VIP jäsenyys

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
Niin no kyllä mun mielestä avatarit vois antaa kaikille! Polleista voitaisiin luopua kokonaan. Mielestäni niiden kokeilu on osoittanut, että ei niitä osata käyttää. Vapaa on täynnä paskoja polleja samoin F1-puoli.
Niin vapaa on täynnä sinusta paskoja polleja, muut pitävät niistä.

Mielestäni nykyinen järjestely on hyvä :ahem:

Observer

Well-known member
jaska sanoi:
Niin vapaa on täynnä sinusta paskoja polleja, muut pitävät niistä.
Munkin mielestä vapaa on täynnä enimmäkseen paskoja polleja.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jokaiselle kertaalleen maksettava VIP-maksu on ihan OK. Rahat voisi antaa vaikka juttujen kirjoittajille 'stipendeiksi'. Vanhat VIPit ovat osuutensa maksaneet ja pitäneet forumin 'pystyssä' sen heikkoina aikoina ja täällä on sitten maksuttomatkin voineet viivähtää hetken jos toisenkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Jokaiselle kertaalleen maksettava VIP-maksu on ihan OK. Rahat voisi antaa vaikka juttujen kirjoittajille 'stipendeiksi'. Vanhat VIPit ovat osuutensa maksaneet ja pitäneet forumin 'pystyssä' sen heikkoina aikoina ja täällä on sitten maksuttomatkin voineet viivähtää hetken jos toisenkin.
Anttihan nää toki päättää, mutta silti olen samaa mieltä.

markoj

Custom User
Mun mielestä kans Antti päättää tällaset.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se aika mitä porukka käyttää tällä forumilla on paljon arvokkaampaa kuin VIP-jäsenyys.

Mitä se mahtaa olla, pari kolme tuoppia, ja iloa paljon pitempää.

Se että me ollaan joskus vaivauduttu maksamaan ja tukemaan forumin toimintaa, niin on sen verran arvokasta, että se myös kannattaa huomioida.

Helppo mankua jälkikäteen itselleen samoja etuja ilmaiseksi kun ovat ensin osoittaneet rintamakarkuruutta kun niitä miehiä/naisia on oikeasti tarvittu.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Vanhat VIPit ovat osuutensa maksaneet ja pitäneet forumin 'pystyssä' sen heikkoina aikoina ja täällä on sitten maksuttomatkin voineet viivähtää hetken jos toisenkin.
Veit jalat suustani.. :ahem:

SamiJ

Well-known member
Nykyinen VIP-systeemi on mielestäni ihan hyvä, ne jotka maksaa, saavat VIP-edut. Itse en koe tarvitsevani moisia ominaisuuksia, joten en ole hankkinut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
SamiJ sanoi:
Nykyinen VIP-systeemi on mielestäni ihan hyvä, ne jotka maksaa, saavat VIP-edut. Itse en koe tarvitsevani moisia ominaisuuksia, joten en ole hankkinut.
Viksu ajattelutapa.

Tosin hädänhetkellä pitää tulla sitten hätiin;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sitä paitsi, jos pollit tuntuu paskoilta, kannattaa välttää lukea niitä.

Itsekin olen pärjännyt hyvin ilman sättimisenlokeja, Salattuja eläimiä, Diilejä, Kauniita ja Rohkeita, Raamattukeskusteluja, Päivän biisi, älä postaa tänne mitään, yms toikkeja. Voin joskus niitä vilasta, mutten rupee niitä kahlaamaan väkisin läpi ja updeittaa tietojani niistä.

patriot

Foorumin senaattori
Päivän paras oli kyllä Jaskan lohkaisu, että muut pitää paskoista päättömistä polleista! :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
patriot sanoi:
Päivän paras oli kyllä Jaskan lohkaisu, että muut pitää paskoista päättömistä polleista! :D
Jos tämä toikki olisi vapaan puolella, kirjoittaisin, että 'Päättömät pollet eivät pasko kovinkaan kauan'. :thumbup: