Virallinen F1-Forum möötte Helsingissä 23.5.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulen mööten lisäksi myös karting-kilpailuun. Nähdään siellä. :thumbup:

Ehkä ne Monacon aika-ajot vois tulla katsomaan, vielä en varma ole. Suuremmissa keskustoissa on ärsyttävää ajella ja ettiä parkkipaikkaa...
Ja mahdollisesti kart-liikkeessäkin pitäisi keretä käydä samalla reissulla.

Ehkä ne Monacon aika-ajot vois tulla katsomaan, vielä en varma ole. Suuremmissa keskustoissa on ärsyttävää ajella ja ettiä parkkipaikkaa...
Ja mahdollisesti kart-liikkeessäkin pitäisi keretä käydä samalla reissulla.

Auto kannattaa ehkä jättää johonkin kauemmas ja mennä keskustaan esim. metrolla tai junalla..

Jos tulee sporttiin ja ei ole kauaa & on useempi maksamassa parkkeja, niin Elielin parkki on aika passeli (rautatieaseman alla, tien toisella puolen Sports Academyyn nähden)
Tuolla pitänyt yleensä itse, tosin katsoo nyt josko parkkeerais vähän kauemmas tällä kertaa...

No ei nyt ole tsadi ihan niin iso kaupunki.:o Eikö siinä ole se VR:n parkki ihan vieressä?:doubtful:

en mä tiedä, en ole pahemmin liikkunut autolla tuolla. :)
Tiedän vaan, että jos jollain on ongelmia keskustassa liikkumisen tai parkkipaikan kanssa, niin julkisilla pääsee ihan näppärästi. :)

en mä tiedä, en ole pahemmin liikkunut autolla tuolla. :)
Tiedän vaan, että jos jollain on ongelmia keskustassa liikkumisen tai parkkipaikan kanssa, niin julkisilla pääsee ihan näppärästi. :)

Totta, monella ulkopaikkakuntalaiselle voi olla vaikeampaa löytää parkkipaikka julkisen liikenteen läheltä ja on helpompi köröttää suoraan kaupunkiin ja kokeilla onnea.

Ainakin itse olen aina saanut ihan kivasti auton parkkiin siihen steissin kulmille. Olympiasatamassa sain kerran parkkisakot kun meinas laiva jättää, ja mä jätin 'vähän' huonoon paikkaan auton.:o