Sama eli ei tietoa mutta voin kysästä ku oon tällä viikolla muutenkin järjestäjään yhteyksissä
PS. Mun kautta saa vielä tällä viikolla majoitusta neljälle Otepäässä koska vika hirsimöksä on vapaana. Toki voi ostaa myös koko helahoidon eli Lupinus.fi/matka/rallimatka
Laitanpa vielä tähän lisätietoa ihan läpinäkyvyyden vuoksi eli siis järkkään pakettimatkaa tänne ralliin ja oon sen virallinen partnermatkatoimisto
me yövytään sellasessa yksityisessä majotuksessa Otepäässä ja paikassa on oma BBQ-kokki, suomalainen pihasauna ja uima-allas. meidän lisäksi siellä on vaan muutama muu eli melkeen kaikki on suomalaisia
Käydään sieltä pätkillä mutta siellä on telkkari josta voi myös seurailla sillon ku ei jaksa lähteä mukaan. Matka on sellanen rento ja meillä on kaks autoa joten siinä pystytään ottaan toiveita huomioon pätkien ja katselualueiden suhteen
Pakettiin kuuluu laivat, minibussilla kuljetus ja lounaat ja aamupalat, sekä rallipassi ja majoitus. Hinta on 649 €/hlö mutta tosiaan vapaana on vaan 4 hlö huone. Tarjoushintana on nyt sellanen että joko maksaa kolmelta ja saa neljä ihmistä mukaan eli neljän hinta on 649 €x3 tai sitte jos lähtee perheenä niin 1800 €/koko perhe. Voin myydä myös pelkän majoituksen tonnilla. Siitä ei jää mulle paljo käteen koska se on tän matkan kaikkein kallein osa