Viimeinen tupakkipäivä kapakoissa

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Mielenkiintoista miten taulutelkkarivittuilu päätyi siihen että te toteatte että mä vittuilen paljon.:D
No hommahan meni niin että mä pahoitin mieleni siitä töllövittuilusta ja jotten olis vetäny ranteita auki, piti mun saada vittuilla jollekin. En keksinyt parempaakaan kohdetta kuin yks Moe. Se on helppo, vähän sinne päin irvistää niin heti on nyrkit pystyssä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
No hommahan meni niin että mä pahoitin mieleni siitä töllövittuilusta ja jotten olis vetäny ranteita auki, piti mun saada vittuilla jollekin. En keksinyt parempaakaan kohdetta kuin yks Moe. Se on helppo, vähän sinne päin irvistää niin heti on nyrkit pystyssä.
Vaikka mä sympatiseerasin sua ja PeeVeetä kertomalla oman taulu-tv:n hinnan.:(
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Vaikka mä sympatiseerasin sua ja PeeVeetä kertomalla oman taulu-tv:n hinnan.:(
Ai perhana. Nyt tais burbilla haukata paskaa tää homma.
:nope:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
No hommahan meni niin että mä pahoitin mieleni siitä töllövittuilusta ja jotten olis vetäny ranteita auki, piti mun saada vittuilla jollekin.
On muuten hyvä, etten mä oo koskaan kertonu teille mun, öö.. onks se nyt reilu kolmen vuoden ikäinen, yli 900 euron 28 tuumaisesta 4:3 Rööri-Philipsistä, jonka kuukaus oston jälkeen bongasin muualla kolmisen hunttia halvemmalla, mitään :eek:

Enkä muuten kerrokkaan! :frank:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Niih.:jaska: Lujeppa se toikki uudestaan läpi ja pyydä antenni!:mad:
Luettu. Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi.
*jatkaa vittuilua selän takana*
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
On muuten hyvä, etten mä oo koskaan kertonu teille mun, öö.. onks se nyt reilu kolmen vuoden ikäinen, yli 900 euron 28 tuumaisesta 4:3 Rööri-Philipsistä, jonka kuukaus oston jälkeen bongasin muualla kolmisen hunttia halvemmalla, mitään :eek:

Enkä muuten kerrokkaan! :frank:
Tiedän tapauksen Hangosta, jossa yks tyyppi osti jonkin kalliin vaatteen, muistaakseni takin. Seuraavalla viikolla se takki oli 50% alennuksessa. Tää tyyppi palautti takin (vedoten katuumusaikaan joka ihmisillä on ostoksissa) ja osti takin 50% alennuksella.:eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Tiedän tapauksen Hangosta, jossa yks tyyppi osti jonkin kalliin vaatteen, muistaakseni takin. Seuraavalla viikolla se takki oli 50% alennuksessa. Tää tyyppi palautti takin (vedoten katuumusaikaan joka ihmisillä on ostoksissa) ja osti takin 50% alennuksella.:eek:
Mää tein kerran saman tempun Stadiumissa. Kysyin myyjältä että tuleeko alennukseen ja vakuutti että ei tuu. Osti takin, parin päivän päästä -60% Forumissa. Palautin Itiksen Stadiumiin mistä sen alunperin ostin ja hain uuden Forumin Stadiumista. En kehdannu samalta tiskiltä sentään ostaa...
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:
Tiedän tapauksen Hangosta, jossa yks tyyppi osti jonkin kalliin vaatteen, muistaakseni takin. Seuraavalla viikolla se takki oli 50% alennuksessa. Tää tyyppi palautti takin (vedoten katuumusaikaan joka ihmisillä on ostoksissa) ja osti takin 50% alennuksella.:eek:
Voihan tietysti katumusaikaan vedota, sellaista nyt ei ole kuin posti- ja kotimyynnissä. Jotkut kaupat voivat tietysti vapaaehtoisesti sellaiseen suostua tai sitä tarjota.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Tiedän tapauksen Hangosta, jossa yks tyyppi osti jonkin kalliin vaatteen, muistaakseni takin. Seuraavalla viikolla se takki oli 50% alennuksessa. Tää tyyppi palautti takin (vedoten katuumusaikaan joka ihmisillä on ostoksissa) ja osti takin 50% alennuksella.:eek:
Eihän tommosta katumusaikaa ole oikeesti edes olemassa (tuskin Suomessakaan?), siis jos suoraan käy ostamassa liikkeestä (postimyynti, netti jne. on eri asia). Eli ihan vaan liikkeen kulanssilla tuommoinen toimii ja ei siihen varsinaisesti voi vedota, jos liike kieltäytyy vaihdosta. Toki moni varmasti vaihtaa, jos ostos on edelleen käyttämätön, kalliimmissa vaatteissa useinmiten ei kyllä toimi, koska tietävät pirun hyvin, että on olemassa näitä pummeja, jotka käyvät hakemassa hääjuhlia varten kalliin puvun ja yrittävät sitten myöhemmin palauttaa sen toivoen, ettei tuu sotattua punaviinillä ja, että bailut pidetään savuttomassa tilassa :rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Voihan tietysti katumusaikaan vedota, sellaista nyt ei ole kuin posti- ja kotimyynnissä. Jotkut kaupat voivat tietysti vapaaehtoisesti sellaiseen suostua tai sitä tarjota.
Aiwan :frank:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Voihan tietysti katumusaikaan vedota, sellaista nyt ei ole kuin posti- ja kotimyynnissä. Jotkut kaupat voivat tietysti vapaaehtoisesti sellaiseen suostua tai sitä tarjota.
Nyt olis hyvä nähdä fakta siitä, että normaali kaupassaostossa puuttuisi katumusaika. Käsittääkseni se on 14 vrk, ja itsekin olen joutunut perumaan kauppoja esim. mittatilausliukuovista, kun asiakas on katunut kauppaansa. (tai löytänyt kilpailijalta halvemmalla:D ):ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Nyt olis hyvä nähdä fakta siitä, että normaali kaupassaostossa puuttuisi katumusaika. Käsittääkseni se on 14 vrk, ja itsekin olen joutunut perumaan kauppoja esim. mittatilausliukuovista, kun asiakas on katunut kauppaansa. (tai löytänyt kilpailijalta halvemmalla:D ):ahem:
No ei varmasti ole tuollaista laissa. Se on sitten eri asia, jos esim. teidän putiikki lupaa ennen kauppaa, että jos löytyy sama tuote halvemmalla, saat fyrkkas takas. Tällöin tuo palautusoikeus siis perustuu tehtyyn sopimukseen, mutta ei lakiin.

Mun mielestä olis asiallisempaa nähdä fakta, että semmonen pykälä todellakin on laissa, meinaan on pirun vaikee ettiä jotakin, jota ei edes ole olemassa :rolleyes:

Niin ja mä en sit tiedä noita teidän juttujanne. Jos sä oot menny erikseen paikanpäälle tarjoomaan tuotteitas (niinku vissiin usein teetkin?), niin tähän voi päteä tää kotimyyntijuttu, jossa on katumusaika.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
No ei varmasti ole tuollaista laissa. Se on sitten eri asia, jos esim. teidän putiikki lupaa ennen kauppaa, että jos löytyy sama tuote halvemmalla, saat fyrkkas takas. Tällöin tuo palautusoikeus siis perustuu tehtyyn sopimukseen, mutta ei lakiin.

Mun mielestä olis asiallisempaa nähdä fakta, että semmonen pykälä todellakin on laissa, meinaan on pirun vaikee ettiä jotakin, jota ei edes ole olemassa :rolleyes:
Pitää yrittää löytää, sillä nyt tämä asia jäi askaruttamaan.:eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Pitää yrittää löytää, sillä nyt tämä asia jäi askaruttamaan.:eek:
Lisäsin tonne yhden kappaleen loppuun, lue sekin vielä. Oliskohan tuosta kyse?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Niin ja mä en sit tiedä noita teidän juttujanne. Jos sä oot menny erikseen paikanpäälle tarjoomaan tuotteitas (niinku vissiin usein teetkin?), niin tähän voi päteä tää kotimyyntijuttu, jossa on katumusaika.
Eiku ihan jälleenmyyjä on niitä myynnyt, asiakas peruu kaupan, ja jälleenmyyjä ilmoittaa että kauppa peruuntui.
 
Ylös