän millääntavoin eikä tää juttu lähteny edes siitä liikkeelle.Moe Szyslak sanoi:Mielenkiintoista miten taulutelkkarivittuilu päätyi siihen että te toteatte että mä vittuilen paljon.
Itsehän olen samalla tavalla uhri ton dsg:n osalta.
Ei.OoPee sanoi:Mutta hei, ittehän sä jo kerkesit myöntää, että sä vittuilet täällä muille ihan tarkoituksella, että "siivilässä" olis helpompaa eli eiks toi nyt tullu jo ihan selväks?
No voi paskajps sanoi:
Hohhoijaa...Jarna-Pappa vauhdissa taas.Formulanomi sanoi:No eihän sille mitään mahda, jos on välillä hiukka äkkipikainen. Eikä se nyt tarkoita, että olisi aina sitä.
Enhän mä mitään tulkitse, nämä on vaktoja...:mad_old: :ahem:
Sun ois paljon helpompaa kun myöntäisit...Moe Szyslak sanoi:Hohhoijaa...Jarna-Pappa vauhdissa taas.
No niinhan mäkin nauran mun mokilleni enkä tajua miten jengi vetää hernettä sitten jos vähän kiusaa toisten mokista.OoPee sanoi:Ihan yhtälailla mun Mazdan kaukovaloille, kolhitulle helmalle ja tuulilasille (joista kaksi viimeistä makso mulle fyrkkaakin eikä vain aikaa) naureskeltiin ja vaikka tottakai mua nuo asiat sinällään alussa vituttivat (ketäpä ei vituttais), ei mulle kyllä kertaakaan tullu mieleen, että pahoittaisin mieli siinä, että asiasta heitetään tsoukkia. Kyllähän nuo itteänikin naurattaa, jo ihan siinä mielessä, että ei noin huonoa tuuria olekkaan
Juu, ja ihan tosissani. :ahem:Mutta hei, ittehän sä jo kerkesit myöntää, että sä vittuilet täällä muille ihan tarkoituksella, että "siviilissä" olis helpompaa eli eiks toi nyt tullu jo ihan selväks
Myöntäisin mitä?Formulanomi sanoi:Sun ois paljon helpompaa kun myöntäisit...
Olgahan pisti pahan, pinnat sinne! Opetus: jos aasi vittuilee tarpeeksi kauan camelille, voipi käydä köpelösti vaik ois kuin kova jätkä omassa sarjassaan!Olga sanoi:Seuraava juttu ei liity mitenkään tupakkiin, mutta siitä huolimatta tämä toikki tuli mieleen, kun tuon uutisen näin.Kameli puraisi aasin kuoliaaksi Korkeasaaressa
Julkaistu: 15:31
Essi Lehto
helsingin sanomat
LIISA TAKALA
Kuvan uroskameli tappoi aasin Korkeasaaressa.
Kameliuros ja nuori aasi ottivat keskiviikkona yhteen Korkeasaaren eläintarhassa niin voimakkaasti, että aasi menetti henkensä.
"Aasi oli ilmeisesti hakenut paikkaansa laumassa ja ärsyttänyt kamelia. Siitä syntyi kahakka, jossa kameli lopulta puraisi aasia ja se kuoli", kertoo Korkeasaaren eläintarhan johtaja Seppo Turunen.
Turusen mukaan yhteenottoa todisti muutama ohikulkija. Sen sijaan kukaan henkilökunnasta ei nähnyt tapahtumia. Silminnäkijä kertoi tappelusta eläintarhan kuraattorille, mutta aasia ei voitu enää pelastaa.
Aasialaisiin villiaaseihin lukeutuvat kulaanit ja kamelit asuvat Korkeasaaressa yhteisessä aitauksessa. Hampaitaan käyttänyt kameli on asunut tarhassa jo useamman vuoden, aasi tuli laumaan toukokuussa.
Kameli ei Turusen mukaan ole käyttäytynyt aiemmin poikkeuksellisen aggressiivisesti, ja se saa jatkaa oloaan tarhassa normaalisti.
"Luonnossa tapahtuu kaikenlaista" Turunen perustelee.
No sen, että välillä sulla meneekin ne hampaat irveen. :mad_old:Moe Szyslak sanoi:Myöntäisin mitä?
Eli se huulenheitto t. vittuilu ei olekaan aina pelkästään liian rajua ( ) vaan olet tosissasi.No mä en vittuile kellekään hampaat irvessä. Jos joku niin kokee, niin ehkä mun huumorintaju on vaan himppasen liian rajua. Mutta samanlaista se on ollut aina. Isänperintöä.