Jacques:
No noi pisteet ei kerro koko totuutta. JV oli usein hyvin tasaisessa vauhdissa Buttonin kanssa. Kieltämättä Button ajoi superhyvän kauden ja Villeneuvella meni vähän alakanttiin. Mutta notkahduksia on tapahtunut, tai tulee tapahtumaan lähes kaikille huippukuljettajista, hyvä esimerkki löytyy ihan tästä lähimenneisyydestä.
Huomaa kyllä että sulla on hieman punavalkoiset(vai minkä väriset ne nyt onkaan) lasit päässä. Lähdet olettamuksesta, että Villeneuve on maailmanparas kuski, vaikka mikä olisi. Jos tallitoveri on nopeampi niin sitten tallitoverilla on nopeampi, kestävämpi auto ja superhyvä kausi meneillään, kun Villellä on taas huono auto ja huono kausi.
Totuus on kuitenkin että Jacques on 32v ja Jenson on 23v. Eikö ole aika oletettavaa että Jenson kehittyisi ja Jacques taas ei? Jacques oli 23 kun teki läpimurtonsa CART(Indy)-sarjassa, eli saman ikäinen kuin Jenson jolla oli nyt "superhyvä" kausi.
Olen kuitenkin sitä mieltä että Villeneuven paikka on Formula ykkösissä. Parhaimmillaan mies kykenee ilmiömäisiin suorituksiin. Ja faktahan on se ettei hän voi olla huonompi kuljettaja kuin vuonna 1997 (on kehittynyt niistä ajoista todella paljon).. Siis jos saa alleen kilpailukykyisen kaluston niin maailmanmestaruus olisi täysin mahdollinen!
Olen itsekkin sitä mieltä, että Villeneuven pitäisi olla Formuloissa, mutta ei tuollaisella palkalla. Kuitenkin olen sitä mieltä että nuorien kuljettajien pitäisi saada näytönpaikkoja muissakin talleissa kuin minardi ja jordan. Villen pitäisi väistyä, mutta ei kuitenkaan Saton kaltaisten kuskien edestä.
Jaa mikäköhän fakta on että Jacques olisi parempi kuski kuin vuonna 1997? Kehitykäyrä näyttäisi ainakin kulkevan alaspäin. Buttonin kehityskäyrä on menossa kokoajan ylöspäin.
Jotta Villeneuve voittaisi mestaruuden kilpailukykyisellä kalustolla niin tallitoveri ei saisi olla Räikkönen, Alonso tai Montoya, koska totuus on että hän ei voittaisi ketään heistä.
Täytyy toivoa parasta, eli että kaudeksi 2005 löytyisi sitten paikka jostain huipputallista.
Ei taida villestä tulla enää huipputallin kuljettajaa tai no ehkä kakkoskuljettaja. Vuonna 2005 mies on jo 34 ja ajovuodet on aika vähissä. Huipputallit enemmin ottavat nuoremman kuljettajan, joka voi vuosien saatossa kehittyä.