VIP jäsenyys

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Mulle se pitais kylla sponsoroida! :ahem: :ahem:

Ihan vaan pollien takia... :ahem:

:)

Observer

Well-known member
Suomen Huippu sanoi:
Vastustan ehdottomasti kannatustanne! VIP-jäsenyys kaikille! Vaadin avataria!

Muuten VIP-edut täytyy poistaa kaikilta.
Juuri näin! :ahem:

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Tblair sanoi:
Mulle se pitais kylla sponsoroida! :ahem: :ahem:

Ihan vaan pollien takia... :ahem:

:)
Mulle kans, voisin koittaa saada uudestaan eloa ForumGPL otsikon alle pollien avulla. :D

Petri Piira

Olivier Gavetta
Tai jos Vip-jäsenyys oikeuttais "Vapaa Keskustelu" alueelle kirjoittamisen ja avatarit/pollit kaikille.

patriot

Foorumin senaattori
Vanhat pitää yhtä! No onneksi minäkin saan tukea!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
Vanhat pitää yhtä! No onneksi minäkin saan tukea!
Kuinkas moni sellainen, kellä jo VIP-oikeudet on, on tukenut suo ? Toiseen suuntaan tukijoita löytyy?

patriot

Foorumin senaattori
jaska sanoi:
Kuinkas moni sellainen, kellä jo VIP-oikeudet on, on tukenut suo ? Toiseen suuntaan tukijoita löytyy?
No sehän on nyt selvää, että sellaiset joilla ne oikeudet on eivät edes harkitse tukevansa jotain sellaista, koska kuvittelevat, että se on heiltä jotenkin pois... Säälittävää!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
Niin no tämän foorumin idea ei ole olla maksukykyisille!
Eihän tämä foorumi olekaan varattu vain VIP:n maksaneille. VIP:t vain saavat hieman lisäominaisuuksia.

patriot

Foorumin senaattori
jaska sanoi:
Eihän tämä foorumi olekaan varattu vain VIP:n maksaneille. VIP:t vain saavat hieman lisäominaisuuksia.
Miksi jos kerran teidän rahoja ei tarvita... Jos halutaan käyttäjäpohjaa laajentaa niin turhat jaot pois!

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
patriot sanoi:
No sehän on nyt selvää, että sellaiset joilla ne oikeudet on eivät edes harkitse tukevansa jotain sellaista, koska kuvittelevat, että se on heiltä jotenkin pois... Säälittävää!
No meiltähän se ei ole mitenkään pois, että vaikkapa patriot saisi nimimerkkinsä viereen jonkun Paavo Väyrysen kuvan, mutta ehkä enemmän antaisin painoa sille, että jotkut ei vip-statusta omaavat ovat kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei ihan kaikkia oikeuksia kannata kaikille jakaa. Eikä noi perustelutkaan ihan huonoja ole. Säälittävää on mun mielestä pikemminkin mesota täällä tohon tyyliin, vapaamatkustajista joku jo mainitsikin. Mikä "ajan vaatimus" muuten on se, että kaikki pitais saada ilmatteeksi?

Nii ja mä voisin lähteä Petrickin mukana sinne Le Mansiin kattomaan kun Jykä voittaa:ahem:

patriot

Foorumin senaattori
Niin no kyllä mun mielestä avatarit vois antaa kaikille! Polleista voitaisiin luopua kokonaan. Mielestäni niiden kokeilu on osoittanut, että ei niitä osata käyttää. Vapaa on täynnä paskoja polleja samoin F1-puoli.