Pietari
HarjunHerra
Ymmärsin pointin [ ]
En ymmärtänyt pointtia [X]
No että onko se idiootti sit ihannekansalainen?
Ymmärsin pointin [ ]
En ymmärtänyt pointtia [X]
No että onko se idiootti sit ihannekansalainen?
Oliskohan Pietu aika mennä nukkumaan?![]()
Provoa siinä oli se että tupakoitsija kuolisi keuhkosyöpään. Todennäköisyys on jotain promillen kahden luokkaa. Joka toki on paljon suurempi kuin tupakoimattomalla, mutta lähes merkityksetön elinajan odotteen kannalta.Soli provo. Mut totta toinen puoli.
Ei pidä muuten paikkaansa. Ihannekansalainen yhteiskunnan kannalta on sellainen, joka menee peruskoulun jälkeen suoraan töihin vientiteollisuusalalle, polttaa, juo ja autoilee. Lomailee kotimaassa. Ja tekee siinä sivussa muutaman terveen lapsen. Ja kuolee sitten keuhkosyöpään tai sydänkohtaukseen juuri ennen eläkkeelle pääsyä.
Onhan se tietysti työpaikalle kivempaa ottaa tupakoitsematon paskanjauhajalusmuajatuksiinuppoajavitkastelija kuin työhönsä paria tupakkitaukoa enämpi tuhoava. Puhumattakaan yhteiskunnan kannalta. Onko sitä kannattavampaa kuolla keuhkokoneeseen kytkettynä 65 vuotiaana vai 107 vuotiaana 30 vuotta hoitokodissa olleensa?
Muuten pitää. Mulla on kaveri Etelä-Suomen läänin hommissa ja verot mitä tupakasta ja alkoholista kerätään ei riitä edes puoliksi kattamaan sen aiheuttamia haittakuluja.
Itse juuri pohdin ja totesin, että täytän kohta 20, ja istun aamuviideltä F1-forumilla filosofoimassa elämästä. Voi helvetin helvetti.
Mulla on Pietu iggessä!:frank:
RASISTI!
Onko tämä sama verovirastossa oleva kaveri, joka kertoi täsmälleen tietävänsä että kilometrikorvaukset kattavat vain ja ainoastaan todelliset auton käyttökulut, muttei siitä jää mitään yli.Muuten pitää. Mulla on kaveri Etelä-Suomen läänin hommissa ja verot mitä tupakasta ja alkoholista kerätään ei riitä edes puoliksi kattamaan sen aiheuttamia haittakuluja.
TRIATLONISTI!
Onko tämä sama verovirastossa oleva kaveri, joka kertoi täsmälleen tietävänsä että kilometrikorvaukset kattavat vain ja ainoastaan todelliset auton käyttökulut, muttei siitä jää mitään yli.
Ei nämä urheilijatkaan tunnu selviävän ilman, että joka paikka rikki.No jos olisit työnantaja, niin varmaan palkkaisit töihin sen, joka on terveempi, jos muut kyvyt menee tasan?
Ei nämä urheilijatkaan tunnu selviävän ilman, että joka paikka rikki.
Joo, kyllä noita tarkoitushakuisia tilastotietoja on luettu täälläkin. Pyydäpä kaveria sulkemaan pois laskuista pysyvästi sivuraiteelle ajautuneet ja moniongelmaiset, ja laskemaan sitten uudestaan.Muuten pitää. Mulla on kaveri Etelä-Suomen läänin hommissa ja verot mitä tupakasta ja alkoholista kerätään ei riitä edes puoliksi kattamaan sen aiheuttamia haittakuluja.
Joo, kyllä noita tarkoitushakuisia tilastotietoja on luettu täälläkin. Pyydäpä kaveria sulkemaan pois laskuista pysyvästi sivuraiteelle ajautuneet ja moniongelmaiset, ja laskemaan sitten uudestaan.