Viimepäivien kohuista tärkein on

Tärkein uutinen on

  • Pistorius!

    Äänet: 6 18,8%
  • Törkeä taklaus!

    Äänet: 2 6,3%
  • Hevosenlihaskandaali!

    Äänet: 10 31,3%
  • Ei mikään näistä, unohtakaa jo

    Äänet: 14 43,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
- Etelä-Afrikassa on tapahtunut murha
- Parhaan tiedon mukaan syömäkelpoista hevosenlihaa on myyty naudanlihana, hyvin pienissä määrin
- Jääkiekon SM-liigassa on taklattu

joo, kaikki varmaan mielenkiintoisia aiheita mutta siis sillä se määrä mitä näistä kouhkataan - ei hyvää päivää.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Itsehän äänestin, hevosenlihaskandaalia. Se on aito uutinen, jos se käännettäisiin tuotantoketjuun ja miten vähän siitä tiedetään jne.

Mutta nykyinen "Tuotteessa on hitunen hevosenlihaa, paniikki", no :nope::nope:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Poskattu jalli. Mun mielestä tärkein oli ehdottomasti "yleinen quotekeskustelu".
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Eiköhän se tohon hevosenliha jutskaan mene. Pistorius on Pistorius ja Ruutu on Ruutu. Tuntuu että niistä ei uutta kauheen paljoa enää löydy. Hevosta taas saattaa löytyä ties mistä. Joskus saattaa kaakki löytyä jopa vierestä :eek:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Itse kiinnitin huomiota Pohjois-Korean ilotulitetehtaan tuotekehittelyyn.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Itse kiinnitin huomiota Pohjois-Korean ilotulitetehtaan tuotekehittelyyn.
niin no tämä voi olla jopa oikea uutinen. Lähinnä koitin tässä korostaa miten lopulta pienistä uutisista nostetaan järkyttäviä kohuja.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Hevoshommia äänestin. Ihmiset ostaa halpoja eineksiä joiden lihankaltaisten tuotteiden alkuperästä ei ole oikeesti mitään käsitystä. Mukana on sorkkia, suolenpätkiä ja vaikka mitä. Sitten ne jaksaa jauhaa kun sekaan on vahingossa laitettu LIHAA!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Eipä oo miesmuistiin kiinnostavia kohuja ollut maassamme. Ellei viime viikon alussa mitään sitte ollut...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kumma kun ei oo vielä virkamiestä haukuttu tässä toikissa? Tai se niin kumma oo.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12569
Sijainti
Sivulla viisi
Kakkabussi ja hevosenliha ovat vuosituhannen suurimpia uutisia jo nyt. Mainittu taklaus riipaisi myöskin syvältä. Tästähän on tulossa vallan huikea vuosi!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Kakkabussi ja hevosenliha ovat vuosituhannen suurimpia uutisia jo nyt. Mainittu taklaus riipaisi myöskin syvältä. Tästähän on tulossa vallan huikea vuosi!
NO KAKKABUSSI! Siinä sitä oli kunnon kohua. Olikin jo miesmuistin ulottumattomissa.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
"Kun lukemattomien eläinten elämä alistetaan massateollisuudelle, jonka päämäärä on prosessoida niistä paketillinen halpaa lihaa, kohu herää vasta, kun pakettiin päätyy väärä eläin."

Siinäpä tais olla kaikki, mitä mä halusin sanoa. On se hyvä, että joku osaa pistää asiat aina vielä vähän parempiin sanamuotoihin. :ahem:
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
"Kun lukemattomien eläinten elämä alistetaan massateollisuudelle, jonka päämäärä on prosessoida niistä paketillinen halpaa lihaa, kohu herää vasta, kun pakettiin päätyy väärä eläin."

Siinäpä tais olla kaikki, mitä mä halusin sanoa. On se hyvä, että joku osaa pistää asiat aina vielä vähän parempiin sanamuotoihin. :ahem:
Kiva että saatiin tänne forumille uusi hörhö kun Goblet on ollut aika hiljaa viime aikoina.
 
Ylös