Bobakki
@f1hog
TAI niillä vois maksaa toimivan uutissoftan lisenssimaksut.
:ahem: :ahem: :ahem:Tblair sanoi:Mut se pitais kylla bannata! :ahem: :ahem:
Ihan vaan pollien takia... :ahem:
Juuri näin! :ahem:Suomen Huippu sanoi:Vastustan ehdottomasti kannatustanne! VIP-jäsenyys kaikille! Vaadin avataria!
Muuten VIP-edut täytyy poistaa kaikilta.
Täällähän kurmootetaan 'laihian sonnia' oikein olan takaa! :doubtful: Hävetkää! :ahem:OoPee sanoi:Ei se uskalla aukoa mulle päätään
Peesaan Suomen Huippua ja Observeria!Observer sanoi:Juuri näin! :ahem:
Mulle kans, voisin koittaa saada uudestaan eloa ForumGPL otsikon alle pollien avulla.Tblair sanoi:Mulle se pitais kylla sponsoroida! :ahem: :ahem:
Ihan vaan pollien takia... :ahem:
Kuin myös.jaska sanoi:Jo Ohjuksen kommentin takia peesaan Oopeeta!
Niin no kyllähän siivelläeläjiä tähän maailmaan mahtuu.patriot sanoi:No onneksi minäkin saan tukea!
Kuinkas moni sellainen, kellä jo VIP-oikeudet on, on tukenut suo ? Toiseen suuntaan tukijoita löytyy?patriot sanoi:Vanhat pitää yhtä! No onneksi minäkin saan tukea!
Niin no tämän foorumin idea ei ole olla maksukykyisille!OoPee sanoi:Niin no kyllähän siivelläeläjiä tähän maailmaan mahtuu.
No sehän on nyt selvää, että sellaiset joilla ne oikeudet on eivät edes harkitse tukevansa jotain sellaista, koska kuvittelevat, että se on heiltä jotenkin pois... Säälittävää!jaska sanoi:Kuinkas moni sellainen, kellä jo VIP-oikeudet on, on tukenut suo ? Toiseen suuntaan tukijoita löytyy?
Eihän tämä foorumi olekaan varattu vain VIP:n maksaneille. VIP:t vain saavat hieman lisäominaisuuksia.patriot sanoi:Niin no tämän foorumin idea ei ole olla maksukykyisille!
Miksi jos kerran teidän rahoja ei tarvita... Jos halutaan käyttäjäpohjaa laajentaa niin turhat jaot pois!jaska sanoi:Eihän tämä foorumi olekaan varattu vain VIP:n maksaneille. VIP:t vain saavat hieman lisäominaisuuksia.
No meiltähän se ei ole mitenkään pois, että vaikkapa patriot saisi nimimerkkinsä viereen jonkun Paavo Väyrysen kuvan, mutta ehkä enemmän antaisin painoa sille, että jotkut ei vip-statusta omaavat ovat kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei ihan kaikkia oikeuksia kannata kaikille jakaa. Eikä noi perustelutkaan ihan huonoja ole. Säälittävää on mun mielestä pikemminkin mesota täällä tohon tyyliin, vapaamatkustajista joku jo mainitsikin. Mikä "ajan vaatimus" muuten on se, että kaikki pitais saada ilmatteeksi?patriot sanoi:No sehän on nyt selvää, että sellaiset joilla ne oikeudet on eivät edes harkitse tukevansa jotain sellaista, koska kuvittelevat, että se on heiltä jotenkin pois... Säälittävää!