\o/ Still have a shot.Ei kait FIAT:kaan huono, mutta mulla kiikarissa kaksi ihan muuta tämän Foorumin naista ollut jo pitkään.
Saattais onnata paremmin, jos olisi hiukka lähempänä kuin kiikarietäisyydellä. :thumbup:Ei kait FIAT:kaan huono, mutta mulla kiikarissa kaksi ihan muuta tämän Foorumin naista ollut jo pitkään.
Kiikareilla on hyvä aloittaa ja kun siihen kyllästyy,niin voi siirtyä katselemaan ikkunan taakse.Saattais onnata paremmin, jos olisi hiukka lähempänä kuin kiikarietäisyydellä. :thumbup:
:ahem:Sinähän sen tiiät varmaan,,,, mikäs räivääjä sie oot,,??????????:jaska::yuck::nope::frown:
Kaikkien aikojen kesä? Irtosiko pää?Kyllä. Elämäni kesä.
Se selviää tänään.Kaikkien aikojen kesä? Irtosiko pää?
Pojilla kamerassa subjektiivi. Mistä noita saa?
:|Täytyy se kait sitten minunkin laittaa omakuva tänne:
Näyttää hitaalta!Mun kuva on jo tossa avatarissa!
Hei heitä lisaa savoo! Hauskan kuuloista!No se onkin savoa,,ei sitä moni ymmärrä...mutta miltä kuulostaa..
ei ehkä ainakaan miltään kivalta ,,niinhän
sen vois muotoilla sanalla rienaaja
No mitteepä tässä ossois huastella savoks.Ite en oikein usko ., että se kuulostaa hyvältä.Hei heitä lisaa savoo! Hauskan kuuloista!
Lisää lisää!No mitteepä tässä ossois huastella savoks.Ite en oikein usko ., että se kuulostaa hyvältä.
Mitäköhän mysli patukoita sun suussa oikein on :doubtful:Mun kuva on jo tossa avatarissa!
No mites se kaalikääryle menisikään savon kielellä..........Lisää lisää!
Di... banaaneja.Mitäköhän mysli patukoita sun suussa oikein on :doubtful:
Ei ole tietoa mistä niitä voisi saada.Pojilla kamerassa subjektiivi. Mistä noita saa?