Juu ei kuulosta hyvältä. Lopeta välittömästi.No mitteepä tässä ossois huastella savoks.Ite en oikein usko ., että se kuulostaa hyvältä.
Mitäköhän mysli patukoita sun suussa oikein on :doubtful:
Juu ei kuulosta hyvältä. Lopeta välittömästi.No mitteepä tässä ossois huastella savoks.Ite en oikein usko ., että se kuulostaa hyvältä.
Mitäköhän mysli patukoita sun suussa oikein on :doubtful:
No onhan Villeneuve ajanut maailmanmestaruuden, eli täytyy silloin kunnioittaa. En tiedä onko miehen paluuhaaveissa mitään järkeä, jos joutuu joka tapauksessa taistelemaan häntäpään sijoituksista Kovalaisen kanssa. Parasta Villeneuvessa taitaa olla suurikokoiset ajohaalarit, jotenkin korostavat miehekkyyttä.:ahem::nope::ahem::wink:
Millaisena hahmona pidätte tätä hemmoa??Hymiöllä tai ilman.
No onhan Villeneuve ajanut maailmanmestaruuden, eli täytyy silloin kunnioittaa. En tiedä onko miehen paluuhaaveissa mitään järkeä, jos joutuu joka tapauksessa taistelemaan häntäpään sijoituksista Kovalaisen kanssa. Parasta Villeneuvessa taitaa olla suurikokoiset ajohaalarit, jotenkin korostavat miehekkyyttä.
Juu ja tuossa toisessa otuksessa on valkoinen läikkä!Heh, tuo lammashan on musta.
Se on hienoa. Muista kertoa sille, kun sitä pissattaa.Hieno mies tuo Villeneuve88, minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu.
Just kerroin..ei se muuten malta mennäSe on hienoa. Muista kertoa sille, kun sitä pissattaa.
Mitä skeidaa hän nyt siellä oikein heittää.Just kerroin..ei se muuten malta mennä
Minä pysyn sanassani ,se on totta joka sana:eek!:Mitä skeidaa hän nyt siellä oikein heittää.
:alppu:Se on hienoa. Muista kertoa sille, kun sitä pissattaa.
Hän on luovalla tauolla ollut vissiin,,,:alppu:
Tästä hahmosta mulla ei kyllä ole mielipidettä. Ei ole pitkään aikaan näkynyt täällä
Elämä on , , , ,, ,,,,,Kertoo kun pissattaa ja heittää skeidaa. Tämä on hienoa.
Ei, kun just sitä toista.Mitä skeidaa hän nyt siellä oikein heittää.
Fiilunkia :doubtful:*hakee popcornit ja kokiksen*
Oli pakko heittää bensaa liekkeihin, koska täällä oli niin lupaavan näköistä loanheittoa. Mutta liekit taisivat sammua ennen aikojaan.Fiilunkia :doubtful:
Heh, tää on hyvä kun nykyään sun avattaressa on Justina Bieber... :ahem::ahem::ahem:Mun kuva on jo tossa avatarissa!
Jäbä vain nostelee, mutta mitä.Nostellaan: