Samaa hämmästelin, että koskas siellä kesäkisat. Onneksi ko. kaverin muisti maitotärpistä.Luulen vahvasti että Jaqceusilla on väärin kysymys 2:akkosen olympiapaikkakunta. Ihan vaan siksi ettei talviolympialaisissa ole pikajuoksua.
Samaa hämmästelin, että koskas siellä kesäkisat. Onneksi ko. kaverin muisti maitotärpistä.Luulen vahvasti että Jaqceusilla on väärin kysymys 2:akkosen olympiapaikkakunta. Ihan vaan siksi ettei talviolympialaisissa ole pikajuoksua.
Näköjään forumilla.Mietin muuten juuri pari päivää sitten, että missä mahtaa ysikysymyksen urheilusankari tätä nykyä olla...
Joo vähän turhan kova helpotus kysymyksen asettelussa tuo tärppi.Samaa hämmästelin, että koskas siellä kesäkisat. Onneksi ko. kaverin muisti maitotärpistä.
Hyvältähän tuo visa tuntui, aika monipuolisesti aiheesta. Vai oliko liian helppo?Joo vähän turhan kova helpotus kysymyksen asettelussa tuo tärppi.
Ihan en ole muutenkaan tyytyväinen visaani. Viime vuonna oli parempi.. Toki tälläkin OK keskiarvoon päästään, koska suurinpiirtein puolet on helppoja ja puolet vaikeampia. Mediaani tulee kuitenkin olemaan pielessä.
Kyllä vähän liian helpoksi meni joo, mutta toisaalta on siellä pari kysymystä joihin ei ole kenelläkään oikeaa vastausta.Hyvältähän tuo visa tuntui, aika monipuolisesti aiheesta. Vai oliko liian helppo?
Mietii.Visani kaikki kysymykset tulevat sisältämään vastausvaihtoehdot a, b, c ja d. Miettikääpä sitä.
Miettikääpä sitä.
Miettikääpä - Kääpä mietti.Mietii.
Pitääkö musavisassa kirjoittaa nimi oikein vai vastata oikein siihen kysymykseen?Jos joku järjestää musiikkivisan hän voisi yhtenä kysymyksenä kysyä Mama Afrikanakin tunnetun Miriam Makeban koko nimeä ja takuuvarmaa olisi, että kukaan ei saisi siitä kysymyksestä pistettä ainakaan huijaamatta, koska niin pitkää nimeä ei kukaan pysty kirjoittamaan oikein saati edes muistamaan ilman Wikipediasta lunttaamista.
Mä joudun jatkuvasti ottamaan kantaa moisiin. Esim. eilen 'Securitas' oli vastauslappuihin kirjoitettu 'Cecuritas'. 'Cesuritas' ja 'Securys'.Pitääkö visassa kirjoittaa nimi oikein vai vastata oikein siihen kysymykseen?
No?Mä joudun jatkuvasti ottamaan kantaa moisiin. Esim. eilen 'Securitas' oli vastauslappuihin kirjoitettu 'Cecuritas'. 'Cesuritas' ja 'Securys'.