Näpräsinkin jo valmiiksi, toivottavasti tuolloin muistan minne taltioin.Toikin ekan postauksen mukaan viikko 10.
Näpräsinkin jo valmiiksi, toivottavasti tuolloin muistan minne taltioin.Toikin ekan postauksen mukaan viikko 10.
Ihmisen parasta aikaa olla krapulassa on arkipäivisin klo 18-19.Olen todennut Emmerdalen olevan sangen mukavaa katsottavaa krapulassa.
Ammattilaiset jatkavat juomista alkuiltapäivään, nukkuvat sitten muutaman tunnin, ja heräävät lopulta alkuillasta krapuloidakseen Emmerdalen äärellä mukavasti. Sama toistuu päivittäin.Ihmisen parasta aikaa olla krapulassa on arkipäivisin klo 18-19.
Kuten Uutiset ja F1-Forum-elokuva?Minulla on 'lievä' kammo sarjoihin, jotka jatkuvat ja jatkuvat ja koukuttavat ja määräävät aikatauluni.
Jep. :ahem:Kuten Uutiset ja F1-Forum-elokuva?
Visa on laadittu tarkoituksella sellaiseksi, että siinä pystyy arvaamallakin saamaan pisteitä.Olis varmaan mielenkiintoinen visa, mutta ei voi tietää vastauksia, kun en ole ensimmäistäkään Emmerdalen jaksoa katsonut. Minulla on 'lievä' kammo sarjoihin, jotka jatkuvat ja jatkuvat ja koukuttavat ja määräävät aikatauluni.
Just joo.. Tuskinpa pystyy.. Mulla oli ainoa tieto oli, että joku brittisarjan ex-näyttelijä tapettiin hiljattain, ja muistin sen sarjan nimen, en näyttelijää. Kirjoitin ko. sarjan vastaukseeni, mutta muiden vastauksista päätellen ei ollut oikea vastaus.. Ihan käsittämätöntä miten paljon näitä paskoja brittisarjoja katsotaan. Huhhuh!Visa on laadittu tarkoituksella sellaiseksi, että siinä pystyy arvaamallakin saamaan pisteitä.
Heitin arvalla sen ja aika lähelle tai tosi kauas osui se.Pidin erityisesti kysymyksestä numero kolme (3).
Panen priviksen!Oletan itse kysymyksen 8 koskevan brittien katsojalukuja. Jos joku haluaa mulpata vastaustaan, laittakoot vaikka privalla mulle.
aka patiainen, patiska, pattinki, badding.Aihealueeni on suomeksi kakkosnelonen.
En ole katsonut kuin yhden tuotantokauden.Aihealueeni on suomeksi kakkosnelonen.